Głuchołazy: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu systemowego pt. Edukacja dla najmłodszych - w Publicznej Szkole Podstawowej w Nowym Świętowie
Numer ogłoszenia: 386556 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głuchołazy , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 77 4092100, faks 77 4092101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu systemowego pt. Edukacja dla najmłodszych - w Publicznej Szkole Podstawowej w Nowym Świętowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu systemowego pt. Edukacja dla najmłodszych -w Publicznej Szkole Podstawowej w Nowym Świętowie. Część 1. Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2012/2013, w Publicznej Szkole Podstawowej w Nowym Świętowie. Zajęcia będą obejmować jedna grupę uczniów klas drugich i trzecich. Łącznie godzin lekcyjnych 30 w roku szkolnym 2012/2013. Część 2. Realizacja zajęć terapii logopedycznej dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w roku szkolnym 2012/2013, w Publicznej Szkole Podstawowej w Nowym Świętowie. Zajęcia będą obejmować jedna grupę uczniów klas pierwszych, klas drugich i trzecich. Łącznie godzin lekcyjnych 30 w roku szkolnym 2012/2013. Część 3. Realizacja zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych (np. prowadzenie obserwacji przyrodniczych)w roku szkolnym 2012/2013, w Publicznej Szkole Podstawowej w Nowym Świętowie. Zajęcia będą obejmować jedna grupę uczniów klas drugich i trzecich. Łącznie godzin lekcyjnych 30 w roku szkolnym 2012/2013. Część 4. Realizacja zajęć gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej dla uczniów z wadami postawy w roku szkolnym 2012/2013, w Publicznej Szkole Podstawowej w Nowym Świętowie. Zajęcia będą obejmować jedna grupę uczniów klasy pierwszej, drugiej i trzeciej. Łącznie godzin lekcyjnych 30 w roku szkolnym 2012/2013. Część 5. Realizacja zajęć dla uczniów mających trudności w nauce w roku szkolnym 2012/2013, w Publicznej Szkole Podstawowej w Nowym Świętowie. Zajęcia będą obejmować jedna grupę uczniów klasy pierwszej, drugiej i trzeciej. Łącznie godzin lekcyjnych 30 w roku szkolnym 2012/2013. Dodatkowe wymagania od nauczycieli zajęć dodatkowych: - Prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć (tj. wypełnianie dziennika zajęć, miesięcznych kart czasu pracy do 6 dnia następnego miesiąca, sporządzenie do 21 czerwca 2013r. rocznego sprawozdania) i dostarczanie do szkolnego koordynatora projektu. - Wykonawcy będą zobowiązani bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez dyrektora szkoły planu zajęć. Dotyczy to również organizacji wycieczek, spotkań i wyjazdów w ramach zajęć, a także organizowanych imprez. - Wynagrodzenie nauczycieli prowadzących zajęcia będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) program zajęć - oceniany jako jedno z kryteriów oceny ofert. W przypadku nie złożenia przez Wykonawcę programu zajęć dla części przedmiotu zamówienia, do której Wykonawca przystąpił, oferta podlegać będzie odrzuceniu w myśl art. 87 ust. 2 ustawy Pzp.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla części przedmiotu zamówienia - 10
- 3 - program zajęć dla części przedmiotu zamówienia - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji: Jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać zamawiającemu lub innemu zleceniodawcy czy wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiającego 2) Zmiany sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w przedmiocie zamówienia, 3) Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, b) w wypadku wszystkich zamian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. Forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2012
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy, Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy, sekretariat - pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Projekt pn. Edukacja dla najmłodszych - w ramach poddziałania 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Priorytet IX - projekt systemowy ). Postępowanie prowadzone w myśl art. 39 w związku z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U.z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późn.zm.).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie