Głuchołazy: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu systemowego pt. Edukacja dla najmłodszych - w Publicznej Szkole Podstawowej w Bodzanowie
Numer ogłoszenia: 308118 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usÅ‚ugi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
- Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: UsÅ‚ugi edukacyjne obejmujÄ…ce prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu systemowego pt. Edukacja dla najmÅ‚odszych - w Publicznej Szkole Podstawowej w Bodzanowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usÅ‚ugi.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia sÄ… usÅ‚ugi edukacyjne obejmujÄ…ce prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu systemowego pt. Edukacja dla najmÅ‚odszych - w Publicznej Szkole Podstawowej w Bodzanowie CZÄśÅšÄ† 1 Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnoÅ›ciami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2011/2012 w Publicznej Szkole Podstawowej w Bodzanowie ZajÄ™cia bÄ™dÄ… obejmować jednÄ… grupÄ™ uczniów klas I - III ÅÄ…cznie godzin lekcyjnych - 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 CZÄśÅšÄ† 2 Realizacja zajęć dla dzieci z trudnoÅ›ciami w zdobywaniu umiejÄ™tnoÅ›ci matematycznych w roku szkolnym 2011 /2012, w Publicznej Szkole Podstawowej w Bodzanowie. ZajÄ™cia bÄ™dÄ… obejmować jednÄ… grupÄ™ uczniów klas I - III ÅÄ…cznie godzin lekcyjnych - 36 godzin w roku szkolnym 2011/2012 CZÄśÅšÄ† 3 Realizacja zajęć gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy w roku szkolnym 2011/2012, w Publicznej Szkole Podstawowej w Bodzanowie. ZajÄ™cia bÄ™dÄ… obejmować dwie grupy uczniów klas I - III ÅÄ…cznie godzin lekcyjnych - 60 godzin w roku szkolnym 2011/2012 CZÄśÅšÄ† 4 Realizacja zajęć matematyczno - przyrodniczych dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w roku szkolnym 2011 /2012, w Publicznej Szkole Podstawowej w Bodzanowie. ZajÄ™cia bÄ™dÄ… obejmować jednÄ… grupÄ™ uczniów klas I - III ÅÄ…cznie godzin lekcyjnych - 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 CZÄśÅšÄ† 5 Realizacja zajęć plastycznych dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w roku szkolnym 2011 /2012, w Publicznej Szkole Podstawowej w Bodzanowie. ZajÄ™cia bÄ™dÄ… obejmować jednÄ… grupÄ™ uczniów klas I - III ÅÄ…cznie godzin lekcyjnych - 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 CZÄśÅšÄ† 6 Realizacja zajęć z jÄ™zyka angielskiego rozwijajÄ…cych zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzglÄ™dnieniem aktywizujÄ…cych metod pracy, w roku szkolnym 2011 /2012, w Publicznej Szkole Podstawowej w Bodzanowie ZajÄ™cia bÄ™dÄ… obejmować jednÄ… grupÄ™ uczniów klas I - III ÅÄ…cznie godzin lekcyjnych - 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 Dodatkowe wymagania od nauczycieli zajęć dodatkowych: - Prowadzenie dokumentacji zwiÄ…zanej z prowadzeniem zajęć (tj. wypeÅ‚nianie dziennika zajęć, miesiÄ™cznych kart czasu pracy do 6 dnia nastÄ™pnego miesiÄ…ca, sporzÄ…dzenie do koÅ„ca czerwca 2012r. rocznego sprawozdania) i dostarczanie do szkolnego koordynatora projektu. - Wykonawcy bÄ™dÄ… zobowiÄ…zani bezwzglÄ™dnie dostosować siÄ™ do ustalonego przez dyrektora szkoÅ‚y planu zajęć. Dotyczy to również organizacji wycieczek, spotkaÅ„ i wyjazdów w ramach zajęć a także organizowanych imprez. - Wynagrodzenie nauczycieli prowadzÄ…cych zajÄ™cia bÄ™dzie wspóÅ‚finansowane ze Å›rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpoÅ‚ecznego..
II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 22.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAÅU W POSTÄśPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEÅNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEÅNIANIA WARUNKÓW UDZIAÅU W POSTÄśPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, należy przedÅ‚ożyć:
- wykaz osób, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególnoÅ›ci odpowiedzialnych za Å›wiadczenie usÅ‚ug, kontrolÄ™ jakoÅ›ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doÅ›wiadczenia i wyksztaÅ‚cenia niezbÄ™dnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynnoÅ›ci, oraz informacjÄ… o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oÅ›wiadczenie, że osoby, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadajÄ… wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oÅ›wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania potwierdzajÄ…cy, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci - wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz oferty - w przypadku polegania Wykonawcy na wiedzy i doÅ›wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnoÅ›ciach finansowych innych podmiotów, na zasadach okreÅ›lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca zobowiÄ…zany jest doÅ‚Ä…czyć do oferty pisemne zobowiÄ…zanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbÄ™dnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, - stosowne PeÅ‚nomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpoÅ›rednio ze zÅ‚ożonego w ofercie odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiajÄ…cy PeÅ‚nomocnika do reprezentowania ich w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postÄ™powaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, - program zajęć - pozostaÅ‚e dokumenty wymienione w pkt. 10 SIWZ.
III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - UkoÅ„czone formy doskonalenia zawodowego zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć dla części przedmiotu zamówienia - 10
- 3 - DoÅ›wiadczenie w prowadzeniu zajęć dla części przedmiotu zamówienia - 10
- 4 - Program zajęć dla części przedmiotu zamówienia - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian
1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji: Jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dajÄ…cych siÄ™ przypisać zamawiajÄ…cemu lub innemu zleceniodawcy czy wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiajÄ…cego 2) Zmiany sposobu speÅ‚nienia Å›wiadczenia na skutek zmian spowodowanych nastÄ™pujÄ…cymi okolicznoÅ›ciami: konieczność usuniÄ™cia bÅ‚Ä™dów lub wprowadzenia zmian w przedmiocie zamówienia, 3) PozostaÅ‚e rodzaje zmian spowodowane nastÄ™pujÄ…cymi okolicznoÅ›ciami: a) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami prawa, b) w wypadku wszystkich zamian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla ZamawiajÄ…cego w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystÄ…pienia strony nie mogÅ‚y przewidzieć pomimo zachowania należytej starannoÅ›ci. c) zamawiajÄ…cy może dopuÅ›cić zlecenie podwykonawcom zakresu usÅ‚ug, których Wykonawca nie zamierzaÅ‚ (nie wykazaÅ‚ w ofercie) wykonywać przy udziale podwykonawców. ZamawiajÄ…cy dopuszcza również zmianÄ™ podwykonawców w trakcie realizacji umowy. W przypadku, gdy Wykonawca polegaÅ‚ na zasobach podwykonawcy (osobach zdolnych do wykonania zamówienia) w celu wykazania speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zmiana podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy podwykonawca speÅ‚nia minimalne warunki podane w SIWZ dla przeprowadzonego postÄ™powania. Forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważnoÅ›ci.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2011
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych - pok. nr 16..
IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 03.10.2011 godzina 10:00, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, sekretariat pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczÄ…ce finansowania projektu/programu ze Å›rodków Unii Europejskiej: WspóÅ‚finanowanie ze Å›rodków EFS KapitaÅ‚ Ludzki Narodowa Strategia SpójnoÅ›ci (umowa o dofinansowanie nr POKL/9.1.2-16-109/10 z dnia 25.10.2010r.). PostÄ™powanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy Pzp ( art. 39 w zwiÄ…zku z art. 5 ust. 1 ustawy Pzp).
IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie