GÅ‚uchoÅ‚azy: Czyszczenie studzienek i przykanalików burzowych na terenie miasta GÅ‚uchoÅ‚azy.
Numer ogłoszenia: 246838 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usÅ‚ugi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
- Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Czyszczenie studzienek i przykanalików burzowych na terenie miasta GÅ‚uchoÅ‚azy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usÅ‚ugi.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Czyszczenie studzienek i przykanalików burzowych na terenie miasta GÅ‚uchoÅ‚azy. Dane techniczne : - rÄ™czne czyszczenie studzienek Å›ciekowych - 150 szt. /studnie zasypane - przygotowanie przed czyszczeniem mechanicznym/ - mechaniczne czyszczenie studzienek Å›ciekowych i przykanalików - 478 szt. - wywóz ziemi na odl. 1 km - 15,00 m3..
II.1.4) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 90.47.00.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 22.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAÅU
- Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: 1. Posiadanie przez wykonawcÄ™ uprawnieÅ„ do wykonywania dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci objÄ™tych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, z późn. zm.) Prawo zamówieÅ„ publicznych 2. Posiadanie przez wykonawcÄ™ niezbÄ™dnej wiedzy i doÅ›wiadczenia. Brak speÅ‚nienia któregokolwiek warunku wymienionego powyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z niniejszego postÄ™powania..
- Informacja o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: 1. Aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualne zaÅ›wiadczenia o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej - jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej - potwierdzajÄ…ce uprawnienia do wykonywania dziaÅ‚aÅ„ lub czynnoÅ›ci objÄ™tych niniejszym zamówieniem 2. oÅ›wiadczenia wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p. sporzÄ…dzone wedÅ‚ug wzoru stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do siwz. 3. oÅ›wiadczenia wykonawcy (Å‚Ä…cznie wszystkich Partnerów) o speÅ‚nianiu przesÅ‚anek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r Dz.U. Nr. 171, poz.1058) sporzÄ…dzone wedÅ‚ug wzoru stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do siwz. 3. wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania ( a przypadku gdy okres dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie),co najmniej jednej usÅ‚ugi , odpowiadajÄ…cej swoim rodzajem usÅ‚ugom stanowiÄ…ym przedmiot zamówienia o Å‚Ä…cznej wartoÅ›ci nie mniej niż 50 000 zÅ‚ netto, których realizacjÄ™ zakoÅ„czono i odebrano protokoÅ‚em odbioru koÅ„cowego do dnia upÅ‚ywu terminu skÅ‚adania ofert - wraz z zaÅ‚Ä…czeniem kopii dokumentów potwierdzajÄ…cych, że roboty te zostaÅ‚y wykonane należycie. Uwaga: wykaz zamówieÅ„ musi zostać opieczÄ™towany i podpisany przez osobÄ™/y wÅ‚aÅ›ciwÄ…/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku skÅ‚adania oferty przez wykonawców ubiegajÄ…cych siÄ™ wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być zÅ‚ożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawcÄ™..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostÄ™pna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2008.
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, WydziaÅ‚ Planowania, ZamówieÅ„ Publicznych i DziaÅ‚alnoÅ›ci Gospodarczej, pok. nr 14.
IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 10:00, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, sekretariat - pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).