logo
Wersja dla niedowidzących
  Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Konsultacje Społeczne
 URZĄD MIEJSKI
minus Telefony
minus Regulamin Urzędu
plus Wydziały Urzędu
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Unia Eropejska - realizowane projekty
plus Miejsca Pracy
plus Oświadczenia majątkowe
plus Informacja dla planujących zgromadzenia na terenie Gminy Głuchołazy
minus Rejestry umów
minus Rejestr instytucji kultury
minus Ponowne wykorzystanie
 KONTROLE
plus Zewnętrzne
plus Wewnętrzne
 PRAWO LOKALNE
minus Statut gminy
minus Strategia Gminy
plus Odpady komunalne
plus Gospodarka komunalna i mieszkaniowa
plus Opłaty lokalne
plus Podatki
plus Dopłaty do paliwa rolniczego
plus Budżet gminy i sprawozdania
plus Ochrona środowiska
plus Decyzje środowiskowe
plus Wybory samorządowe -2006r.
plus Wybory Samorządowe 2010
minus Wybory Parlamentarne 2011
minus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014
minus Wybory Samorządowe - 2014
plus Wybory Prezydenckie 2015
plus Wybory Sołeckie 2015
plus Wybór ławników na kadencję 2016-2019
plus Referendum Ogólnokrajowe 2015
plus Wybory Parlamentarne 2015
minus Karta prywatyzacji Spółki ECO S.A.
plus Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Głuchołazach 2017
 Ogłoszenia pozostałe
plus 2005r.
plus 2006r.
plus 2007r.
plus 2008r.
plus 2009r.
plus 2010r.
plus 2011r.
plus 2012r.
plus 2013r.
plus 2015
plus 2014r.
plus 2016
plus 2017r.
plus Budżet Obywatelski 2016
plus Ogłoszenie o głosowaniu
plus Budżet Obywatelski 2017
minus Porady prawne
plus Konkursy ofert na zadania z zakresu zdrowia publicznego
plus Budżet Obywatelski 2018
 Jednostki organizacyjne
minus Spółki
minus Jednostki oświatowe
minus Inne jednostki
 Organizacje pozarządowe
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Nieruchomości
plus Wykazy nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży
plus Nieruchomości przeznaczone do dzierżawy, najmu
plus Przetargi nieruchomości
plus Rokowania na sprzedaż nieruchomości
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
plus 2015
plus 2016
minus Informacja o udzieleniu zamówienia na zadanie:Konserwacja cząstkowa-remonty cząstkowe dróg na terenie g. Gł-zy
plus 2017
 Zarządzenia Burmistrza
plus 2011 rok
plus 2012 rok
plus 2013 rok
plus 2014 rok
minus Zarządzenie Nr 1364-PR.310/2014 z dnia 16 kwietnia 2014r. w sprawie Regulaminu postepowania o udzielenie zamówienia publicznego
minus Zarządzenie Nr 1492-PR.341/2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 14 lipca 2014 r.Burmistrza Głuchołaz
minus Zarządzenie Nr 41-PR.7.2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 31 grudnia 2014 r.
plus 2015 rok
plus 2016 rok
plus 2017
 Plan Zrządzania Kryzysowego Gminy
minus Plan zarządzania kryzysowego Gminy Głuchołazy
 Zagospodarowanie przestrzenne
minus GMINNA EWIDENCJA ZABYTKÓW
minus Instrukcja obsługi portalu "Opolskie w internecie"
minus Informacje ogólne. Wykaz obowiązujących planów miejscowych
minus STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY GŁUCHOŁAZY
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA SPRAWY Z 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA 2016r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2015r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2016r.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 5 planów
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY 3 PLANÓW
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY STUDIUM
minus Ogłoszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego w rejonie ul. Lompy w Głuchołazach
minus Ogloszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego obszaru wsi Podlesie
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 3 planów
minus OBWIESZCZENIE O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU MIEJSCOWEGO STAREGO MIASTA W GŁUCHOŁAZACH wraz z prognozą
minus Zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.17.2015
minus zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.18.2016
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU W REJONIE UL. TARGOWEJ W GŁUCHOŁAZACH
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II wraz z prognozą
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar działalności gospodarczej we wsi Charbielin i Bodzanów w gminie Głuchołazy
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 przy ul. Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu: projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy obejmującego obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ul. Grunwaldzkiej, Prymasa S. Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Nowy Świętów oraz do sporządzenia prognozy oddziaływania na środow
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA O ODSTĄPIENIU OD PRZEPROWADZENIA OCENY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO DO ZMIANY PLANU W REJONIE AL. JANA PAWŁA II
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie zakładu Malta – Decor sp. z o.o.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu ulicy Bohaterów Warszawy obejmującego teren położony przy ulicy Bohaterów Wars
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II
minus OBWIESZCZENIE o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ulic Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, Skłodowskiej, Targowej w Gł-zach
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy obejmującego obszar działki nr 1350/4 w rejonie ul. Pr. Stefana Wyszyńskiego
minus odwieszczenie o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagosp. przestrz. miasta Głuchołazy w rej. ul. gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przyjęciu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki oraz o możliwościach zapoznania się z jeg
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp w rejonie ul. Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp m. Głuchołazy obejm. obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Pr. S. Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA o odstąpieniu od przeprowadzenia oceny SOOŚ do zmiany mpzp m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
 Sprawozdania z realizacji programów
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Preciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2015r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2015r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2016r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2016r
 Audyt wewnętrzny
minus Audyt 2014
minus Audyt 2015
minus Audyt 2017
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
 Miejska Rada Seniorów
plus 2015
plus 2016
 Głuchołaskie Podwórko
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Uchwały Rady Miejskiej
minus Uchwały Rady Miejskiej podjęte po 2012r.
