Głuchołazy, 7 luty 2006r.
BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- podinspektora w Wydziale Spraw Społecznych
Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- biegła obsługa komputera.
2. Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie z zakresu ekonomii, administracji lub prawa,
- doświadczenie w pracy socjalnej lub pomocy społecznej,
- doświadczenie w pracy administracji publicznej,
- dobra znajomość języka obcego.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków podinspektora w Wydziale Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Głuchołazach należeć będzie w szczególności realizacja zadań z zakresu Wydziału określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, dostępnym do wglądu na stronie (http://gmina.glucholazy.sisco.info).
4. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
- list motywacyjny,
- dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
- kwestionariusz osobowy,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem