Głuchołazy, 30.03.2017r.
BURMISTRZ GÅUCHOÅAZ
ogÅ‚asza nabór na wolne stanowisko pracy
- podinspektora ds. inwestycji
w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury
Urzędu Miejskiego w Głuchołazach.
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe o kierunku budownictwo,
- ogólna znajomość regulacji prawnych wymaganych na aplikowanym stanowisku, m.in. z zakresu: samorzÄ…du terytorialnego, finansów publicznych, ustaw: Kodeksu postÄ™powania administracyjnego, prawo budowlane, prawo zamówieÅ„ publicznych, o drogach publicznych, o utrzymaniu porzÄ…dku i czystoÅ›ci w gminie,
- prawo jazdy kat. B.
2. Wymagania dodatkowe:
- uprawnienia budowlane w specjalnoÅ›ci ogólnobudowlanej,
- zdolności organizacyjne, kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, rzetelność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność i odporność na stres,
- znajomość języka obcego - preferowany język angielski,
- znajomość i obsługa programu do kosztorysowania (NORMA).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiÄ…zków podinspektora ds. inwestycji w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach należeć bÄ™dzie w szczególnoÅ›ci realizacja zadaÅ„ z zakresu WydziaÅ‚u okreÅ›lonych w Regulaminie Organizacyjnym UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach, dostÄ™pnym do wglÄ…du na stronie (http://gmina.glucholazy.sisco.info).
4. Warunki pracy:
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracÄ™,
- wykonywanie zadań w miejscach realizacji inwestycji poza siedzibą Urzędu,
- wymagany kontakt telefoniczny z klientami i kontrahentami.
4. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepeÅ‚nosprawnych:
W miesiÄ…cu poprzedzajÄ…cym datÄ™ upublicznienia niniejszego ogÅ‚oszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepeÅ‚nosprawnych w UrzÄ™dzie Miejskim w GÅ‚uchoÅ‚azach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i spoÅ‚ecznej oraz zatrudnienia osób niepeÅ‚nosprawnych przekroczyÅ‚ 6%.
5. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
- list motywacyjny,
- dokument poÅ›wiadczajÄ…cy wyksztaÅ‚cenie (dyplom lub zaÅ›wiadczenie o stanie odbytych studiów),
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy skÅ‚adać w zamkniÄ™tych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko podinspektora ds. inwestycji w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury” w siedzibie UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 10 kwietnia 2017r. godz. 1200. Aplikacje, które wpÅ‚ynÄ… do UrzÄ™du po wyżej okreÅ›lonym terminie nie bÄ™dÄ… rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru bÄ™dzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w UrzÄ™dzie Miejskim w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegóÅ‚owe CV (z uwzglÄ™dnieniem dokÅ‚adnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulÄ…:
„Wyrażam zgodÄ™ na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbÄ™dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawÄ… z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawÄ… z 21.11.2008r. o pracownikach samorzÄ…dowych (Dz.U. z 2016r., poz. 902 z późn. zm.)”.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński