Ogłoszenie nr 349699 - 2016 z dnia 2016-11-23 r.
GÅ‚uchoÅ‚azy: Åšwiadczenie usÅ‚ug przewozu pasażerów na liniach komunikacji miejskiej na terenie miasta i gminy GÅ‚uchoÅ‚azy
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - UsÅ‚ugi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspóÅ‚finansowanego ze Å›rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogÄ… ubiegać siÄ™ wyÅ‚Ä…cznie zakÅ‚ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dziaÅ‚alność, lub dziaÅ‚alność ich wyodrÄ™bnionych organizacyjnie jednostek, które bÄ™dÄ… realizowaÅ‚y zamówienie, obejmuje spoÅ‚ecznÄ… i zawodowÄ… integracjÄ™ osób bÄ™dÄ…cych czÅ‚onkami grup spoÅ‚ecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub wiÄ™cej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakÅ‚ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
PostÄ™powanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiajÄ…cy powierzyÅ‚/powierzyli przeprowadzenie postÄ™powania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiajÄ…cy powierzyÅ‚/powierzyli prowadzenie postÄ™powania:
PostÄ™powanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiajÄ…cych
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiajÄ…cych, którzy wspólnie przeprowadzajÄ… postÄ™powanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
PostÄ™powanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiajÄ…cymi z innych paÅ„stw czÅ‚onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄ™powania wspólnie z zamawiajÄ…cymi z innych paÅ„stw czÅ‚onkowskich Unii Europejskiej – majÄ…ce zastosowanie krajowe prawo zamówieÅ„ publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głuchołazy, krajowy numer identyfikacyjny 53141279200000, ul. Rynek 15, 48340 Głuchołazy, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 092 100, e-mail , faks 774 092 101.
Adres strony internetowej (URL): www.glucolazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
PodziaÅ‚ obowiÄ…zków miÄ™dzy zamawiajÄ…cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postÄ™powania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postÄ™powania z zamawiajÄ…cymi z innych paÅ„stw czÅ‚onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiajÄ…cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postÄ™powania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postÄ™powania odpowiadajÄ… pozostali zamawiajÄ…cy, czy zamówienie bÄ™dzie udzielane przez każdego z zamawiajÄ…cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostaÅ‚ych zamawiajÄ…cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, peÅ‚ny i bezpoÅ›redni dostÄ™p do dokumentów z postÄ™powania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2016&mc=11
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bÄ™dzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2016&mc=11
DostÄ™p do dokumentów z postÄ™powania jest ograniczony - wiÄ™cej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesÅ‚anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesÅ‚anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Gmina Głuchołazy, 48-340 Głuchołazy Rynek 15
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzÄ™dzi i urzÄ…dzeÅ„ lub formatów plików, które nie sÄ… ogólnie dostÄ™pne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Åšwiadczenie usÅ‚ug przewozu pasażerów na liniach komunikacji miejskiej na terenie miasta i gminy GÅ‚uchoÅ‚azy
Numer referencyjny: ZP.271.1.20.2016.JSz
Przed wszczÄ™ciem postÄ™powania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usÅ‚ugi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usÅ‚ug lub robót budowlanych lub okreÅ›lenie zapotrzebowania i wymagaÅ„ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreÅ›lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usÅ‚ugÄ™ lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Å›wiadczenie usÅ‚ug przewozu pasażerów na liniach komunikacji miejskiej na terenie miasta i gminy GÅ‚uchoÅ‚azy. Przez linie komunikacyjne komunikacji miejskiej ZamawiajÄ…cego należy rozumieć poÅ‚Ä…czenia komunikacyjne na sieci dróg wraz z oznaczonymi miejscami do wsiadania i wysiadania pasażerów, zamykajÄ…ce siÄ™ w granicach administracyjnych miasta GÅ‚uchoÅ‚azy i soÅ‚ectw Konradów i Bodzanów, ustalone ZarzÄ…dzeniem nr 659-PR.153.2016 Burmistrza GÅ‚uchoÅ‚az z dnia 29 czerwca 2016r. w sprawie wprowadzenia bezpÅ‚atnych usÅ‚ug przewozowych na terenie miasta i gminy GÅ‚uchoÅ‚azy. UsÅ‚uga przewozu pasażerów bÄ™dzie Å›wiadczona na liniach: - nr 1 GÅ‚uchoÅ‚azy- dworzec autobusowy – Konradów – GÅ‚uchoÅ‚azy-dworzec autobusowy, - nr 2 dworzec autobusowy- Kolonia JagielloÅ„ska – dworzec autobusowy, - nr 3 GÅ‚uchoÅ‚azy- dworzec autobusowy- Bodzanów – GÅ‚uchoÅ‚azy –dworzec autobusowy, - nr 4 GÅ‚uchoÅ‚azy -dworzec autobusowy –Pokrzywna –GÅ‚uchoÅ‚azy –dworzec autobusowy ZamawiajÄ…cy zakÅ‚ada, że w caÅ‚ym okresie realizacji zamówienia (od 01.01.2017r. do 31.12.2017r.), minimalna planowana Å‚Ä…czna ilość wozokilometrów wyniesie 59.136 wozokilometrów. ZamawiajÄ…cy zakÅ‚ada możliwość zwiÄ™kszenia lub zmniejszenia ww. planowanej iloÅ›ci wozokilometrów w zwiÄ…zku z koniecznoÅ›ciÄ… dokonania korekt tras linii i rozkÅ‚adów jazdy, wynikajÄ…cych z wprowadzanych objazdów spowodowanych remontami dróg, awariami ukÅ‚adu sieci drogowej lub powodu innych przyczyn i potrzeb ZamawiajÄ…cego. ZamawiajÄ…cy zakÅ‚ada, że planowana pÄ™tla (1 kurs do wykonania) obejmujÄ…ca linie komunikacyjne nr 1,2,3 bÄ™dzie miaÅ‚a dÅ‚ugość 24 km, i podobnie pÄ™tla (1 kurs do wykonania) na linii komunikacyjnej nr 4 również bÄ™dzie miaÅ‚a dÅ‚ugość 24 km. ZamawiajÄ…cy zastrzega, że linia komunikacyjna nr 4 bÄ™dzie uruchomiona w okresie od 29.04.2017 do dnia 01.10.2017r. Wykonawca zobowiÄ…zany jest wykonać usÅ‚ugÄ™: -minimum 1 (jednym) autobusem, posiadajÄ…cym co najmniej 30 miejsc w tym 20 miejsc siedzÄ…cych, -autobusem wyprodukowanym nie wczeÅ›niej niż w 2005 roku, -autobusem wyposażonym w co najmniej dwoje podwójnych drzwi otwieranych pneumatycznie. Wykonawca zobowiÄ…zany jest zapewnić minimum 1 autobus zastÄ™pczy, gwarantujÄ…cy ciÄ…gÅ‚Ä… obsÅ‚ugÄ™ linii, o parametrach jak opisane powyżej.
II.5) GÅ‚ówny kod CPV: 60112000-6
II.6) CaÅ‚kowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiajÄ…cy podaje informacje o wartoÅ›ci zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa caÅ‚kowita maksymalna wartość w caÅ‚ym okresie obowiÄ…zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bÄ™dzie zamówienie lub okres, na który zostaÅ‚a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zostaÅ‚ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAÅU W POSTÄśPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci zawodowej, o ile wynika to z odrÄ™bnych przepisów
OkreÅ›lenie warunków: Wykonawca speÅ‚ni warunek jeżeli wykaże, ze posiada:uprawnienia do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci, jeżeli przepisy prawa nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek ich posiadania, a w szczególnoÅ›ci że posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 6 wrzeÅ›nia 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
OkreÅ›lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
OkreÅ›lenie warunków: Wykonawca speÅ‚ni warunek jeżeli wykaże, że: -w okresie ostatnich trzech lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonaÅ‚ lub należycie wykonuje co najmniej 1 usÅ‚ugÄ™ polegajÄ…cÄ… na Å›wiadczeniu usÅ‚ug publicznego transportu zbiorowego trwajÄ…cÄ… nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesiÄ™cy, o wartoÅ›ci brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zÅ‚ (sÅ‚ownie: pięćdziesiÄ…t tysiÄ™cy zÅ‚otych). -dysponuje lub bÄ™dzie dysponować co najmniej 1 autobusem, którym bÄ™dzie Å›wiadczona usÅ‚uga, posiadajÄ…cym co najmniej 30 miejsc w tym 20 miejsc siedzÄ…cych, wyprodukowanym nie wczeÅ›niej niż w 2005 roku, wyposażonym w co najmniej dwoje podwójnych drzwi otwieranych pneumatycznie oraz co najmniej 1 autobusem rezerwowym o powyższych parametrach.
ZamawiajÄ…cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu imion i nazwisk osób wykonujÄ…cych czynnoÅ›ci przy realizacji zamówienia wraz z informacjÄ… o kwalifikacjach zawodowych lub doÅ›wiadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) ZamawiajÄ…cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OÅšWIADCZEÅĆ SKÅADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄś W CELU WSTÄśPNEGO POTWIERDZENIA, Å»E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEÅNIA WARUNKI UDZIAÅU W POSTÄśPOWANIU ORAZ SPEÅNIA KRYTERIA SELEKCJI
OÅ›wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu
tak
OÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu kryteriów selekcji
tak
III.4) WYKAZ OÅšWIADCZEÅĆ LUB DOKUMENTÓW , SKÅADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄś W POSTÄśPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOÅšCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OÅšWIADCZEÅĆ LUB DOKUMENTÓW SKÅADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄś W POSTÄśPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOÅšCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEÅNIANIA WARUNKÓW UDZIAÅU W POSTÄśPOWANIU:
a) aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 6 wrzeÅ›nia 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.), b)wykaz wykonanej lub wykonywanej usÅ‚ugi polegajÄ…cej na Å›wiadczeniu usÅ‚ug publicznego transportu zbiorowego trwajÄ…cej nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesiÄ™cy, o wartoÅ›ci brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zÅ‚ (sÅ‚ownie: pięćdziesiÄ…t tysiÄ™cy zÅ‚otych) wraz z podaniem ich wartoÅ›ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostaÅ‚y wykonane (wzór – zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do SIWZ), z zaÅ‚Ä…czeniem dowodów okreÅ›lajÄ…cych czy te usÅ‚ugi zostaÅ‚y lub sÄ… wykonywane należycie, przy czym dowodami sÄ… referencje bÄ…dź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego byÅ‚y wykonywane lub sÄ… wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oÅ›wiadczenie Wykonawcy. Uwaga. W przypadku Å›wiadczeÅ„ okresowych lub ciÄ…gÅ‚ych nadal wykonywanych referencje bÄ…dź inne dokumenty potwierdzajÄ…ce ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert. c)wykaz pojazdów którymi bÄ™dzie Å›wiadczona usÅ‚uga (wzór – zaÅ‚Ä…cznik nr 4 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OÅšWIADCZEÅĆ LUB DOKUMENTÓW SKÅADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄś W POSTÄśPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOÅšCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) WypeÅ‚niony i podpisany formularz oferty (wzór- zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do SIWZ), b) Stosowne PeÅ‚nomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpoÅ›rednio ze zÅ‚ożonego w ofercie odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiajÄ…cy PeÅ‚nomocnika do reprezentowania ich w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postÄ™powaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wedÅ‚ug wzoru zaÅ‚Ä…czonego do formularza ofertowego wraz z podaniem firm podwykonawców oraz wskazaniem procentowych udziaÅ‚ów podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia lub kwot umów z podwykonawcami, jeżeli sÄ… znane. e) InformacjÄ™ o wystÄ…pieniu tzw. mechanizmu odwróconego (odwrotnego) obciążenia podatkiem VAT. Wykonawca zobowiÄ…zany jest zaÅ‚Ä…czyć do oferty w/w informacjÄ™. – w przypadku wystÄ…pienia sytuacji o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych Zgodnie z przepisem art. 91 ust. 3a ustawy PZP wykonawca zobowiÄ…zany jest skÅ‚adajÄ…c ofertÄ™ poinformować czy wybór jego oferty bÄ™dzie prowadzić do powstania u zamawiajÄ…cego obowiÄ…zku podatkowego, wskazujÄ…c nazwÄ™ (rodzaj) towaru lub usÅ‚ugi, których dostawa lub Å›wiadczenie bÄ™dzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazujÄ…c ich wartość bez kwoty podatku. ObowiÄ…zek doliczenia podatku VAT przez zamawiajÄ…cego do