BURMISTRZ GÅUCHOÅAZ
ogÅ‚asza nabór na wolne stanowisko pracy
- Młodszy Referent ds. Obsługi Monitoringu Wizyjnego Miasta
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie minimum średnie,
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność sądowa za przestępstwo umyślne,
e) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
f) doskonały wzrok i słuch,
g) znajomość obsługi komputera .
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość ustawy o strażach gminnych,
b) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
c) samodzielność jak również umiejÄ™tność pracy w zespole,
d) kreatywność, komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, dyspozycyjność i odporność na stres,
e) znajomość obsługi urządzeń biurowych.
f) Znajomość obsługi urządzeń łączności.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiÄ…zków MÅ‚odszego Referenta ds. ObsÅ‚ugi Monitoringu Wizyjnego Miasta należeć bÄ™dzie:
1. Inicjowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia życia, zdrowia lub mienia, a także w przypadku naruszenia dóbr osobistych osób poprzez Å›rodki Å‚Ä…cznoÅ›ci.
2. Czuwanie nad porządkiem i bezpieczeństwem publicznym poprzez obserwowanie obrazu wizyjnego przesyłanego przez kamery w systemie monitoringu wizyjnego miasta.
3. Prowadzenie książki zdarzeń, książki kluczy w formie pisemnej.
4. Przyjmowanie zgłoszeń, powiadamianie komendanta Straży Miejskiej, wyznaczonego funkcjonariusza Straży Miejskiej lub innej osoby w zależności od treści zgłoszenia.
3. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie,
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, oraz o posiadaniu pełni praw publicznych,
g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy skÅ‚adać w zamkniÄ™tych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko – MÅ‚odszy Referent ds. ObsÅ‚ugi Monitoringu Wizyjnego Miasta” w siedzibie UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 27 wrzeÅ›nia 2010r. godz. 1430. Aplikacje, które wpÅ‚ynÄ… do UrzÄ™du po wyżej okreÅ›lonym terminie nie bÄ™dÄ… rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru bÄ™dzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w UrzÄ™dzie Miejskim w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegóÅ‚owe CV (z uwzglÄ™dnieniem dokÅ‚adnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulÄ…:
„Wyrażam zgodÄ™ na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbÄ™dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawÄ… z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawÄ… z 22.03.1999r.o pracownikach samorzÄ…dowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński