BURMISTRZ GÅUCHOÅAZ
ogÅ‚asza nabór na wolne stanowisko pracy - podinspektora w Referacie ds. Gospodarki NieruchomoÅ›ciami i Zasobem Mieszkaniowym w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach
1. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie,
b. wyksztaÅ‚cenie wyższe w jednym z nastÄ™pujÄ…cych kierunków: geodezja, inżynieria miejska lub Å›rodowiska , budownictwo, architektura, administracja, prawo, zarzÄ…dzanie oraz pokrewne
c. dobra znajomość obsługi komputera, oprogramowania z pakietu MS Office.
2. Wymagania dodatkowe:
a. znajomość przepisów prawa zwiÄ…zanego z problematykÄ… na stanowisku pracy a w szczególnoÅ›ci ustaw : o gospodarce nieruchomoÅ›ciami, o finansach publicznych, prawo budowlane, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, kodeks postÄ™powania administracyjnego,
b. prawo jazdy kat.B,
c. umiejętność czytania map sytuacyjno-wysokościowych i ewidencyjnych,
d. zdolności organizacyjne, kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, rzetelność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność i odporność na stres.
3. Do zakresu obowiÄ…zków pracy podinspektora w Referacie ds. Gospodarki NieruchomoÅ›ciami i Zasobem Mieszkaniowym w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach należeć bÄ™dzie realizacja zadaÅ„ z zakresu Referatu ds. Gospodarki NieruchomoÅ›ciami i Zasobem Mieszkaniowym w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury okreÅ›lonych w Regulaminie Organizacyjnym UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach dostÄ™pnym do wglÄ…du na stronie (http://gmina.glucholazy.sisco.info).
4. Wymagane dokumenty:
a. życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b. list motywacyjny,
c. dokument poÅ›wiadczajÄ…cy wyksztaÅ‚cenie (dyplom lub zaÅ›wiadczenie o stanie odbytych studiów),
d. kwestionariusz osobowy,
e. oświadczenie o niekaralności sądowej za przestępstwa popełnione umyślnie
f. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy skÅ‚adać w zamkniÄ™tych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko podinspektora w Referacie ds. Gospodarki NieruchomoÅ›ciami i Zasobem Mieszkaniowym w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury” w siedzibie UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 05 sierpnia 2016r. do godz. 12ºº Aplikacje, które wpÅ‚ynÄ… do UrzÄ™du po wyżej okreÅ›lonym terminie nie bÄ™dÄ… rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru bÄ™dzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w UrzÄ™dzie Miejskim w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegóÅ‚owe CV (z uwzglÄ™dnieniem dokÅ‚adnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulÄ…:
„Wyrażam zgodÄ™ na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbÄ™dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawÄ… z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. poz.922 ) oraz ustawÄ… o pracownikach samorzÄ…dowych z dnia 21 listopada 2008r. (Dz. U. 2016r. oz. 902 ze zm.)”.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński