Głuchołazy: Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego miasta Głuchołazy
Nr. ogłoszenia w BZ 198324-2009 , data zamieszczenia :18.06.2009
Burmistrz Głuchołaz , Rynek 1548-340 Głuchołazy , woj.. opolskie, tel.077/4092100,faks.077 4092101
Nr. ref. ZamawiajÄ…cego ZP-341-23/09
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
• Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego miasta GÅ‚uchoÅ‚azy
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usÅ‚ugi
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa monitoringu wizyjnego CCTV na terenie miasta GÅ‚uchoÅ‚azy i obejmuje dostawÄ™, montaż oraz uruchomienie urzÄ…dzeÅ„.
W realizacji przedsięwzięcia rozbudowy systemu przewiduje się montaż dodatkowych kamer monitoringu miejskiego spełniające wymogi pod względem telemetrii /łączność radiowa/ oraz łączności internetowej w następujących lokalizacjach:
1. ulica Opolska 2 „Most Andrzeja” – Å‚Ä…czność radiowa,
2. ulica Jana PawÅ‚a II ,11-23 „KRAB” – Å‚Ä…czność radiowa,
3. ulica Jana PawÅ‚a II 38 , „POLONIA”, Internet IP,
4. ulica KoÅ›ciuszki 19 – Internet IP,
5. ulica Wyszyńskiego 10- łączność radiowa,
6. ulica Bohaterów Warszawy 19 – Å‚Ä…czność radiowa,
Miasto posiada sprawny, nowoczesny system wideomonitorowania.. ZamawiajÄ…cy wymaga realizacji rozbudowy w oparciu o rozwiÄ…zania zastosowane podczas realizacji I etapu budowy systemu.
Zakres Robót
• Wykonania okablowania kamer zewnÄ™trznych
• Wykonania okablowania kamer wewnÄ™trznych
• Montaż kamer zewnÄ™trznych
• Montaż kamer wewnÄ™trznych
• Montaż urzÄ…dzeÅ„ do przesyÅ‚u sygnaÅ‚u drogÄ… radiowÄ…
• Montaż urzÄ…dzeÅ„ do przesyÅ‚u sygnaÅ‚u drogÄ… internetowÄ…
• Montaż monitora
• Uruchomienie i zaprogramowanie
• Przeszkolenie użytkowników systemu
• Dostawa urzÄ…dzeÅ„ i materiaÅ‚ów
II.1.4) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 29.81.61.00-3
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 14 dni od daty podpisania umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAÅU
Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: • 1.O udzielenie zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ wyÅ‚Ä…cznie Wykonawcy speÅ‚niajÄ…cy wymogi Art. 22 pkt 1 i nie wykluczeni na podstawie Art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieÅ„ publicznych wraz z późniejszymi zmianami oraz speÅ‚niajÄ…cy wymogi SIWZ.
2.O udzielenie zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ Wykonawcy, którzy posiadajÄ… doÅ›wiadczenie w prowadzeniu dziaÅ‚alnoÅ›ci bÄ™dÄ…cej przedmiotem zamówienia tj. wykazać doÅ›wiadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy w tym okresie, w zrealizowaniu minimum dwóch prac dotyczÄ…cych rozbudowy monitoringu CCTV o wartoÅ›ci nie mniejszej niż 90000 zÅ‚ brutto, każdej z nich, których realizacje zakoÅ„czono i odebrano protokoÅ‚em odbioru koÅ„cowego do dnia upÅ‚ywu terminu skÅ‚adania ofert. 2. dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub w przypadku gdy nimi nie dysponuje a posiada pisemne zobowiÄ…zanie innych podmiotów do udostÄ™pnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , Wykonawca wskaże co najmniej 1 osobÄ™ posiadajÄ…cÄ… uprawnienia w specjalnoÅ›ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzÄ…dzeÅ„ elektrycznych i elektoeneregtycznych co najmniej w ograniczonym zakresie .Sposób dokonywania oceny speÅ‚nienia warunków , polegać bÄ™dzie na zasadzie speÅ‚nia/ nie speÅ‚nia ..
• Informacja o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: Wykonawcy przedstawiÄ… : a)OÅ›wiadczenie Wykonawcy dotyczÄ…ce Art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówieÅ„ publicznych wraz z późniejszymi zmianami
b.. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,.
c. wykaz wykonanych, usÅ‚ug w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajÄ…cych swoim rodzajem i wartoÅ›ciÄ… usÅ‚ugom stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia, z podaniem wartoÅ›ci robót oraz zaÅ‚Ä…czenia dokumentów potwierdzajÄ…cych, że te usÅ‚ugi zostaÅ‚y wykonane należycie. ( np. referencje)
d. wykaz osób które bÄ™dÄ… wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (doÅ›wiadczenia i wyksztaÅ‚cenia) niezbÄ™dnych do wykonania zamówienia,. a także zakresu wykonywanych przez nich czynnoÅ›ci.
e. dokumenty stwierdzajÄ…ce, że osoby, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadajÄ… wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„.
e. dokumenty potwierdzajÄ…ce przynależność do OkrÄ™gowej Izby Inżynierów Budownictwa poszczególnych osób
W przypadku wnoszenia oferty przez WykonawcÄ™ majÄ…cego siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy zÅ‚ożyć na zasadach okreÅ›lonych w § 2 RozporzÄ…dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiajÄ…cy od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogÄ… być skÅ‚adane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
W przypadku ubiegania siÄ™ o udzielenie zamówienia wspólnie przez dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców dokumenty wymienione w punkcie b. muszÄ… zÅ‚ożyć wszyscy Wykonawcy ubiegajÄ…cy siÄ™ o udzielenie zamówienia.
Wymienione dokumenty mogÄ… być przedstawione w formie oryginaÅ‚ów lub kserokopii poÅ›wiadczonych za zgodność z oryginaÅ‚em przez WykonawcÄ™, osobÄ™ dziaÅ‚ajÄ…cÄ… w jego imieniu zgodnie z przedstawionym peÅ‚nomocnictwem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena 90%
Okres gwarancji na rozbudowÄ™ systemu monitoringu – 10%
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostÄ™pna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi.
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiajÄ…cego UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ,48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, ul. Rynek 15, WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych , pok. Nr. 14 , I piÄ™tro..
IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 26.06.2009 r. godzina 10:00 .miejsce : UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15, 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, pok. Nr. 11 , I piÄ™tro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczÄ…ce finansowania projektu/programu ze Å›rodków Unii Europejskiej: refundacja z PEFRON kosztów wyposażenia stanowisk pracy