BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ - GMINNY KOMISARZ SPISOWY
ogłasza nabór
KANDYDATÓW NA RACHMISTRZÓW SPISOWYCH
do spisu powszechnego ludności i mieszkań w 2011 roku
KANDYDAT NA RACHMISTRZA SPISOWEGO WINIEN SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE WARUNKI:
• mieć ukończony 18 rok życia,
• wykształcenie co najmniej średnie,
• być osobą godną zaufania i dyspozycyjną,
• wykazywać biegłą znajomość języka polskiego,
• zamieszkiwać lub pracować na terenie gminy Głuchołazy,
• posiadać sprawność fizyczną ze względu na specyfikę pracy,
• posiadać umiejętności interpersonalne, takie jak: asertywność, łatwe nawiązywanie kontaktów, sprawne i skuteczne komunikowanie się, radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych,
• posiadać umiejętność obsługi komputera (praktyczna znajomość funkcjonowania systemu GPS).
HARMONOGRAM ZADAŃ – dyspozycyjność rachmistrzów:
szkolenie rachmistrzów (czas trwania szkolenia: 4 dni - 24 godziny szkoleniowe) w okresie styczeń – luty 2011 r. zakończone egzaminem.
6-7 kwietnia 2011 r. - szkolenie uzupełniające i odprawa przedspisowa dla rachmistrzów.
8 kwietnia 2011 r. – 30 czerwca 2011 r. – spis powszechny ludności i mieszkań.
TRYB POWOŁYWANIA RACHMISTRZÓW SPISOWYCH
1. Wyłonieni w wyniku naboru kandydaci na rachmistrzów zobligowani są do wzięcia udziału w szkoleniu z zakresu metodologii i organizacji spisu oraz w warsztatach nt. posługiwania się terminalami hand-held oraz zainstalowanymi na nich aplikacjami.
2. Kandydat, który nie wziął udziału w całości szkolenia, nie będzie mógł przystąpić do egzaminu kończącego szkolenie.
3. Rachmistrze spisowi będą powołani przez Dyrektora Urzędu Statystycznego w Opolu na wniosek Gminnego Komisarza Spisowego w Głuchołazach po uzyskaniu pozytywnej oceny z egzaminu kończącego szkolenie oraz po złożeniu pisemnego przyrzeczenia o obowiązku przestrzegania tajemnicy statystycznej.
4. Praca rachmistrza spisowego wykonywana będzie na podstawie umowy zlecenia.
5. Rachmistrze spisowi w trakcie szkolenia i na czas prowadzenia prac spisowych zostaną wyposażeni w urządzenia typu hand–held. Odpowiedzialność rachmistrzów za powierzony sprzęt ustalona została według odrębnych zasad.
IV. WYMAGANE DOKUMENTY:
1. pisemne zgłoszenie swojej kandydatury zawierające następujące dane:
• imię i nazwisko,
• adres zamieszkania, (miejsce pracy na terenie gminy Głuchołazy)
• nr telefonu kontaktowego, adres e-mail,
• data urodzenia,
2. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopię świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu ukończenia szkoły wyższej
3. kserokopia dowodu osobistego,
4. oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych)
5. oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne w tym umyślne przestępstwo skarbowe
Zgłoszenie winno być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu kandydatury na rachmistrza spisowego dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych / Dz. U. z 2002r Nr 101, poz. 926 z późn. zm./
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór kandydatów na rachmistrzów – NSP 2011” należy adresować do Gminnego Biura Spisowego i składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach ul. Rynek 15 pok. Nr 11 (1 piętro) w godzinach pracy Urzędu tj. od 700 do 1500 w terminie do 16 grudnia 2010r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
INNE INFORMACJE:
1. Etapy naboru to:
- sprawdzenie ofert pod względem formalnym (bez udziału kandydatów),
- rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami spełniającymi wymogi formalne.
2. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
3. Dodatkowe informacje dot. naboru można uzyskać w Gminnym Biurze Spisowym pod nr tel. 77-40-92-131
Z up. Burmistrza
Zastępca Burmistrza
mgr inż. Roman Sambor