przedstawionej w ofercie ceny znajdzie zastosowanie w szczególnoÅ›ci w przypadkach przewidzianych w art. 17 ustawy o VAT. f) InformacjÄ™ stanowiÄ…cÄ… tajemnicÄ™ przedsiÄ™biorstwa. Jeżeli Wykonawca zamierza do oferty zaÅ‚Ä…czyć dokumenty lub informacje stanowiÄ…ce tajemnicÄ™ przedsiÄ™biorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, to zobowiÄ…zany jest wszystkie dane objÄ™te klauzula „tajemnica przedsiÄ™biorstwa umieÅ›cić w oddzielnej kopercie opisanej: Informacje stanowiÄ…ce tajemnicÄ… przedsiÄ™biorstwa" oraz doÅ‚Ä…czyć do pozostaÅ‚ej części oferty. W przypadku nie zastosowania siÄ™ do tych zaleceÅ„, odpowiedzialność za ujawnienie zastrzeżonych informacji podczas procedury otwarcia ofert lub podczas jej sprawdzania ponosi wykonawca. Wykonawca musi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowiÄ… tajemnicÄ™ przedsiÄ™biorstwa. Tajemnica przedsiÄ™biorstwa może mieć charakter techniczny, technologiczny, handlowy lub organizacyjny. TajemnicÄ… jest informacja, która nie zostaÅ‚a ujawniona do wiadomoÅ›ci publicznej, w stosunku do tej informacji podjÄ™to niezbÄ™dne dziaÅ‚ania majÄ…ce na celu zachowanie poufnoÅ›ci. Wykonawca nie może zastrzec swojej nazwy (firmy) oraz adresu, informacji dotyczÄ…cych ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków pÅ‚atnoÅ›ci zawartych w ofercie. g) W przypadku powoÅ‚ywania siÄ™ na zasoby innego podmiotu Wykonawca skÅ‚ada oryginaÅ‚ pisemnego zobowiÄ…zania podmiotu, na którego zasoby siÄ™ powoÅ‚uje do udostÄ™pnienia swoich zasobów na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia wraz z podaniem zakresu i okresu udziaÅ‚u podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego (wzór- zaÅ‚Ä…cznik nr 6 do SIWZ). h) W przypadku powoÅ‚ywania siÄ™ na zasoby innego podmiotu Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz speÅ‚nienia w zakresie w jakim powoÅ‚uje siÄ™ na jego zasoby, warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, zamieszcza o tym podmiocie informacjÄ™ w oÅ›wiadczeniu o którym mowa w pkt. 1.1.i 1.2. rozdziaÅ‚u 7 SIWZ oraz zaÅ‚Ä…cza odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej podmiotu trzeciego, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia podmiotu trzeciego art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp. i) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje ZamawiajÄ…cemu oÅ›wiadczenie o przynależnoÅ›ci lub braku przynależnoÅ›ci do tej samej grupy kapitaÅ‚owej (wzór – zaÅ‚Ä…cznik nr 8 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siÄ™ zÅ‚ożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub doÅ‚Ä…czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub doÅ‚Ä…czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostanÄ… zaproszeni do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje siÄ™ ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siÄ™ pobranie ze zÅ‚ożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporzÄ…dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartoÅ›ci bÄ™dÄ… przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siÄ™ ograniczenia co do przedstawionych wartoÅ›ci, wynikajÄ…ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostanÄ… udostÄ™pnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bÄ™dzie termin ich udostÄ™pnienia:
Informacje dotyczÄ…ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postÄ™powania w toku aukcji elektronicznej i jakie bÄ™dÄ… warunki, na jakich wykonawcy bÄ™dÄ… mogli licytować (minimalne wysokoÅ›ci postÄ…pieÅ„):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczÄ…ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr
|
czas trwania etapu
|
|
|
Czy wykonawcy, którzy nie zÅ‚ożyli nowych postÄ…pieÅ„, zostanÄ… zakwalifikowani do nastÄ™pnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
cena
|
60
|
komfort i wygoda
|
40
