BURMISTRZ GÅUCHOÅAZ
ogÅ‚asza nabÃłr na wolne stanowisko pracy
- Naczelnika Wydziału Spraw Społecznych
Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, administracji lub prawa,
- biegła obsługa komputera,
- staż pracy minimum 5 lat.
2. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy socjalnej lub pomocy społecznej,
- doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
- doświadczenie w pracy administracji publicznej,
- dobra znajomość języka obcego.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiÄ…zkÃłw Naczelnika WydziaÅ‚u Spraw SpoÅ‚ecznych UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach należeć bÄ™dzie w szczegÃłlnoÅ›ci realizacja zadaÅ„ okreÅ›lonych:
- ustawą z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych,
- ustawÄ… z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych,
- ustawą z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- ustawą z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
- ustawą z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu narkomanii,
- ustawÄ… z dnia 22 kwietnia 2005r. o postÄ™powaniu wobec dÅ‚użnikÃłw alimentacyjnych oraz zaliczce alimentacyjnej,
- ustawą z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej,
- ustawÄ… z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych.
4. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
- list motywacyjny,
- dokument poÅ›wiadczajÄ…cy wyksztaÅ‚cenie (dyplom lub zaÅ›wiadczenie o stanie odbytych studiÃłw),
- kwestionariusz osobowy,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy skÅ‚adać osobiÅ›cie w siedzibie UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 20 stycznia 2006r. godz. 1430. Aplikacje, ktÃłre wpÅ‚ynÄ… do UrzÄ™du po wyżej okreÅ›lonym terminie nie bÄ™dÄ… rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru bÄ™dzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w UrzÄ™dzie Miejskim w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegÃłÅ‚owe CV (z uwzglÄ™dnieniem dokÅ‚adnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulÄ…:
śWyrażam zgodÄ™ na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbÄ™dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawÄ… z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawÄ… z 22.03.1999r. o pracownikach samorzÄ…dowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z pÃłÅºniejszymi zmianami)”.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński