Głuchołazy, 24 kwietnia 2006r.
BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- Głównego Specjalisty ds. Kontroli i Nadzoru
w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub prawa,
b) dobra znajomość języka obcego,
c) biegła obsługa komputera,
d) staż pracy minimum 5 lat.
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w pracy w kontroli,
b) doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków Głównego Specjalisty ds. Kontroli i Nadzoru należeć będzie w szczególności:
- przeprowadzanie kontroli kompleksowych, problemowych, wstępnych, bieżących i sprawdzających poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu pod względem: legalności, gospodarności, rzetelności, celowości, terminowości, skuteczności,
- ustalanie przyczyn i skutków ewentualnych nieprawidłowości, ustalanie osób odpowiedzialnych za stwierdzone nieprawidłowości oraz określanie sposobów naprawienia stwierdzonych nieprawidłowości i przeciwdziałania im w przyszłości.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) kwestionariusz osobowy,
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem