BURMISTRZ GÅUCHOÅAZ
ogÅ‚asza nabÃłr na wolne stanowisko pracy
- Radcy Prawnego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia,
-
wykształcenie wyższe prawnicze,
-
zaÅ›wiadczenie o wpisie na listÄ™ OkrÄ™gowej Izby RadcÃłw Prawnych,
-
5-letni staż pracy w zakresie obsÅ‚ugi prawnej organÃłw administracji samorzÄ…dowej,
-
posiadanie dobrej znajomość obowiÄ…zujÄ…cych przepisÃłw prawa, a w szczegÃłlnoÅ›ci ustaw: o samorzÄ…dzie gminnym; o finansach publicznych;
-
prawo zamÃłwieÅ„ publicznych, kodeks postÄ™powania cywilnego; kodeks postÄ™powania administracyjnego; znajomość prawa wspÃłlnotowego,
-
posiadanie umiejętności obsługi komputera, w tym korzystanie z pakietu MS Office i Internetu, programu prawniczego LEX.
2. Wymagania dodatkowe:
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiÄ…zkÃłw Radcy Prawnego UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach należeć bÄ™dzie w szczegÃłlnoÅ›ci realizacja zadaÅ„ okreÅ›lonych w Statucie oraz Regulaminie UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach, dostÄ™pnych do wglÄ…du w Wydziale Organizacyjno “ Prawnym UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach, II piÄ™tro p. nr 25.
4. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
-
list motywacyjny,
-
dokument poÅ›wiadczajÄ…cy wyksztaÅ‚cenie (dyplom lub zaÅ›wiadczenie o stanie odbytych studiÃłw i uzyskanej specjalizacji),
-
kwestionariusz osobowy,
-
oświadczenie o niekaralności,
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy skÅ‚adać w zamkniÄ™tych kopertach z napisem „NabÃłr na stanowisko Radcy Prawnego UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach†w siedzibie UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 29 października 2008r. godz. 14:30. Aplikacje, ktÃłre wpÅ‚ynÄ… do UrzÄ™du po wyżej okreÅ›lonym terminie nie bÄ™dÄ… rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru bÄ™dzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w UrzÄ™dzie Miejskim w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegÃłÅ‚owe CV (z uwzglÄ™dnieniem dokÅ‚adnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulÄ…:
„Wyrażam zgodÄ™ na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbÄ™dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawÄ… z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawÄ… z 22.03.1999r. o pracownikach samorzÄ…dowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z pÃłÅºniejszymi zmianami)â€.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński