Głuchołazy, 30.03.2017r.
BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- podinspektora ds. inwestycji
w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury
Urzędu Miejskiego w Głuchołazach.
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe o kierunku budownictwo,
- ogólna znajomość regulacji prawnych wymaganych na aplikowanym stanowisku, m.in. z zakresu: samorządu terytorialnego, finansów publicznych, ustaw: Kodeksu postępowania administracyjnego, prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, o drogach publicznych, o utrzymaniu porządku i czystości w gminie,
- prawo jazdy kat. B.
2. Wymagania dodatkowe:
- uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej,
- zdolności organizacyjne, kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, rzetelność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność i odporność na stres,
- znajomość języka obcego - preferowany język angielski,
- znajomość i obsługa programu do kosztorysowania (NORMA).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków podinspektora ds. inwestycji w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury Urzędu Miejskiego w Głuchołazach należeć będzie w szczególności realizacja zadań z zakresu Wydziału określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, dostępnym do wglądu na stronie (http://gmina.glucholazy.sisco.info).
4. Warunki pracy:
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wykonywanie zadań w miejscach realizacji inwestycji poza siedzibą Urzędu,
- wymagany kontakt telefoniczny z klientami i kontrahentami.
4. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych przekroczył 6%.
5. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
- list motywacyjny,
- dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko podinspektora ds. inwestycji w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury” w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 10 kwietnia 2017r. godz. 1200. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, Rynek 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz. 902 z późn. zm.)”.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński
Ilość odwiedzin: | 1420 |
Nazwa dokumentu: | Nabór na wolne stanowisko pracy - podinspektor ds. inwestycji w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury Urzędu Miejskiego w Głuchołazach |
Osoba, która wytworzyła informację: | Urszula Piecyk |
Osoba, która odpowiada za treść: | Urszula Piecyk |
Osoba, która wprowadzała dane: | Mateusz Meres |
Data wytworzenia informacji: | 2017-03-30 14:45:49 |
Data udostępnienia informacji: | 2017-03-30 14:45:49 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2017-03-30 14:52:14 |