| Plan Zrządzania Kryzysowego Gminy |
| Zagospodarowanie przestrzenne |
| Sprawozdania z realizacji programów |
|
BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ ogłasza nabór na stanowisko pracy Kierownika Referatu Podatków i Opłat
w Wydziale Finansowo – Budżetowym Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe: prawnicze lub ekonomiczne lub administracyjne
- co najmniej 5-letni staż pracy, w tym 2-letni staż pracy spełniający wymagania art. 3 ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. nr 142 poz. 1593 z późniejszymi zmianami),
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych i posiadanie pełni praw publicznych,
- dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- biegła obsługa komputera, w tym pakiet Office (Word, Excel), Windows, DOS, Internet Explorer.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość regulacji prawnych z zakresu: Ustawy Ordynacja podatkowa, Ustawy o podatku rolnym, Ustawy o podatku leśnym, Ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ewidencji podatkowej, pomocy publicznej, samorządu gminnego, Ustawy o finansach publicznych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
- doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym,
- zdolności organizacyjne, kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, rzetelność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność podejmowania trudnych i szybkich decyzji,
- znajomość języka obcego.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków Kierownika Referatu Podatków i Opłat należeć będzie w szczególności realizacja zadań z zakresu Referatu Podatków i Opłat Wydziału Finansowo-Budżetowego określonego w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, dostępnym do wglądu na stronie (http://gmina.glucholazy.sisco.info).
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
- list motywacyjny,
- dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie o niekaralności,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko Kierownika Referatu Podatków i Opłat” w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 4 stycznia 2008r. do godz. 11:00. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, Rynek 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r.o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 22.03.1999r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Dodatkowych informacji udzielać będzie Pan Roman Zimoch Skarbnik Miasta Głuchołazy - tel. 077-40-92-162.
Burmistrz Głuchołaz mgr Edward Szupryczyński
Ilość odwiedzin: | 3891 | Osoba, która wytworzyła informację: | Tomasz Oleś | Osoba, która odpowiada za treść: | Tomasz Oleś | Osoba, która wprowadzała dane: | Tomasz Oleś | Data wytworzenia informacji: | 2007-12-18 09:09:38 | Data udostępnienia informacji: | 2007-12-18 09:09:38 | Data ostatniej aktualizacji: | 2007-12-18 11:56:02 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|