 Informacje
plus Uchwały
minusPrzetargi
   plus2012
   minus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Przetargi: 2013 > styczeń > 2013-01-04
Przetarg nieograniczony nr ZP.271.41.2012.JS - Czynności bankowe związane z obsługą bankową budżetu Gminy Głuchołazy i jednostek organizacyjnych: Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Ośrodka

 

Głuchołazy: Czynności bankowe związane z obsługą bankową budżetu Gminy Głuchołazy i jednostek organizacyjnych: Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Ośrodka Pomocy Społecznej w Głuchołazach (OPS), Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Głuchołazach (GOSiR) oraz Żłobka Miejskiego w Głuchołazach.
Numer ogłoszenia: 519700 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głuchołazy , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 77 4092100, faks 77 4092101.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czynności bankowe związane z obsługą bankową budżetu Gminy Głuchołazy i jednostek organizacyjnych: Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Ośrodka Pomocy Społecznej w Głuchołazach (OPS), Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Głuchołazach (GOSiR) oraz Żłobka Miejskiego w Głuchołazach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: czynności bankowe związane z obsługą bankową budżetu Gminy Głuchołazy i jednostek organizacyjnych: Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Ośrodka Pomocy Społecznej w Głuchołazach (OPS), Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Głuchołazach (GOSiR) oraz Żłobka Miejskiego w Głuchołazach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych, b) dokonywanie przelewów bankowych (w formie elektronicznej i papierowej), c) przyjmowanie wpłat gotówkowych, d) dokonywanie wypłat gotówkowych, e) udzielanie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym budżetu gminy w trakcie roku budżetowego, f) możliwość lokowania wolnych środków na lokatach terminowych oraz lokatach typu Overnight 3. Liczba rachunków niezbędnych do prowadzenia obsługi bankowej: a) Gmina Głuchołazy - 30, szt., z tego: - jeden rachunek podstawowy (bieżący) budżetu Gminy - dwadzieścia dziewięć rachunków pomocniczych, b) Ośrodek Pomocy Społecznej w Głuchołazach - 4 szt., z tego: - jeden rachunek podstawowy OPS-u - trzy rachunki pomocnicze c) Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Głuchołazach - 3 szt. z tego: - jeden rachunek podstawowy GOSiR-u - dwa rachunki pomocnicze d) Żłobek Miejski w Głuchołazach - 2 szt., z tego : - jeden rachunek podstawowy Żłobka Miejskiego - jeden rachunek pomocniczy Wymienione wyżej rachunki należy otworzyć bezpłatnie (39 szt.) w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Otwieranie i zamykanie rachunków bankowych bez pobierania prowizji i opłat. Zamawiający zastrzega, iż może otworzyć mniej rachunków bankowych niż wskazano w SIWZ. 4. Umowy na obsługę bankową w zakresie swoich rachunków zawierane będą odrębnie przez Gminę Głuchołazy, Ośrodek Pomocy Społecznej w Głuchołazach, Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Głuchołazach i Żłobek Miejski w Głuchołazach. 5. Okres, na który, będzie zawarta umowa na czynności bankowe związane z obsługę bankową budżetu gminy: 36 miesięcy (z zastrzeżeniem: nie wcześniej niż od 01.02.2013 r.). 6. Ze względu na codzienną gotówkową obsługę Zamawiającego w przetargu mogą uczestniczyć Banki posiadające oddział w Głuchołazach 7. Bank prowadzący obsługę bankową - zobowiązany jest do udzielenia na wniosek Gminy Głuchołazy kredytu w rachunku bieżącym na następujących warunkach: a) kredyt ma charakter odnawialny, b) kwota kredytu - do 3.000.000 zł, jednak nie więcej niż kwota zapisana w uchwale budżetowej na rok, w którym obowiązywać będzie umowa kredytowa, c) kredyt zostanie udzielony na podstawie umowy kredytowej, d) zabezpieczenie kredytu - weksel in blanko wraz z deklaracją wekslową, e) wszelkie dokumenty związane z obsługą bankową w tym dokumenty kredytowe zostaną podpisane przez Burmistrza Głuchołaz i opatrzone kontrasygnatą Skarbnika, f) kredyt w rachunku bieżącym będzie uruchamiany w każdym roku budżetowym na wniosek Gminy Głuchołazy na podstawie upoważnienia zawartego w budżecie gminy na dany rok budżetowy. Termin spłaty kredytu do 31 grudnia każdego roku obowiązywania umowy. g) w 2013 roku umowa kredytu zostanie podpisana w dniu podpisania umów na prowadzenie rachunków bankowych, h) stały dostęp do kredytu w rachunku bieżącym w okresie obowiązywania umowy kredytu bez konieczności składania dodatkowego wniosku, i) Gmina Głuchołazy nie przewiduje ponoszenia innych kosztów kredytu poza jego oprocentowaniem, j) oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym będzie zmienne oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną o stałą marżę Banku (marża banku stała w okresie obowiązywania umowy na obsługę bankową gminy). Ustala się miesięczny okres odsetkowy. Pierwszy dzień każdego miesiąca jest dniem zmiany oprocentowania kredytu na dany miesiąc. Stawkę WIBOR 1M na dany okres odsetkowy ustala się na zasadach przyjętych przez bank składający ofertę na obsługę budżetu Gminy. W umowie kredytu zostanie określony dzień roboczy, z którego będzie pochodzić stawka WIBOR 1M do wyliczenia oprocentowania kredytu. k) odsetki od kredytu naliczane są od kwoty wykorzystanego kredytu. l) każdorazowo przed zawarciem umowy o kredyt w rachunku bieżącym Zamawiający określi wysokość kredytu, jaka winna zostać zapisana w zawieranej umowie kredytowej, z zastrzeżeniem, iż kwota kredytu nie może przekroczyć wartości zapisanej w Uchwale budżetowej obowiązującej w danym roku budżetowym, m) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości kredytu w rachunku bieżącym w trakcie roku budżetowego na zasadzie aneksu do zawartej umowy kredytowej, z zastrzeżeniem, iż kwota kredytu nie może przekroczyć wartości zapisanej w Uchwale budżetowej obowiązującej w danym roku budżetowym. 8. Przelewy zewnętrze realizowane przez Bank zarówno w formie elektronicznej będą typu ELIXIR. 9. Dostęp do bieżących wpływów zasilających rachunek bankowy bez opłat i prowizji bankowych (wypłaty i przelewy ze środków, które wpłynęły na rachunek w danym dniu). 10. Lokowanie wolnych środków - Bank prowadzący obsługę stworzy możliwość lokowania wolnych środków znajdujących się na rachunkach bankowych, w postaci lokat terminowych, lokat typu Overnight. Szczegółowe warunki lokowania środków zostaną ustalone z bankiem, z którym zostanie podpisana umowa na obsługę bankową. 11. Bank prowadzący obsługę zobowiązany jest zapewnić obsługę gotówkową Zamawiającego: a) podjęcia gotówki z rachunków bankowych - 2 razy w tygodniu - (wtorek i czwartek) - od 9.00 do 11.00. b) wpłaty gotówki na rachunki bankowe - codziennie w godz. od 14.00 do 16.00. c) wpłaty gotówki w formie zamkniętej - raz w tygodniu w godzinach od 12.00 do 14.00 Zamawiający dopuszcza możliwość sporadycznego zwiększenia w tygodniu krotności podjęcia gotówki z banku (w szczególnie uzasadnionych przypadkach) 12. Bank prowadzący obsługę bankową zobowiązany jest do bezpłatnego dostarczenia programów do elektronicznej obsługi rachunków (usługa HOME BANKING) dla każdej jednostki objętej przetargiem. Bank zobowiązany jest do bezpłatnego zainstalowania oprogramowania, bezpłatnego szkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego. Oprogramowanie do elektronicznej obsługi rachunków powinno zostać uruchomione w ciągu 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Bank zobowiązany jest dostarczyć profesjonalne oprogramowanie charakteryzujące się wysokim poziomem bezpieczeństwa oraz łatwością obsługi dużej ilości przelewów (rozwiązanie dla firm). Bank dostarczy oprogramowanie do elektronicznej obsługi rachunków dające możliwość: a) w przypadku Urzędu Miejskiego w Głuchołazach - wykonanie od 2.500 -5.000 przelewów miesięcznie i łączną obsługę do 39 rachunków bankowych b) w przypadku OPS-u , GOSiR-u i Żłobka Miejskiego - wykonanie od 200 do 1.000 przelewów miesięcznie i łączną obsługę do 9 rachunków bankowych. 