Głuchołazy, dnia 31.10.2017 r.
IRG.7021.4.13.2017.TJ
Zamawiający:
Gmina Głuchołazy
ul. Rynek 15
48-340 Głuchołazy
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawców o przedstawienie oferty cenowej na wykonania robót elktryczno-budowlanych.
Przedmiotem zapytania ofertowego jest realizacja zadania pod nazwą: „Wykonanie linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowości BODZANÓW„.
Lokalizacja:
Miejscowość :Bodzanów bud. nr 81, gmina Głuchołazy
Działka o nr: 171
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie zgodnie z warunkami przyłączenia linii napowietrznej oświetlenia ulicznego od sł. nr 41 przy dr. powiatowej nr 983 do bud. nr 81 na dz. nr 171 w Bodzanowie z zamontowaniem na elewacji bud. nr 81 oprawy oświetlenia drogowego LED i oprawy halogenowej podświetlającej elewację kościoła parafialnego . Zamówienie polegać będzie na wykonaniu robót elektryczno- budowlanych (w trybie zgłoszenia zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt 4 oraz ust. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm).
Wykonawca jest odpowiedzialny za koordynację i zorganizowanie całego procesu budowlanego.
Realizacja robót rozumiana jest jako wykonanie wszelkich niezbędnych prac budowlano- elektrycznych na elewacji budynku w porozumieniu z Administratorem w/w budynku tj Głuchołaskim Komunalnym Towarzystwem Budownictwa Społecznego
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie zadania wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami uzgodnień i zezwoleń, niezbędnych do przedłożenia w organie administracji architektoniczno – budowlanej:
2) Wykonanie robót:
a) wybudowanie linii napowietrznej elektrycznej zgodnie z warunkami przyłączenia na odcinku od sł. nr 41 przy dr. powiatowej nr 983 do bud. nr 81 na dz. nr 171 w Bodzanowie z zamontowaniem na elewacji bud. nr 81 oprawy oświetlenia drogowego LED i oprawy halogenowej podświetlającej elewację kościoła parafialnego, oraz złożenie do organu administracji architektoniczno – budowlanej zgłoszenia robót budowlanych, nie wymagającego pozwolenia na budowę),
b) opracowanie dokumentacji powykonawczej (m. in. uwierzytelnionej mapy powykonawczej)
w formie papierowej
c) zgłoszenie do odbioru przez Przedsiębiorstwo Energetyczne
Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie stosowane materiały, sprzęt powinny odpowiadać polskim normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat zgodności.
2) Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w terenie z warunkami i odległościami pod kątem
przywrócenia terenu po zakończeniu robót.
Warunki postępowania:
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto za całość zadania – 100%
- Warunki gwarancji i rękojmi:
rozpoczyna swój bieg od daty protokolarnego potwierdzenia prawidłowości i kompletności wykonania dokumentacji i kończy swój bieg po upływie 3 lat od odbioru końcowego robót wykonanych na podstawie dokumentacji, będącej przedmiotem umowy.
- Pożądany termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 20 grudnia 2017 r.
- Istotne warunki umowy:
- wynagrodzenie ryczałtowe za w/w zadanie płatne będzie w terminie 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wraz z dokumentacją i mapą powykonawczą
- uzyskania niezbędnych dokumentów formalno-prawnych,
- dokonanie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę,
- opracowanie dokumentacji powykonawczej (w tym mapy powykonawczej),
- ubezpieczenie i zabezpieczenie terenu budowy,
- koszty ewentualnego projektu organizacji ruchu,
- Opis wymagań stawianych wykonawcy:
- posiadanie wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia,
- dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunki szczegółowe w tym zakresie:
- 1 (jedną) osobą – pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności elektryczno - budowlanej wydane zgodnie z Prawem energetycznym i budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia elektryczne i budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi:
- koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót,
- koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp.,
- koszty dozoru budowy,
- inne koszy, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia.
Ofertę Wykonawca może złożyć:
- w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
- w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl
Oferta musi być złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny jednostkowej i/ lub ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 06.11.2017 r., do godziny 10:00.
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze rozeznanie cenowe rynku ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Osoba do kontaktu: Tadeusz Jakimiszyn, tel. 77 40 92 113