Głuchołazy, 21.12.2006r.
BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- inspektora w Wydziale Planowania Rozwoju i Pozyskiwania Funduszy Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe,
c) staż pracy minimum 1 rok na samodzielnym stanowisku - wymagane doświadczenie w administracji samorządowej,
d) znajomość zasad przyznawania dofinansowania z programów operacyjnych okresu 2004-06 i 2007-13,
e) znajomość dotychczasowych zasad przyznawania dofinansowania ze źródeł krajowych (np. Kontrakt Wojewódzki),
f) podstawowa wiedza dotycząca aspektów przygotowania i nadzorowania dokumentów wymaganych dla środków europejskich (studium wykonalności, analiza ekonomiczna projektu),
g) podstawowa wiedza z zakresu finansów publicznych i rachunkowości,
h) podstawowa wiedza dotycząca problematyki planowania rozwoju gminy (strategia rozwoju, plan rozwoju lokalnego, program rewitalizacji, WPI),
i) obsługa komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna).
2. Wymagania dodatkowe:
a) dokładność, zdolności analityczne, odporność na trudne sytuacje zawodowe, asertywność,
b) znajomość języka obcego mile widziana
c) kreatywność,
d) zdolność analizy trudnych zagadnień,
e) umiejętność podejmowania decyzji,
f) zdolność i otwartość na komunikowanie się w grupie pracowniczej i poza nią,
g) poczucie odpowiedzialności,
h) umiejętność perswazji.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków inspektora w Wydziale Planowania Rozwoju i Pozyskiwania Funduszy Urzędu Miejskiego w Głuchołazach należeć będzie w szczególności:
a) przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do wszystkich dostępnych programów pomocowych,
b) monitoring przygotowywanych do realizacji oraz realizowanych projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych środków pomocowych,
c) przygotowywanie wszelkiej dokumentacji wymaganej przez instytucje zarządzające poszczególnymi środkami pomocowymi, bieżące raportowanie zgodne z określonymi wytycznymi,
d) zbieranie danych o programach pomocowych oraz dystrybucja uzyskanych informacji,
e) współpraca z wydziałami Urzędu Miejskiego i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie pozyskania i wykorzystania funduszy pomocowych, zwłaszcza funduszy strukturalnych Unii Europejskiej,
f) współpraca z odpowiednimi wydziałami Urzędu Miejskiego przy przygotowywaniu budżetu, Wieloletnich Planów Inwestycyjnych i innych dokumentów dotyczących planowania rozwoju gminy,
g) współpraca w przygotowywaniu studiów wykonalności, harmonogramów projektów, w pracach audytowych i kontrolach.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem