Głuchołazy, 21.12.2006r.
BURMISTRZ GÅUCHOÅAZ
ogÅ‚asza nabÃłr na wolne stanowisko pracy
- Komendanta Straży Miejskiej w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe,
c) 5-letni staż pracy stosownie do specyfiki stanowiska, w tym dwa lata w służbach mundurowych,
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o pracownikach samorządowych,
b) znajomość ustawy o strażach gminnych oraz ustaw pokrewnych wraz z przepisami wykonawczymi
c) dobra znajomość języka obcego,
d) znajomość obsługi komputera,
e) dyspozycyjność i odporność na stres,
f) umiejętność podejmowania trudnych i szybkich decyzji.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiÄ…zkÃłw Komendanta Straży Miejskiej w GÅ‚uchoÅ‚azach należeć bÄ™dzie:
1. Organizowanie i zapewnienie sprawnego funkcjonowania Straży Miejskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. WspÃłÅ‚praca z PolicjÄ…, Strażą PożarnÄ…, Strażą GranicznÄ… i innymi jednostkami.
3. Prowadzenie postępowań w sprawach o wykroczenia.
4. Reprezentowanie Straży Miejskiej na zewnątrz.
W szczegÃłlnoÅ›ci realizacja zadaÅ„ z zakresu Straży Miejskiej okreÅ›lonych w Regulaminie Organizacyjnym UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach, dostÄ™pnym do wglÄ…du na stronie (http://gmina.glucholazy.sisco.info).
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poÅ›wiadczajÄ…cy wyksztaÅ‚cenie (dyplom lub zaÅ›wiadczenie o stanie odbytych studiÃłw),
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy skÅ‚adać w zamkniÄ™tych kopertach z napisem „NabÃłr na stanowisko Komendanta Straży Miejskiej” w siedzibie UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 11 stycznia 2007r. godz. 1430. Aplikacje, ktÃłre wpÅ‚ynÄ… do UrzÄ™du po wyżej okreÅ›lonym terminie nie bÄ™dÄ… rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru bÄ™dzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w UrzÄ™dzie Miejskim w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegÃłÅ‚owe CV (z uwzglÄ™dnieniem dokÅ‚adnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulÄ…:
„Wyrażam zgodÄ™ na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbÄ™dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawÄ… z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawÄ… z 22.03.1999r. o pracownikach samorzÄ…dowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z pÃłÅºniejszymi zmianami)”.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński