Głuchołazy: Remont wewnętrznej drogi osiedlowej ulicy Konstytucji 3-go Maja w Głuchołazach
Numer ogłoszenia: 54197 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
- Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Remont wewnÄ™trznej drogi osiedlowej ulicy Konstytucji 3-go Maja w GÅ‚uchoÅ‚azach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Remont wewnÄ™trznej drogi osiedlowej ulicy Konstytucji 3-go Maja w GÅ‚uchoÅ‚azach. Szacunkowe dane techniczne wykonania : - wyrównanie istniejÄ…cej podbudowy mieszankÄ… mineralno-asfaltowÄ… - 60,00 ton - przestawienie krawężników 15x30 - 15,00 mb - rÄ™czny wykop + zasypanie/ - 15,00 m3 - kanaÅ‚y z PCW DN 160 - 10,00 mb - wpust burzowy, liniowy - 320 cm - studnia VAWIN fi 315 - 1 szt - rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej - 13,76 m2 - ukÅ‚adanie nawierzchni z kostki betonowej - 13,76 m2 - mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej - 2118,526 m2 - skropienie nawierzchni smoÅ‚Ä… - 2118,526 m2 - warstwa wzmacniajÄ…ca z geowÅ‚ókniny - 2118,526 m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa Å›cieralna gr. 5 cm - 2118,526 m2 - regulacja pionowa studzienek - 10 szt..
II.1.4) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9, 45.10.00.00-8, 45.23.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 15.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAÅU
- Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: Wykonawcy ubiegajÄ…cy siÄ™ o zamówienie publiczne muszÄ… speÅ‚niać niżej wymienione warunki udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci oraz nie podlegać wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych (jednolity tekst ustawy - Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) 2) posiadać niezbÄ™dne doÅ›wiadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich piÄ™ciu lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy w tym okresie, w zrealizowaniu minimum jednej roboty polegajÄ…cej na wykonaniu budowy lub przebudowy dróg ,lub remontu drogi o powierzchni co najmniej 1.000 m 2. Dokonywanie oceny speÅ‚niania warunków odbÄ™dzie siÄ™ wedÅ‚ug formuÅ‚y speÅ‚nia/nie speÅ‚nia, na podstawie zÅ‚ożonych przez Wykonawców wymaganych dokumentów..
- Informacja o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: a) aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualne zaÅ›wiadczenie o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenia do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, wystawionego nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert b) oÅ›wiadczenie, sporzÄ…dzone wedÅ‚ug wzoru stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do SIWZ o speÅ‚nieniu udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich piÄ™ciu lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy w tym okresie, w zrealizowaniu minimum jednej roboty polegajÄ…cej na wykonaniu budowy lub przebudowy dróg ,lub remontu drogi o powierzchni co najmniej 1.000 m 2, sporzÄ…dzony wedÅ‚ug wzoru stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do SWIZ oraz doÅ‚Ä…czenie dokumentów od zamawiajÄ…cych potwierdzajÄ…cych, że roboty te zostaÅ‚y zakoÅ„czone i wykonane należycie (opinie, referencje, protokoÅ‚y, itp.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostÄ™pna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1.
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pok. nr 14 piÄ™tro I.
IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 10:00, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, sekretariat - pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).