BURMISTRZ GÅUCHOÅAZ
ogÅ‚asza nabÃłr na wolne stanowisko pracy
- Aplikant Straży Miejskiej w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie minimum średnie,
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność sądowa za przestępstwo umyślne,
e) sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
f) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
g) znajomość obsługi komputera,
h) prawo jazdy kat. B
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość ustawy o strażach gminnych,
b) samodzielność jak rÃłwnież umiejÄ™tność pracy w zespole,
c)kreatywność, komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, dyspozycyjność i odporność na stres.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiÄ…zkÃłw Aplikanta Straży Miejskiej w GÅ‚uchoÅ‚azach należeć bÄ™dzie:
1. Podejmowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia życia, zdrowia lub mienia, a także w przypadku naruszenia dÃłbr osobistych ludzi.
2. Czuwanie nad porządkiem i bezpieczeństwem publicznym.
3. Kontrola ruchu drogowego “ w zakresie okreÅ›lonym w przepisach o ruchu drogowym.
4. Realizacja zadań z zakresu Straży Miejskiej określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, dostępnym do wglądu na stronie (http://gmina.glucholazy.sisco.info).
3. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie,
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, oraz o posiadaniu pełni praw publicznych.
g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy skÅ‚adać w zamkniÄ™tych kopertach z napisem „NabÃłr na stanowisko - Aplikant Straży Miejskiej w GÅ‚uchoÅ‚azach†w siedzibie UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 26 czerwca 2008r. godz. 1430. Aplikacje, ktÃłre wpÅ‚ynÄ… do UrzÄ™du po wyżej okreÅ›lonym terminie nie bÄ™dÄ… rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru bÄ™dzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w UrzÄ™dzie Miejskim w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegÃłÅ‚owe CV (z uwzglÄ™dnieniem dokÅ‚adnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulÄ…:
„Wyrażam zgodÄ™ na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbÄ™dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawÄ… z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawÄ… z 22.03.1999r. o pracownikach samorzÄ…dowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z pÃłÅºniejszymi zmianami)â€.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński