Głuchołazy, 26.01.2007r.
BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- podinspektora w Wydziale Planowania Rozwoju i Pozyskiwania Funduszy Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe,
c) znajomość zasad przyznawania dofinansowania z programów operacyjnych okresu 2004-06 i 2007-13,
d) znajomość dotychczasowych zasad przyznawania dofinansowania ze źródeł krajowych (np. Kontrakt Wojewódzki),
e) podstawowa wiedza dotycząca aspektów przygotowania i nadzorowania dokumentów wymaganych dla środków europejskich (studium wykonalności, analiza ekonomiczna projektu),
f) podstawowa wiedza z zakresu finansów publicznych i rachunkowości,
g) podstawowa wiedza dotycząca problematyki planowania rozwoju gminy (strategia rozwoju, plan rozwoju lokalnego, program rewitalizacji, WPI),
h) obsługa komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna).
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w administracji samorządowej,
b) dokładność, zdolności analityczne, odporność na trudne sytuacje zawodowe, asertywność,
c) znajomość języka obcego mile widziana
d) kreatywność,
e) zdolność analizy trudnych zagadnień,
f) umiejętność podejmowania decyzji,
g) zdolność i otwartość na komunikowanie się w grupie pracowniczej i poza nią,
h) poczucie odpowiedzialności,
i) umiejętność perswazji,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków podinspektora w Wydziale Planowania Rozwoju i Pozyskiwania Funduszy Urzędu Miejskiego w Głuchołazach należeć będzie w szczególności:
a) przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do wszystkich dostępnych programów pomocowych,
b) monitoring przygotowywanych do realizacji oraz realizowanych projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych środków pomocowych,
c) przygotowywanie wszelkiej dokumentacji wymaganej przez instytucje zarządzające poszczególnymi środkami pomocowymi, bieżące raportowanie zgodne z określonymi wytycznymi,
d) zbieranie danych o programach pomocowych oraz dystrybucja uzyskanych informacji,
e) współpraca z wydziałami Urzędu Miejskiego i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie pozyskania i wykorzystania funduszy pomocowych, zwłaszcza funduszy strukturalnych Unii Europejskiej,
f) współpraca z odpowiednimi wydziałami Urzędu Miejskiego przy przygotowywaniu budżetu, Wieloletnich Planów Inwestycyjnych i innych dokumentów dotyczących planowania rozwoju gminy,
g) współpraca w przygotowywaniu studiów wykonalności, harmonogramów projektów, w pracach audytowych i kontrolach.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem