Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
- Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Modernizacja alejki spacerowej przy ul. Moniuszki w GÅ‚uchoÅ‚azach - etap II; Dostawa i montaż fontanny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Modernizacja alejki spacerowej przy ul. Moniuszki w GÅ‚uchoÅ‚azach - etap II; Dostawa i montaż fontanny. 2) Dane techniczne, zakres prac do wykonania: Zakres prac obejmuje dostawÄ™ i montaż urzÄ…dzeÅ„ fontanny wraz z urzÄ…dzeniami automatyki sterowania, podÅ›wietlenia, wÅ‚Ä…czenia do sieci wodociÄ…gowej w przygotowanej niecce fontanny i komorze technicznej, w tym: - dostawa i montaż urzÄ…dzeÅ„ fontanny (dysze wodne z podÅ›wietleniem) - montaż w komorze urzÄ…dzeÅ„ sterowania wodÄ… i Å›wiatÅ‚em, - wprowadzenie kabla zasilania energetycznego (poprzez uÅ‚ożone wczeÅ›niej rury ochronne) do komory od zÅ‚Ä…cza kablowego, - poÅ‚Ä…czenie w komorze przyÅ‚Ä…cza wodnego. SzczegóÅ‚y zgodnie z dokumentacjÄ… technicznÄ…. Wykonawca zobowiÄ…zany jest do wykonania robót zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz projektem techniczno-wykonawczym. Dla zrealizowania zadania przygotowano: - nieckÄ™ fontanny z wprowadzonymi rurami wodnymi, rurami ochronnymi dla kabli energetycznych oraz rurami przelewów, - komorÄ™ technicznÄ… z częściÄ… sterowania wodÄ…, częściÄ… elektrycznÄ… i zbiornikiem wody. Do okreÅ›lenia wartoÅ›ci zadania przez WykonawcÄ™, ZamawiajÄ…cy przedkÅ‚ada: - przedmiar robót dla części dotyczÄ…cej wyposażenia komory technicznej, - dostawÄ™ i montaż urzÄ…dzeÅ„ fontanny należy wyceniać wedÅ‚ug projektu - przyÅ‚Ä…cz energetyczny w przygotowanych rurach ochronnych należy wycenić wedÅ‚ug projektu. W kosztach wykonania uwzglÄ™dnić należy również: - koszty prób, badaÅ„ i pomiarów, - koszty zaplecza budowy, - koszty ubezpieczenia terenu robót w okresie wykonywania prac, - koszty dozoru budowy w okresie trwania prac, - koszty dokumentacji powykonawczej. 3) ZamawiajÄ…cy wymaga udzielenia przez WykonawcÄ™, co najmniej 36-miesiÄ™cznej gwarancji jakoÅ›ci..
II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 45.30.00.00-9, 45.23.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 20.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAÅU W POSTÄśPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEÅNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEÅNIANIA WARUNKÓW UDZIAÅU W POSTÄśPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, należy przedÅ‚ożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbÄ™dnym do wykazania speÅ‚niania warunku wiedzy i doÅ›wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piÄ™ciu lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartoÅ›ci, daty i miejsca wykonania oraz zaÅ‚Ä…czeniem dokumentu potwierdzajÄ…cego, że roboty zostaÅ‚y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidÅ‚owo ukoÅ„czone
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oÅ›wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania potwierdzajÄ…cy, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci - wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zgodnie z art. 26 ust. 2b, Wykonawca może polegać na wiedzy i doÅ›wiadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego Å‚Ä…czÄ…cych go z nimi stosunków. W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów Wykonawca zobowiÄ…zany jest udowodnić ZamawiajÄ…cemu, iż bÄ™dzie dysponowaÅ‚ zasobami niezbÄ™dnymi do realizacji zamówienia, w szczególnoÅ›ci przedstawiajÄ…c w tym celu pisemne zobowiÄ…zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbÄ™dnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. ObowiÄ…zek zÅ‚ożenia przez Wykonawców dokumentów speÅ‚niajÄ…cych warunki opisane w pkt. 9.2.1. IDW dotyczy podmiotów trzecich biorÄ…cych udziaÅ‚ w realizacji zamówienia, na których zasobach polega Wykonawca. 2. stosowne PeÅ‚nomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpoÅ›rednio ze zÅ‚ożonego w ofercie odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiajÄ…cy PeÅ‚nomocnika do reprezentowania ich w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postÄ™powaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego 3. pozostaÅ‚e dokumenty wymienione w pkt. 10 niniejszej IDW.
III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian
ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: a) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji: - Udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp niezbÄ™dnych do prawidÅ‚owego wykonania zamówienia objÄ™tego przedmiotem umowy , w przypadku gdy czas realizacji wykonania robót dodatkowych spowoduje niemożność dotrzymania terminu zakoÅ„czenia prac, okreÅ›lonego w umowie . - konieczność usuniÄ™cia bÅ‚Ä™dów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej , - konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiÄ…zaÅ„ technicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiÄ…zaÅ„ groziÅ‚o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy b) PozostaÅ‚e rodzaje zmian spowodowane nastÄ™pujÄ…cymi okolicznoÅ›ciami: - zmiana obowiÄ…zujÄ…cej stawki VAT,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2010
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pok. nr 16.
IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 15.09.2010 godzina 10:30, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, sekretariat pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie