Głuchołazy: Wynajem mobilnego lodowiska o wym. 20 m x 30 m wraz z infrastrukturą techniczną w okresie od 01.02.2010 r. do 28.02.2010 r.
Numer ogłoszenia: 255813 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usÅ‚ugi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
- Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Wynajem mobilnego lodowiska o wym. 20 m x 30 m wraz z infrastrukturÄ… technicznÄ… w okresie od 01.02.2010 r. do 28.02.2010 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usÅ‚ugi.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Wynajem mobilnego lodowiska o wym. 20 m x 30 m wraz z infrastrukturÄ… technicznÄ… w okresie od 01.02.2010 r. do 28.02.2010 r. 1.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje usÅ‚ugÄ™ kompleksowÄ… w zakresie: - Instalacja (montaż i demontaż) wraz z dostawÄ… i uruchomieniem sezonowego przenoÅ›nego lodowiska o wymiarach 20m x 30m o nawierzchni syntetycznej . - Wynajem 50 par Å‚yżew oraz ostrzaÅ‚ki do regeneracji Å‚yżew - Przeszkolenie obsÅ‚ugi lodowiska Dla caÅ‚ej tafli lodowiska wymagane jest posiadanie certyfikatu CE lub oznakowanie znakiem budowlanym, zgodnie z art. 5 ust.1 ustawy z dn. 16.04.04 r. o wyrobach budowlanych /Dz.U. z 2004r., Nr 92 poz. 881, z późn. zm/ 1.2. Lokalizacja: teren Liceum OgólnoksztaÅ‚cÄ…cego w GÅ‚uchoÅ‚azach przy ul. Bohaterów Warszawy 10 1.3. Wykonawca jest zobowiÄ…zany do dokonania wizji lokalnej terenu pod przyszÅ‚e lodowisko..
II.1.4) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 70.31.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 12.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAÅU
- Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: 1. W przetargu mogÄ… wziąć udziaÅ‚ Wykonawcy, którzy speÅ‚niajÄ… warunki z art. 22 ust. 1 ustawy (należy w tym zakresie zÅ‚ożyć stosowne oÅ›wiadczenie, zgodnie z zaÅ‚Ä…cznikiem nr 2 do SIWZ). Wykonawcy muszÄ… zÅ‚ożyć dokumenty okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego na podstawie RozporzÄ…dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U.Nr.87, poz.605, z późn.zm.) potwierdzajÄ…ce, że Wykonawca speÅ‚nia warunki udziaÅ‚u w postÄ™powaniu i nie podlega wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych (t.jedn.2007 r. Dz.U. Nr 223 poz.1655, z późn.zm.). 1.1. Wykonawcy ubiegajÄ…cy siÄ™ o zamówienie publiczne muszÄ… speÅ‚niać niżej wymienione warunki udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: 1.1.1.posiadania uprawnieÅ„ do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci 1.1.2.posiadania wiedzy i doÅ›wiadczenia; Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczÄ™cia niniejszego postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, wykonaÅ‚ minimum jednÄ… usÅ‚ugÄ™ odpowiadajÄ…cÄ… swoim rodzajem stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia o powierzchni min. 600 m 2, z zaÅ‚Ä…czeniem dokumentów potwierdzajÄ…cych, że usÅ‚ugi te zostaÅ‚y wykonane należycie. 1.2. SpeÅ‚nianie oferowanych usÅ‚ug odpowiadajÄ…cych wymaganiom ZamawiajÄ…cego, okreÅ›lonym w opisie przedmiotu zamówienia: 1.2.1 dokumenty potwierdzajÄ…ce speÅ‚nianie przez sprzÄ™t, bÄ™dÄ…cy częściÄ… przedmiotu zamówienia, wymogów bezpieczeÅ„stwa tj. caÅ‚a tafla lodowiska (nie jego poszczególne elementy) musi być oznakowana CE lub oznakowana znakiem budowlanym, zgodnie z art. 5 ust.1 ustawy z dn. 16.04.04 r. o wyrobach budowlanych /Dz.U. z 2004 r. , Nr 92 poz. 881, z późn. zm/ Ocena speÅ‚niania warunków dokonywana bÄ™dzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. speÅ‚nia - nie speÅ‚nia); nie speÅ‚nienie chociażby jednego z postawionych warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postÄ™powania..
- Informacja o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: 1.posiadanie uprawnieÅ„ do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci W celu potwierdzenia speÅ‚niania ww. warunku należy do oferty doÅ‚Ä…czyć: a) aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualne zaÅ›wiadczenie o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenia do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej. Dokument, o którym wyżej mowa uważa siÄ™ za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub po¬twierdzenia jego aktualnoÅ›ci przez organ wydajÄ…cy, nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert. 2.posiadanie wiedzy i doÅ›wiadczenia; Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczÄ™cia niniejszego postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, wykonaÅ‚ minimum jednÄ… usÅ‚ugÄ™ odpowiadajÄ…cÄ… swoim rodzajem stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia o powierzchni min. 600 m 2, z zaÅ‚Ä…czeniem dokumentów potwierdzajÄ…cych, że usÅ‚ugi te zostaÅ‚y wykonane należycie. W celu potwierdzenia speÅ‚niania ww. warunku do oferty należy doÅ‚Ä…czyć: a) wykaz wykonanych usÅ‚ug w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okre¬sie, odpowiadajÄ…cych swoim rodzajem usÅ‚ugom stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia (usÅ‚ugi porównywalne okreÅ›lone powyżej) z podaniem ich wartoÅ›ci oraz daty i miejsca wykonania (wzór oÅ›wiadczenia-zaÅ‚Ä…cznik nr 3 siwz) b) dokumenty (np. referencje) potwierdzajÄ…ce, że usÅ‚ugi, o których wyżej mowa, zostaÅ‚y wykonane należycie 2. SpeÅ‚nianie oferowanych usÅ‚ug odpowiadajÄ…cych wymaganiom ZamawiajÄ…cego, okreÅ›lonym w opisie przedmiotu zamówienia : a) dokumenty potwierdzajÄ…ce speÅ‚nianie przez sprzÄ™t, bÄ™dÄ…cy częściÄ… przedmiotu zamówienia, wymogów bezpieczeÅ„stwa tj. caÅ‚a tafla lodowiska (nie jego poszczególne elementy) musi być oznakowana CE lub oznakowany znakiem budowlanym, zgodnie z art. 5 ust.1 ustawy z dn. 16.04.04 r. o wyrobach budowlanych /Dz.U. z 2004 r. , Nr 92 poz. 881, z późn. zm/..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostÄ™pna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1.
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pok. nr 14.
IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 06.01.2010 godzina 10:00, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pok. nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).