12.1. Programy do elektronicznej obsługi rachunków (usługa typu HOME BANKING) muszą spełniać następujące warunki: a) udostępnienie programu umożliwiającego dokonywanie drogą elektroniczną niżej wymienionych czynności: -składanie poleceń przelewów ze wszystkich rachunków własnych, -dostęp do bieżących wpływów na rachunki bez opłat i prowizji bankowych (wypłaty i przelewy ze środków, które wpłynęły na rachunek w danym dniu), -bieżący dostęp do informacji o stanie realizacji przelewów oraz stanu środków na rachunkach bankowych, - możliwość zakładania lokat terminowych oraz lokatach typu Overnight - udostępnienie historii rachunków bankowych, - dostęp do wyciągów z rachunków bankowych oraz możliwość ich wydrukowania, - możliwość wydrukowania potwierdzenia przelewu, - dwustopniowy poziom zatwierdzania przelewów do wypłaty (księgowy + kierownik jednostki), - możliwość ustawienia poziomu dostępu i uprawnień dla różnych użytkowników programu, - możliwość ustalenia dziennego limitu kwotowego dokonywanych operacji bankowych (przelewów dokonanych z rachunku bankowego), - możliwość ustalenia kwotowego limitu jednego przelewu. - zbiorcze podpisywanie grupy przelewów, - zamawiający dopuszcza w przypadku OPS-u , GOSiR-u i Żłobka Miejskiego możliwość zastosowania wersji programu, w którym dostęp do programu realizowany jest za pomocą hasła, natomiast wykonywanie niektórych operacji wymaga użycia tokena lub smskodu. W przypadku zastosowania takiego rozwiązania musi zostać zachowany proces dwustopniowego poziomu zatwierdzenia przelewów do realizacji (księgowy + kierownik jednostki). Zamawiający zastrzega, iż w wypadku zastosowania tego rozwiązania nie przewiduje ponoszenia innych kosztów i opłat bankowych za korzystanie z tych programów poza miesięczną opłatą abonamentową. b) w zakresie bezpieczeństwa - dostęp wszystkich użytkowników do programu uzyskany na podstawie hasła, - wykonanie niektórych operacji w programie wymagające dodatkowego zabezpieczenie w postaci używania karty procesorowej wraz z kodem PIN (w szczególności: podpisywanie przelewów bankowych, wysyłanie przelewów do realizacji w banku) w przypadku OPS-u , GOSiR-u i Żłobka Miejskiego Zamawiający dopuszcza możliwość użycia tokenu lub smskodu. c) program do obsługi elektronicznej Urzędu Miejskiego w Głuchołazach musi zawierać funkcje importu danych zewnętrznych, który umożliwi import gotowych przelewów bankowych generowanych przez programy:Świadczenia Rodzinne i Fundusz Alimentacyjny Firmy Sygnity S.A. oddz. w Krakowie, Al. Pokoju 78, 31-564 Kraków (jednorazowy import od 1.500 do 2.500 przelewów) oraz Płace Optivum Firmy Vulcan sp. z o.o. Kazimierska 15, 51-657 Wrocław d) rozwiązanie dostarczone do Urzędu Miejskiego w Głuchołazach musi uwzględniać fakt, że elektroniczna obsługa rachunków bankowych odbywać się będzie na komputerach, które nie posiadają napędów zewnętrznych typu: FDD1,44; CD-ROM; DVD..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych) do 50 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00-1, 66.11.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Wykonawca musi posiadać zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez Bank działalności wynikającej z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe(t. jedn. Dz.U. z 2012 r. poz. 1376, z późn.zm.) - dotyczy banków utworzonych po 1 stycznia 1998 r (zezwolenia uprawniające do wykonywania czynności bankowych).
  • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Wykonawca musi wykazać posiadanie oddziału banku w Głuchołazach.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
4.1. Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 4.2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie za mówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w n/w przypadkach: 1) Zmiany sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w przedmiocie zamówienia. 2) Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, b) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony c) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy d) w wypadku wszystkich zamian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności e) w przypadku wystąpienia siły wyższej. Forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy, Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy, sekretariat pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki do pobrania:

2012-12-19 13:57:39 - specyfikacja istotnych warunków zamówienia (741.94 kB)
2013-01-10 14:22:27 - informacja o wynikach postępowania (32.67 kB)

Ilość odwiedzin: 393
Podmiot udostępniający: Burmistrz Głuchołaz
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Sokołowska
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Sokołowska
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Sokołowska
Data wytworzenia informacji: 2012-12-19 13:49:26
Data udostępnienia informacji: 2012-12-19 13:49:26
Data ostatniej aktualizacji: 2013-01-10 14:23:27

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner