Głuchołazy, dnia 25.07.2017r.
Sondaż Rynku
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:
wymiana stolarki drzwiowej wraz z modenizacją schodów w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Głuchołazach
( opisać przedmiot zamówienia: rodzaj, zakres i sposób wykonywania robót budowlanych lub ilość, liczba i rodzaj zamawianych dostaw )
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawców o przedstawienie oferty cenowej na realizacje w/w roboty, Zakres zadania obejmuje wykonanie wymiany stolarki okiennej wraz z modernizacją schodów w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Głuchołazach
Warunki postępowania:
-
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
x cena 100%.
inne ……………..*
* podać jakie kryteria, jeżeli dotyczy
-
Warunki gwarancji Okres gwarancji-36 miesięcy liczony od daty spisania protokołu zdawczo - odbiorczego.
(określić warunki gwarancji)
-
Pożądany termin realizacji zamówienia: 30.08.2017r.
-
Zakres robót:
opracowanie dokumentacji wykonawczej dla zadania pn. „wymiana stolarki drzwiowej wraz z remontem schodów w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Głuchołazach”
4.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Zakres robót objętych inwestycją obejmuje w szczególności:
-wymiana 2 skrzydeł drzwiowych o wymiarach 142x256 oraz 147x247 (podwójnie otwierane bez progu szerokość głównego skrzydła 100cmx204, Aluminium lub PCV ocieplane, zewnętrzne z przeszkleniami)
-przywrócenie terenu, na którym prowadzona była inwestycja do stanu pierwotnego
-należy przeprowadzić wizję lokalną na terenie nieruchomości przed przystąpieniem do złożenia oferty.
-Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia i dokonać własnych pomiarów stolarki.
-
Istotne warunki umowy lub wzór umowy** Płatność jednorazowa po zakończeniu zadania, termin płatności faktury 30 dni, płatność jednorazowa po wykonaniu zakresu zadania.
(określić istotne zapisy przyszłej umowy dotyczące realizacji zamówienia : terminy płatności, kary umowne za nienależyte wykonanie bądź odstąpienie od umowy itp.)
** wpisać jeżeli dotyczy lub załączyć wzór umowy
-
Oferty na realizację zadania Wykonawca może złożyć:
-
w formie pisemnej na adres: ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
-
faksem na numer 77 40 92 101
-
w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej inw@glucholazy.pl
Ofertę należy złożyć z podaniem ceny całościowej, oferta musi być złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny jednostkowej*** i/ lub ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia*** w terminie do dnia 28.07.2017r., do godziny 1200
** niewłaściwe skreślić
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.