BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- referenta w Wydziale Promocji, Turystyki i Sportu Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe: obsługa ruchu turystycznego lub administracyjne,
c) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych i posiadanie pełni praw publicznych,
d) biegła obsługa komputera, w tym pakiet Office (Word, Excel) w środowisku Windows, Internet Explorer.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość regulacji prawnych z zakresu: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy o sporcie, ustawy o usługach turystycznych, przepisów dotyczących księgowości budżetowej.,
b) kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, rzetelność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność i odporność na stres,
c) biegła znajomość języka angielskiego (potwierdzona dokumentem.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków Referenta w Wydziale Promocji, Turystyki i Sportu Urzędu Miejskiego w Głuchołazach należeć będą w szczególności sprawy związane z koordynowaniem działalności spraw turystyki, kultury fizycznej i sportu w placówkach i obiektach na terenie Gminy oraz organizowanie imprez, współpracy z biurami turystycznymi, związkami i organizacjami turystycznymi, osobami prowadzącymi działalność turystyczną, podejmowanie inicjatyw w zakresie profesjonalnej i kompleksowej obsługi turystów oraz działań zwiększających infrastrukturę i bazę turystyczną.
Szczegółowy zakres zadań został określony w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, dostępnym na stronie internetowej http://gmina.glucholazy.sisco.info.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko referenta w Wydziale Promocji, Turystyki i Sportu Urzędu Miejskiego w Głuchołazach ” w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 21 maja 2012 r. godz. 1400. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z 22.03.1999r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”, oraz podpisane odręcznie w sposób czytelny.
INFORMACJE DODATKOWE: osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowane telefonicznie i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną,
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, Rynek 15.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński