GÅ‚uchoÅ‚azy: BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICY LUTOSÅAWSKIEGO W GÅUCHOÅAZACH
Numer ogłoszenia: 163137 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
- Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICY LUTOSÅAWSKIEGO W GÅUCHOÅAZACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: 1. PLANOWANY ZAKRES PRAC : Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy LutosÅ‚awskiego z rur PVC fi 250 na odcinku 257,00 mb. Dane techniczne /orientacyjny zakres prac/ : - kanaÅ‚y z rur PVC fi 250 - 257,00 mb - kanaÅ‚y z rur PVC fi 160 - 92,900 mb - studnie rewizyjne z krÄ™gów betonowych fi 1000 mm - 8 szt - naprawa nawierzchni asfaltowej przy poÅ‚Ä…czeniu z ul. KarÅ‚owicza - 8,00 m2 Wykonanie robót zgodnie z specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 2. Wykonawca w kosztach wykonania prac powinien uwzglÄ™dnić koszty : - obsÅ‚ugi geodezyjnej budowy i opracowania map powykonawczych, - koszty prób i badaÅ„, - koszty organizacji placu budowy, - koszty dozoru budowy, - koszty ubezpieczenia budowy, - koszty zabezpieczenia terenu robót przed dostÄ™pem osób trzecich..
II.1.4) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 45.33.00.00-9, 45.33.24.00-7, 45.11.21.00-6, 45.11.12.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 18.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAÅU
- Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: 1. W przetargu mogÄ… wziąć udziaÅ‚ Wykonawcy, którzy speÅ‚niajÄ… warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (należy w tym zakresie zÅ‚ożyć stosowne oÅ›wiadczenie, zgodnie z zaÅ‚Ä…cznikiem nr 2 do SIWZ), tj.: 1.1. PosiadajÄ… uprawnienia do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci oraz nie podlegajÄ… wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 1.2. PosiadajÄ… niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie, oraz dysponujÄ… lub bÄ™dÄ… dysponować potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczÄ™cia niniejszego postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, wykonaÅ‚ minimum jednÄ… robotÄ™ budowlanÄ… polegajÄ…cÄ… na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o dÅ‚ugoÅ›ci co najmniej 200,00 mb z zaÅ‚Ä…czeniem referencji. Ocena speÅ‚niania warunków dokonywana bÄ™dzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. speÅ‚nia - nie speÅ‚nia); nie speÅ‚nienie chociażby jednego z postawionych warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postÄ™powania..
- Informacja o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: 1. W celu potwierdzenia speÅ‚niania ww. warunków należy do oferty doÅ‚Ä…czyć: a) aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualne zaÅ›wiadczenie o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenia do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej. Dokument, o którym wyżej mowa uważa siÄ™ za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub po¬twierdzenia jego aktualnoÅ›ci przez organ wydajÄ…cy, nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert b) wykaz wykonanych robót budowlanych (minimum jedna robota budowlana polegajÄ…ca na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o dÅ‚ugoÅ›ci co najmniej 200,00 mb) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajÄ…cych swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia (roboty porównywalne okreÅ›lone powyżej) z podaniem ich powierzchni oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z zaÅ‚Ä…cznikiem nr 3 do SIWZ c) dokumenty (np. referencje) potwierdzajÄ…ce, że roboty budowlane, o których mowa wyżej, zostaÅ‚y wykonane należycie. 2. Inne oÅ›wiadczenia i dokumenty, które należy przedÅ‚ożyć wraz z ofertÄ…. 2.1. OÅ›wiadczenie, że Wykonawca zapoznaÅ‚ siÄ™ z warunkami zamówienia i z zaÅ‚Ä…czonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeÅ„-na formularzu oferty-zaÅ‚Ä…cznik nr 1 siwz. 2.2. PeÅ‚nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o zamówienie, peÅ‚nomocnictwo takie może wynikać z doÅ‚Ä…czonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spóÅ‚ki cywilnej. 2.3. PeÅ‚nomocnictwo należy doÅ‚Ä…czyć w oryginale bÄ…dź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em notarialnie. Uwaga: Wykonawcy mogÄ… skÅ‚adać wszystkie wykazy, informacje czy oÅ›wiadczenia także na wÅ‚asnych drukach, pod warunkiem, że bÄ™dÄ… one opracowane wedÅ‚ug schematu druków zaÅ‚Ä…czonych do niniejszej specyfikacji (zaÅ‚Ä…czniki nr 1-4 do SIWZ). 3. OdstÄ™pstwo co do niektórych dokumentów, w przypadku skÅ‚adania oferty przez WykonawcÄ™, który ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - rozdziaÅ‚ XI 1.1. lit. a) SIWZ - skÅ‚ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania, potwierdzajÄ…ce odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci. Dokumenty, o których wyżej mowa, powinny być wystawione nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert; 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, którym Wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce za mieszkania, nie wydaje siÄ™ dokumentów, o których mowa w pkt 3.1. niniejszego rozdziaÅ‚u, zastÄ™puje siÄ™ je dokumentem zawierajÄ…cym oÅ›wiadczenie zÅ‚ożone przed notariuszem, wÅ‚aÅ›ciwym organem sÄ…dowym, administracyjnym albo organem samorzÄ…du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzib lub miejsce zamieszkania. Zapis znajdujÄ…cy siÄ™ w pkt 3.1. niniejszego rozdziaÅ‚u, odnoszÄ…cy siÄ™ do aktualnoÅ›ci dokumentów, stosuje siÄ™ odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostÄ™pna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2009.
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pok. nr 14 p. I.
IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 10:00, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, sekretariat - pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).