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszÄ… speÅ‚niać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstÄ™pnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbÄ™ etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokoÅ›ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiÄ…zania stanowiÄ…ce podstawÄ™ do skÅ‚adania ofert, jeżeli zamawiajÄ…cy przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujÄ…ce minimalne wymagania, którym muszÄ… odpowiadać wszystkie oferty:
PodziaÅ‚ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegajÄ…cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bÄ™dzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczÄ…ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urzÄ…dzeÅ„ informatycznych:
Sposób postÄ™powania w toku licytacji elektronicznej, w tym okreÅ›lenie minimalnych wysokoÅ›ci postÄ…pieÅ„:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr
|
czas trwania etapu
|
|
|
Wykonawcy, którzy nie zÅ‚ożyli nowych postÄ…pieÅ„, zostanÄ… zakwalifikowani do nastÄ™pnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostanÄ… wprowadzone do treÅ›ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony przewidujÄ… możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy w przypadkach: 1) zmiany stawki VAT; 2) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla funkcjonowania komunikacji miejskiej, uwzglÄ™dnia oczekiwania spoÅ‚eczne w zakresie dostÄ™pnoÅ›ci i jakoÅ›ci usÅ‚ug publicznych (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna); 3) jeżeli wystÄ…piÅ‚y okolicznoÅ›ci, których przy doÅ‚ożeniu należytej starannoÅ›ci strony na dzieÅ„ podpisania umowy przewidzieć nie mogÅ‚y, a wynikajÄ… one ze zmian przepisów prawa, które nastÄ…piÅ‚y w czasie realizacji zamówienia, 4) dziaÅ‚ania siÅ‚y wyższej np. wystÄ…pienia zdarzenia losowego wywoÅ‚anego przez czynniki zewnÄ™trzne, którego nie można byÅ‚o przewidzieć, w szczególnoÅ›ci zagrażajÄ…cego bezpoÅ›rednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach i majÄ…cego bezpoÅ›redni wpÅ‚yw na realizacjÄ™ umowy, 5) zlecania doraźnych dodatkowych przewozów wynikajÄ…cych z potrzeby organizacji komunikacji zastÄ™pczej za wyÅ‚Ä…czone odcinki tras, w zwiÄ…zku z doraźnymi remontami dróg lub w zwiÄ…zku z wystÄ™pujÄ…cymi utrudnieniami w ruchu spowodowanymi awariami ukÅ‚adu sieci drogowej oraz wzmożonych przewozów pasażerskich w okresie ÅšwiÄ…t ( np. Wszystkich ÅšwiÄ™tych) lub z innych przyczyn uniemożliwiajÄ…cych funkcjonowanie komunikacji miejskiej zgodnie z zaplanowanym rozkÅ‚adem jazdy, 6) dokonywania zmian w rozkÅ‚adach jazdy (w tym zmiany tras przebiegu linii lub uruchomienia nowych wariantów tras) i wynikajÄ…cych z nich zmian iloÅ›ci wzkm, zawieszenia lub likwidacji linii, jeżeli konieczność dokonania zmian bÄ™dzie wynikaÅ‚a z prowadzonych przez ZamawiajÄ…cego obserwacji i badaÅ„ marketingowych rynku komunikacji miejskiej lub innych przyczyn, których ZamawiajÄ…cy nie mógÅ‚ przewidzieć w chwili zamówienia. Powyższe zmiany okreÅ›lone w pkt. 1 ppkt 5) i 6) mogÄ… skutkować zwiÄ™kszeniem lub zmniejszeniem wysokoÅ›ci wynagrodzenia , stosownie do iloÅ›ci faktycznie przejechanych wozokilometrów. W przypadku zmiany wynagrodzenia spowodowanej sytuacjami opisanymi w pkt. 1 ppkt 5 i 6 strony umowy sporzÄ…dzajÄ… protokóÅ‚ okreÅ›lajÄ…cy zakres zmian, szacunek wprowadzonych zmian i okres ich obowiÄ…zywania. ProtokóÅ‚ zmian jest podstawÄ… do zmiany treÅ›ci umowy (do zawarcia aneksu).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostÄ™pniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin skÅ‚adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu:
Data: 01/12/2016, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu skÅ‚adania wniosków, ze wzglÄ™du na pilnÄ… potrzebÄ™ udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogÅ‚oszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, jeżeli Å›rodki sÅ‚użące sfinansowaniu zamówieÅ„ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiajÄ…cy zamierzaÅ‚ przeznaczyć na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia, nie zostaÅ‚y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: