logo
Wersja dla niedowidzących
  Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Konsultacje Społeczne
 URZĄD MIEJSKI
minus Telefony
minus Regulamin Urzędu
plus Wydziały Urzędu
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Unia Eropejska - realizowane projekty
plus Miejsca Pracy
plus Oświadczenia majątkowe
plus Informacja dla planujących zgromadzenia na terenie Gminy Głuchołazy
minus Rejestry umów
minus Rejestr instytucji kultury
minus Ponowne wykorzystanie
 KONTROLE
plus Zewnętrzne
plus Wewnętrzne
 PRAWO LOKALNE
minus Statut gminy
minus Strategia Gminy
plus Odpady komunalne
plus Gospodarka komunalna i mieszkaniowa
plus Opłaty lokalne
plus Podatki
plus Dopłaty do paliwa rolniczego
plus Budżet gminy i sprawozdania
plus Ochrona środowiska
plus Decyzje środowiskowe
plus Wybory samorządowe -2006r.
plus Wybory Samorządowe 2010
minus Wybory Parlamentarne 2011
minus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014
minus Wybory Samorządowe - 2014
plus Wybory Prezydenckie 2015
plus Wybory Sołeckie 2015
plus Wybór ławników na kadencję 2016-2019
plus Referendum Ogólnokrajowe 2015
plus Wybory Parlamentarne 2015
minus Karta prywatyzacji Spółki ECO S.A.
plus Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Głuchołazach 2017
 Ogłoszenia pozostałe
plus 2005r.
plus 2006r.
plus 2007r.
plus 2008r.
plus 2009r.
plus 2010r.
plus 2011r.
plus 2012r.
plus 2013r.
plus 2015
plus 2014r.
plus 2016
plus 2017r.
plus Budżet Obywatelski 2016
plus Ogłoszenie o głosowaniu
plus Budżet Obywatelski 2017
minus Porady prawne
plus Konkursy ofert na zadania z zakresu zdrowia publicznego
plus Budżet Obywatelski 2018
 Jednostki organizacyjne
minus Spółki
minus Jednostki oświatowe
minus Inne jednostki
 Organizacje pozarządowe
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Nieruchomości
plus Wykazy nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży
plus Nieruchomości przeznaczone do dzierżawy, najmu
plus Przetargi nieruchomości
plus Rokowania na sprzedaż nieruchomości
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
plus 2015
plus 2016
minus Informacja o udzieleniu zamówienia na zadanie:Konserwacja cząstkowa-remonty cząstkowe dróg na terenie g. Gł-zy
plus 2017
 Zarządzenia Burmistrza
plus 2011 rok
plus 2012 rok
plus 2013 rok
plus 2014 rok
minus Zarządzenie Nr 1364-PR.310/2014 z dnia 16 kwietnia 2014r. w sprawie Regulaminu postepowania o udzielenie zamówienia publicznego
minus Zarządzenie Nr 1492-PR.341/2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 14 lipca 2014 r.Burmistrza Głuchołaz
minus Zarządzenie Nr 41-PR.7.2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 31 grudnia 2014 r.
plus 2015 rok
plus 2016 rok
plus 2017
 Plan Zrządzania Kryzysowego Gminy
minus Plan zarządzania kryzysowego Gminy Głuchołazy
 Zagospodarowanie przestrzenne
minus GMINNA EWIDENCJA ZABYTKÓW
minus Instrukcja obsługi portalu "Opolskie w internecie"
minus Informacje ogólne. Wykaz obowiązujących planów miejscowych
minus STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY GŁUCHOŁAZY
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA SPRAWY Z 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA 2016r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2015r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2016r.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 5 planów
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY 3 PLANÓW
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY STUDIUM
minus Ogłoszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego w rejonie ul. Lompy w Głuchołazach
minus Ogloszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego obszaru wsi Podlesie
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 3 planów
minus OBWIESZCZENIE O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU MIEJSCOWEGO STAREGO MIASTA W GŁUCHOŁAZACH wraz z prognozą
minus Zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.17.2015
minus zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.18.2016
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU W REJONIE UL. TARGOWEJ W GŁUCHOŁAZACH
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II wraz z prognozą
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar działalności gospodarczej we wsi Charbielin i Bodzanów w gminie Głuchołazy
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 przy ul. Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu: projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy obejmującego obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ul. Grunwaldzkiej, Prymasa S. Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Nowy Świętów oraz do sporządzenia prognozy oddziaływania na środow
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA O ODSTĄPIENIU OD PRZEPROWADZENIA OCENY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO DO ZMIANY PLANU W REJONIE AL. JANA PAWŁA II
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie zakładu Malta – Decor sp. z o.o.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu ulicy Bohaterów Warszawy obejmującego teren położony przy ulicy Bohaterów Wars
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II
minus OBWIESZCZENIE o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ulic Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, Skłodowskiej, Targowej w Gł-zach
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy obejmującego obszar działki nr 1350/4 w rejonie ul. Pr. Stefana Wyszyńskiego
minus odwieszczenie o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagosp. przestrz. miasta Głuchołazy w rej. ul. gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przyjęciu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki oraz o możliwościach zapoznania się z jeg
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp w rejonie ul. Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp m. Głuchołazy obejm. obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Pr. S. Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA o odstąpieniu od przeprowadzenia oceny SOOŚ do zmiany mpzp m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
 Sprawozdania z realizacji programów
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Preciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2015r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2015r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2016r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2016r
 Audyt wewnętrzny
minus Audyt 2014
minus Audyt 2015
minus Audyt 2017
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
 Miejska Rada Seniorów
plus 2015
plus 2016
 Głuchołaskie Podwórko
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Uchwały Rady Miejskiej
minus Uchwały Rady Miejskiej podjęte po 2012r.
 Informacje
plus Uchwały
plusPrzetargi
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


 

GÅ‚uchoÅ‚azy: Wykonanie dokumentacji projektowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi w GÅ‚uchoÅ‚azach przy ul. Kolejowej, dz. nr ewid 766/42, dr. 766/41, 200/3 wraz z zagospodarowaniem terenu wokóÅ‚ projektowanego budynku.
Numer ogłoszenia: 81311 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usÅ‚ugi

 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
  • Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Wykonanie dokumentacji projektowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi w GÅ‚uchoÅ‚azach przy ul. Kolejowej, dz. nr ewid 766/42, dr. 766/41, 200/3 wraz z zagospodarowaniem terenu wokóÅ‚ projektowanego budynku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usÅ‚ugi.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: II. Wymagania techniczne: Budynek mieszkalny wielorodzinny z lokalami socjalnymi winien być zaprojektowany zgodnie z wydanÄ… przez Burmistrza GÅ‚uchoÅ‚az decyzjÄ… o warunkach zabudowy , okreÅ›lajÄ…cÄ… szczegóÅ‚owe warunki budowy w zakresie wymogów dla obiektu kubaturowego, zagospodarowania terenu, obsÅ‚ugi w zakresie infrastruktury technicznej i komunikacji, ustawÄ… o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 21 czerwca 2001 r.,( Dz. U. z 2001r., Nr 71, poz. 733.), ustawÄ… z dnia 8 grudnia 2006r. o finansowym wsparciu tworzenia lokali socjalnych, mieszkaÅ„ chronionych, noclegowni i domów dla bezdomnych (Dz. U. Nr 251,poz.1884), rozporzÄ…dzeniem Ministra Budownictwa z dnia 15 marca 2007r. w sprawie szczegóÅ‚owego trybu i terminów skÅ‚adania i rozpatrywania wniosku o udzielenie finansowego wsparcia na tworzenie lokali socjalnych i mieszkaÅ„ chronionych, treÅ›ci wniosku, kryteriów jego oceny, wzoru formularza rozliczenia udzielonego wsparcia oraz minimalnych wymagaÅ„ w zakresie wyposażenia, jakie muszÄ… speÅ‚niać pozyskane lokale mieszkalne (Dz. U. Nr 52, poz.346 z późn .zm.) oraz obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami . Opracowanie projektu obejmuje: 1. Wykonanie projektu zagospodarowania terenu w granicach dziaÅ‚ki 766/42, dr 766/41, dr 200/3, uwzglÄ™dniajÄ…cy lokalizacjÄ™ budynku wielorodzinnego z min. 27 lokalami socjalnymi, przyÅ‚Ä…czy infrastruktury technicznej, parkingu, dojÅ›cia do budynku, elementy maÅ‚ej architektury, zieleÅ„ i oÅ›wietlenie terenu. CaÅ‚ość zagospodarowania należy powiÄ…zać z istniejÄ…cym systemem komunikacyjnym. Åšmietnik należy zaprojektować z uwzglÄ™dnieniem pojemników na Å›mieci o poj. 1,1 m3. Odwodnienie terenu - do kanalizacji deszczowej. Projekt zagospodarowania terenu powinien uwzglÄ™dniać wykonanie projektu przyÅ‚Ä…czy infrastruktury technicznej. 2. Projekt budowlany i wykonawczy winien obejmować branże: architektonicznÄ…, konstrukcyjnÄ…, sanitarnÄ… i elektrycznÄ…. 3. ZaÅ‚ożenia projektowe: budynek powinien być podpiwniczony, trzykondygnacyjny (parter + 2 kondygnacje), dach pÅ‚aski. MateriaÅ‚y wykoÅ„czeniowe zapewniajÄ…ce trwaÅ‚ość i estetykÄ™. Elewacja zewnÄ™trzna z wyÅ‚Ä…czeniem styropianu na zewnÄ…trz, alternatywnie np. Å›ciany warstwowe. Projekt powinien uwzglÄ™dniać przewidywany koszt wykonania 1m2 powierzchni budynku - do 2.000 zÅ‚. a) Budynek powinien siÄ™ skÅ‚adać z mieszkaÅ„ dostÄ™pnych z klatki schodowej. Mieszkania dostosowane dla osoby niepeÅ‚nosprawnej usytuowane na parterze. DostÄ™p na parter do mieszkaÅ„ dla osób niepeÅ‚nosprawnych poprzez pochylniÄ™ zewnÄ™trznÄ…. W budynku zlokalizować pomieszczenie na wózki/ rowery. Mieszkania wyposażone w balkony o konstrukcji odrÄ™bnej od budynku. KotÅ‚ownia centralnego ogrzewania - gazowa. Powierzchnia użytkowa ok. 1000 m2. b) Struktura mieszkaÅ„ - minimum 27 mieszkaÅ„ socjalnych, w tym 3 mieszkania dla osób niepeÅ‚nosprawnych na parterze (w tym jedno mieszkanie jednoosobowe). Budynek powinien zawierać: 16 lokali jednoosobowych (w tym 1 dla osoby niepeÅ‚nosprawnej), 2 lokale dwuosobowe, 6 lokali trzyosobowych, 3 lokale czteroosobowe. Przy opracowaniu dokumentacji projektowej należy uwzglÄ™dnić minimalne wymagania w zakresie wyposażenia, jakie muszÄ… speÅ‚niać lokale mieszkalne pozyskane przy udziale finansowego wsparcia. Mieszkanie jednoosobowe winno siÄ™ skÅ‚adać co najmniej z pokoju z aneksem kuchennym wraz z Å‚azienkÄ… (umywalka, prysznic, miska ustÄ™powa). W lokalach mieszkalnych należy zainstalować: w Å‚azience - kabinÄ™ natryskowÄ…, umywalkÄ™, miskÄ™ ustÄ™powÄ…, w kuchni - zlewozmywak, kuchenkÄ™ elektrycznÄ… z piekarnikiem. Powierzchnia pokoi przypadajÄ…ca na czÅ‚onka gospodarstwa domowego nie może być mniejsza niż 5m2, a wypadku jednoosobowego gospodarstwa domowego 10 m2..Struktura mieszkaÅ„ jest poglÄ…dowa, gdyż uwzglÄ™dnia tylko potrzeby ZamawiajÄ…cego. Struktura mieszkaÅ„ musi być na etapie projektowania uzgodniona i zatwierdzona przez ZamawiajÄ…cego. c) Instalacje: budynek winien być wyposażony w instalacjÄ™ wewnÄ™trznÄ… wod.-kan., elektrycznÄ… (należy przewidzieć kuchenki elektryczne), ogrzewanie: kotÅ‚ownia gazowa w budynku oraz kolektory sÅ‚oneczne. Należy przewidzieć rozwiÄ…zania umożliwiajÄ…ce dostÄ™p do instalacji z zewnÄ…trz lokali mieszkalnych (możliwość Å‚atwego odciÄ™cia i wÅ‚Ä…czenia przez administratora). Należy przeprowadzić analizÄ™ ekonomicznÄ… dla zastosowania pompy ciepÅ‚a jako alternatywnego źródÅ‚a ogrzewania. d) WykoÅ„czenie mieszkaÅ„:- tynki cementowo - wapienne III kat., - podÅ‚ogi - pokój wykÅ‚adzina rolowana PCV , - malowanie - farby emulsyjne; kuchnia oraz lamperie na klatce , - Å‚azienki - pÅ‚ytki ceramiczne, - stolarka okienna - PCV, - stolarka drzwiowa typowa drewniana o podwyższonej wytrzymaÅ‚oÅ›ci. 4. Do zadaÅ„ wykonawcy należy: - pozyskanie mapy dla celów projektowania w skali 1:500 terenu objÄ™tego projektowaniem. - pozyskanie niezbÄ™dnych uzgodnieÅ„ dla tego typu dokumentacji oraz warunków technicznych przyÅ‚Ä…czenia, - zÅ‚ożenie wniosku oraz uzyskanie pozwolenia na budowÄ™. UWAGA! Projektant winien przedÅ‚ożyć ZamawiajÄ…cemu w terminie 1 miesiÄ…ca od daty podpisania umowy koncepcjÄ™ zagospodarowania terenu oraz rozwiÄ…zania funkcji lokali socjalnych w budynku. Koncepcja po zaakceptowaniu przez ZamawiajÄ…cego bÄ™dzie podstawÄ… do podjÄ™cia prac projektowych. 5. DokumentacjÄ™ należy wykonać w iloÅ›ciach: - projekt budowlany - 6 egz. - projekt wykonawczy - 2 egz. - kosztorys inwestorski - 2 egz. - kosztorys ofertowy - 2 egz. - przedmiar robót - 2 egz. - specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót objÄ™tych opracowaniem - 2 egz. Projekt i wszystkie jego elementy należy wykonać w wersji elektronicznej: - opis techniczny należy dostarczyć w formie tekstowej zgodnie z MS Word (pdf lub doc.) - kosztorysy dostarczyć w formacie programu, w jakim sÄ… tworzone oraz w formacie ATH, WORD, PDF. - mapy, rysunki techniczne, przekroje, rozwiÄ…zania szczegóÅ‚owe należy dostarczyć w wersji elektronicznej w oryginalnym formacie oraz wyeksportowane do formatu rastrowego (JPEG). Rozdzielczość i skala eksportu do formatu rastrowego 1:1. StopieÅ„ kompresji nie może powodować zamazywania szczegóÅ‚owego obrazu. 6. W kosztach opracowania należy uwzglÄ™dnić : Koszt map do celów projektowych. OpÅ‚aty za wydanie warunków technicznych. OpÅ‚aty za uzgodnienia i pozwolenia. Koszty zwiÄ…zane z dojazdami. Koszty ewentualnych prób i badaÅ„. Koszty dojazdów i pobytów. III. Wymagania użytkowe: 1. Projekt budowlany i wykonawczy powinien być opracowany zgodnie z RozporzÄ…dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrzeÅ›nia 2004 r. w sprawie szczegóÅ‚owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. Nr 202,poz.2072 z późn .zm.) oraz zawierać opis zadania budowlanego, w którym podaje siÄ™ przeznaczenie ukoÅ„czonych robót budowlanych oraz stawiane im przez ZamawiajÄ…cego wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiaÅ‚owe i funkcjonalne. Na podstawie wykonanego projektu budowlanego zostanie zÅ‚ożony wniosek o wydanie pozwolenia na budowÄ™ w Starostwie Powiatowym w Nysie i wniosek aplikacyjny o przyznanie dotacji finansowej ze Å›rodków rzÄ…dowych dla inwestycji polegajÄ…cej na budowie budynku socjalnego. 2. Okres gwarancji - 2 lata. 3. ZobowiÄ…zanie Wykonawcy do dokonywania na wezwanie zamawiajÄ…cego niezbÄ™dnych uzupeÅ‚nieÅ„ i poprawek w dokumentacji w terminie nie dÅ‚uższym niż 4 dni. 4. Wykonawca projektu sprawować bÄ™dzie nadzór autorski w zakresie obejmujÄ…cym a) wyjaÅ›nienia Inwestorowi i Wykonawcy robót budowlanych wÄ…tpliwoÅ›ci dotyczÄ…cych projektu budowlanego- wykonawczego i zawartych w nim rozwiÄ…zaÅ„ oraz ewentualne uzupeÅ‚nienia szczegóÅ‚ów dokumentacji projektowej b) uzgodnienie z zamawiajÄ…cym i WykonawcÄ… robót budowlanych możliwoÅ›ci wprowadzenia rozwiÄ…zaÅ„ zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w odniesieniu do materiaÅ‚ów oraz rozwiÄ…zaÅ„ konstrukcyjnych i technologicznych..
II.1.4) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 71.20.00.00-0, 71.22.10.00-3, 71.32.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.1.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 28.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
  • Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: 1. Posiadanie przez wykonawcÄ™ uprawnieÅ„ do wykonywania dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci objÄ™tych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, z późn. zm.) Prawo zamówieÅ„ publicznych. 2. Posiadanie przez wykonawcÄ™ niezbÄ™dnej wiedzy, doÅ›wiadczenia i dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Brak speÅ‚nienia któregokolwiek warunku wymienionego powyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z niniejszego postÄ™powania..
  • Informacja o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: 1. Aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualne zaÅ›wiadczenia o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej - jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej - potwierdzajÄ…ce uprawnienia do wykonywania dziaÅ‚aÅ„ lub czynnoÅ›ci objÄ™tych niniejszym zamówieniem 2. oÅ›wiadczenia wykonawcy (Å‚Ä…cznie wszystkich Partnerów) o speÅ‚nianiu przesÅ‚anek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r Dz.U. Nr. 171, poz.1058) sporzÄ…dzone wedÅ‚ug wzoru stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do SIWZ. 1. wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania ( a przypadku gdy okres dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie), minimum jednego projektu budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego o pow. min. 800 m2, którego realizacjÄ™ zakoÅ„czono i odebrano protokoÅ‚em odbioru koÅ„cowego do dnia upÅ‚ywu terminu skÅ‚adania ofert - wraz z zaÅ‚Ä…czeniem kopii dokumentów potwierdzajÄ…cych, że prace te zostaÅ‚y wykonane należycie. Uwaga: wykaz zamówieÅ„ musi zostać opieczÄ™towany i podpisany przez osobÄ™/y wÅ‚aÅ›ciwÄ…/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku skÅ‚adania oferty przez wykonawców ubiegajÄ…cych siÄ™ wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być zÅ‚ożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawcÄ™. 2. wykaz osób, którymi dysponuje lub bÄ™dzie dysponowaÅ‚ wykonawca tj. posiadajÄ…cych uprawnienia do projektowania (dot.branż: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, elektrycznej, sieci wodociÄ…gowych, kanalizacyjnych i cieplnych), i które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamóweinia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych i ich wyksztaÅ‚cenia niezbÄ™dnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynnoÅ›ci - zgodnie z zaÅ‚. Nr 4 siwz 3. pisemne zobowiÄ…zanie innych podmiotów do udostÄ™pnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2 tabeli Wykonawca wskazaÅ‚ osoby, którymi bÄ™dzie dysponowaÅ‚ 4. uprawnienia oraz aktualne zaÅ›wiadczenia o przynaleznoÅ›ci do wÅ‚aÅ›ciwego samorzÄ…du zawodowego wraz z informacjÄ… o o opÅ‚aceniu obowiÄ…zkowych skÅ‚adek od odpowiedzialnoÅ›ci cywilnej Uwaga: wykaz uprawnieÅ„ musi zostać opieczÄ™towany i podpisany przez osobÄ™/y wÅ‚aÅ›ciwÄ…/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku skÅ‚adania oferty przez wykonawców ubiegajÄ…cych siÄ™ wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być zÅ‚ożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawcÄ™. Do Wykonawcy majÄ…cego siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP ma zastosowanie ponadto § 2 RozporzÄ…dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.( Dz.U. Nr 87, poz..605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiajÄ…cy od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogÄ… być skÅ‚adane ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostÄ™pna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2009.
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, sekretariat-pok. nr 11.
IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 10:00, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 

Nazwa dokumentu: PRZETARG NIOGRANICZONY NR ZP.341-22/09 PN. WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z LOKALMI SOCJALNYMI W GŁUCHOŁAZACH PRZY UL. KOLEJOWEJ , DZ. NR EWID 766/42, DR.766
Podmiot udostępniający: Burmistrz GÅ‚uchoÅ‚az
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna SokoÅ‚owska
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna SokoÅ‚owska
Osoba, która wprowadzała dane: Ewa Gajewska
Data wytworzenia informacji: 2009-05-28 12:53:50
Data udostępnienia informacji: 2009-05-28 12:53:50
Data ostatniej aktualizacji: 2009-06-17 12:07:27

Wersja do wydruku...

corner   corner