Głuchołazy, dnia 13 grudnia 2016r.
BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- Radcy Prawnego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
1 Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie,
b. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia,
c. wykształcenie wyższe prawnicze,
d. wpis na listę Okręgowej Izby Radców Prawnych,
e. posiadanie dobrej znajomość obowiązujących przepisów prawa, a w
szczególności ustaw: o samorządzie gminnym; o finansach publicznych;
prawo zamówień publicznych, kodeks postępowania cywilnego; kodeks
postępowania administracyjnego; znajomość prawa wspólnotowego,
2. Wymagania dodatkowe:
a. znajomość języka obcego,
b. posiadanie umiejętności obsługi komputera, w tym korzystanie z pakietu MS Office i systemów informacji prawnej.
c. Minimum 3-letni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków Radcy Prawnego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach należeć będzie w szczególności realizacja zadań określonych w Statucie Gminy Głuchołazy oraz Regulaminie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, dostępnych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Głuchołazach (http://gmina.glucholazy.sisco.info)
4. Wymagane dokumenty:
a. życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b. list motywacyjny,
c. zaświadczenie o wpisie na listę Okręgowej Izby Radców Prawnych,
d. dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów i/lub uzyskanej specjalizacji),
e. kwestionariusz osobowy,
f. oświadczenie o niekaralności,
g. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla
celów rekrutacji o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 poz. 902)".
h. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko Radcy Prawnego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach" w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 23 grudnia 2016r. godz. 1300. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Z wybranymi kandydatami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której miejscu i czasie kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, Rynek 15.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński