Głuchołazy: Dostawa urządzeń siłowni zewnętrznej na terenie boiska ORLIK 2012 w miejscowości Głuchołazy.
Numer ogłoszenia: 193257 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
- Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Dostawa urzÄ…dzeÅ„ siÅ‚owni zewnÄ™trznej na terenie boiska ORLIK 2012 w miejscowoÅ›ci GÅ‚uchoÅ‚azy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Dostawa urzÄ…dzeÅ„ siÅ‚owni zewnÄ™trznej na terenie boiska ORLIK 2012 w miejscowoÅ›ci GÅ‚uchoÅ‚azy. 1. DANE TECHNICZNE: 1.1. Dostawa i montaż nowych urzÄ…dzeÅ„ siÅ‚owni zewnÄ™trznej poprawiajÄ…cych kondycjÄ™ umożliwiajÄ…cych samodzielny trening wszystkich partii mięśni : 1- urzÄ…dzenie do budowy mięśni nóg i bioder, poprawiajÄ…ce krążenie krwi i koordynacjÄ™ 2- urzÄ…dzenie do budowy mięśni brzucha i ramion przez rozciÄ…ganie 3- urzÄ…dzenie do budowy mięśni prostych i skoÅ›nych brzucha 4- urzÄ…dzenie do budowy mięśni nóg i bioder, pasa barkowego i ramion 5- urzÄ…dzenie do budowy mięśni dolnych partii brzucha 6- urzÄ…dzenie do budowy mięśni nóg i Å‚ydek 7- urzÄ…dzenie do budowy mięśni grzbietów, ud i poÅ›ladków 8- urzÄ…dzenie do budowy mięśni brzucha 9- urzÄ…dzenie do budowy mięśni bioder 10- urzÄ…dzenie do budowy mięśni ramion i nóg oraz górnej części pleców 11- urzÄ…dzenie do budowy mięśni ramion i górnych 12- urzÄ…dzenie do budowy mięśni piersiowych, baraków i ramion 1.2. UrzÄ…dzenia wykonane z materiaÅ‚ów odpornych na warunki atmosferyczne i próby zniszczeÅ„. Konstrukcja urzÄ…dzeÅ„ z rur stalowych 1.3. ZamawiajÄ…cy zastrzega sobie kolorystykÄ™ urzÄ…dzeÅ„ wkomponowanÄ… w teren parku. Preferowane kolory to zieleÅ„, szary, grafit. 1.4. W zwiÄ…zku z ograniczonÄ… powierzchniÄ… do ustawienia urzÄ…dzeÅ„ wraz z zachowaniem stref bezpieczeÅ„stwa, urzÄ…dzenia powinny być zespolone, umożliwiajÄ…ce korzystanie przynajmniej dwóm osobom jednoczeÅ›nie. 1.5. Okres gwarancji na wykonane dostawy (dot. dostarczonego sprzÄ™tu i montażu) ZamawiajÄ…cy okreÅ›la na min. 24 miesiÄ…ce..
II.1.4) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 37.41.00.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 27.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAÅU
- Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: 1. Posiadanie przez wykonawcÄ™ uprawnieÅ„ do wykonywania dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci oraz niepodleganie wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2007r Nr 223, poz.1655z późn.zm.) Prawo zamówieÅ„ publicznych. 2. Posiadanie przez wykonawcÄ™ niezbÄ™dnego doÅ›wiadczenia w wykonaniu zamówienia 3. SpeÅ‚nianie oferowanych dostaw odpowiadajÄ…cych wymaganiom ZamawiajÄ…cego , okreÅ›lonym w opisie przedmiotu zamówienia. Dokonywanie oceny speÅ‚niania warunków odbÄ™dzie siÄ™ wedÅ‚ug formuÅ‚y speÅ‚nia/nie speÅ‚nia, na podstawie zÅ‚ożonych przez Wykonawców wymaganych dokumentów..
- Informacja o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: 1. Aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualne zaÅ›wiadczenia o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej - jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej (w przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiÄ™cej wykonawców niniejszy dokument winien być zÅ‚ożony przez każdego z Wykonawców oddzielnie) 2. oÅ›wiadczenia wykonawcy o speÅ‚nianiu przesÅ‚anek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.pzp sporzÄ…dzone wedÅ‚ug wzoru stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do SIWZ. ( w przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiÄ™cej wykonawców niniejsze oÅ›wiadczenie może być zÅ‚ożone Å‚Ä…cznie) 1. wykaz wykonanych dostaw (wg wzoru stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 3 siwz) zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania (w przypadku gdy okres dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie), obejmujÄ…cych wykonanie minimum jednej dostawy odpowiadajÄ…cej przedmiotowi zamówienia o wartoÅ›ci nie mniejszej niż 40 000 zÅ‚ brutto, której realizacjÄ™ zakoÅ„czono i odebrano protokoÅ‚em odbioru koÅ„cowego do dnia upÅ‚ywu terminu skÅ‚adania ofert - wraz z zaÅ‚Ä…czeniem kopii dokumentów potwierdzajÄ…cych, że dostawa ta zostaÅ‚y wykonana należycie (np. referencje ). Uwaga: wykaz zamówieÅ„ musi zostać opieczÄ™towany i podpisany przez osobÄ™/y wÅ‚aÅ›ciwÄ…/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku skÅ‚adania oferty przez wykonawców ubiegajÄ…cych siÄ™ wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być zÅ‚ożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawcÄ™. 1. PrzedÅ‚ożenie aktualnych atestów zgodnych z normami: PN-EN 1176-1:2008, PN-EN 957-1:2006, PN-EN 957-2:2005, PN-EN 957-4:2007, PN-EN 957-7:2002, PN-EN 957-8:2002, PN-EN 957-9 2005 2. przedÅ‚ożenie aktualnych Å›wiadectw zgodnoÅ›ci z normami: PN-EN 1176-1:2008, PN-EN 957-1:2006, PN-EN 957-2:2005, PN-EN 957-4:2007, PN-EN 957-7:2002, PN-EN 957-8:2002, PN-EN 957-9 2005 3. PrzedÅ‚ożenie kart katalogowych oferowanych urzÄ…dzeÅ„.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostÄ™pna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1.
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pok. nr 14.
IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 10:00, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, sekretariat pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).