GÅ‚uchoÅ‚azy: Dostawa osprzÄ™tu do lodowiska BiaÅ‚y Orlik usytuowanego na boisku wielofunkcyjnym w GÅ‚uchoÅ‚azach przy ul. Bohaterów Warszawy - ETAP II
Numer ogłoszenia: 387938 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
- Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Dostawa osprzÄ™tu do lodowiska BiaÅ‚y Orlik usytuowanego na boisku wielofunkcyjnym w GÅ‚uchoÅ‚azach przy ul. Bohaterów Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa osprzÄ™tu do lodowiska BiaÅ‚y Orlikusytuowanego na boisku wielofunkcyjnym w GÅ‚uchoÅ‚azach przy ul. Bohaterów Warszawy. 2) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym SÅ‚owniku ZamówieÅ„ - CPV: 19.52.00.00-7 Produkty z tworzyw sztucznych 37.41.12.20-0 Åyżwy 37.48.10.00-3 Maszyny do konserwacji lodu 3) Miejsce realizacji zamówienia (lokalizacja): województwo opolskie, powiat nyski, gmina GÅ‚uchoÅ‚azy: GÅ‚uchoÅ‚azy przy ul. Bohaterów Warszawy 4) Rodzaj zamówienia: dostawa 5) Okres gwarancji - zgodnie z kartami gwarancyjnymi producenta 6) Zakres przedmiotu zamówienia: CZÄśÅšÄ† 1 - Dostawa maszyny do pielÄ™gnacji lodu o n/w parametrach: 1.montowana i przystosowana do maszyny samobieżnej typu ciÄ…gnik 2.struganie tafli lodu - nóż strugajÄ…cy o dÅ‚ugoÅ›ci min 200 cm 3.polewanie tafli lodu - maszyna musi być wyposażona we wÅ‚asny zbiornik na wodÄ™ o pojemnoÅ›ci min. 400 litrów oraz rury wlewowe, zawór regulacyjny i fartuch do wygÅ‚adzania tafli lodu 4.maszyna powinna być wyposażona w zbiornik/zbiorniki na Å›nieg o pojemnoÅ›ci min. 0,9 m3 oraz system transportu struganego lodu do zbiornika 5.szybki montaż i demontaż na ciÄ…gniku z pomocÄ… typowego trzypunktowego zaczepu 6.max ciężar bez wody i Å›niegu nie może przekroczyć 550 kg 7.obsÅ‚uga jednoosobowa 8.powinien być wskazany szybki i dostÄ™pny serwis 9. używana maksymalnie przez 1 rok Maszyna powinna znajdować siÄ™ na terytorium RP, być w peÅ‚ni sprawna, zmodernizowana co powinny potwierdzać stosowne dokumenty. Część 2 - Dostawa suszarki do Å‚yżew jednostronnej na 21 par o n/w parametrach 1. Wymiary: 1970 mm x 900 mm x 500 mm, 2. Mocy 1000 W 3. Suszarka na ciepÅ‚e powietrze sÅ‚użąca do suszenia i odÅ›wieżania wewnÄ™trznej powierzchni butów przy równoczesnej ich dezynfekcji , sterylizacjÄ™ i eliminuje nieprzyjemne zapachy. 4. Zasilanie - 230 V, 50 Hz 5. MateriaÅ‚ - stal nierdzewna OH18N9 6. Turbiny - typ WP120 MplusM 7. Wydajność jednej turbiny - 255m³/godz. 8. GrzaÅ‚ki elektryczne - 1000W każda 9. Regulator temperatury - Craftel 10. Lampa bakteriobójcza ozonowa - Philips TUV 8W 11. PeÅ‚na dokumentacja (DTR, instrukcja obsÅ‚ugi, karta gwarancyjna, schematy) CZÄśÅšÄ† 3 - Dostawa ostrzaÅ‚ki do Å‚yżew o n/w parametrach: 1. Używana maksymalnie przez 1 rok 2. Automaty Cag One lub Speed One 3. Waga: min. 25 kg 4. DÅ‚ugość: min. 725 mm 5. Wysokość: min. 220 mm 6. GÅ‚Ä™bokość: min. 260 mm 7. Zasilanie: 240 V, 50 Hz, 300 W 8. Maksymalna dÅ‚ugość pÅ‚ozy: 365mm CZÄśÅšÄ† 4 - Dostawa Å‚yżew 63 pary LP Rozmiar Ilość [szt.] uwagi 1 29-32 5 figurowe 2 33-36 10 figurowe 3 37-40 5 figurowe 4 37-40 5 hokejowe sznurowane 5 41 9 hokejowe sznurowane 6 42 9 hokejowe sznurowane 7 43 7 hokejowe sznurowane 8 44 5 hokejowe sznurowane 9 45 5 hokejowe sznurowane 10 46 3 hokejowe sznurowane 10 46 3 hokejowe sznurowane CZÄśÅšÄ† 5 - Dostawa REGAÅU DO SKÅADOWANIA ÅYÅ»EW 1. MateriaÅ‚ - póÅ‚ki drewniane, boki pÅ‚yta laminowana, krawÄ™dzie PCV 2. RozwiÄ…zanie moduÅ‚owe z możliwoÅ›ciÄ… poÅ‚Ä…czenia w celu stabilizacji, umożliwiajÄ…ce Å‚atwy transport 3. MieszczÄ…ce siÄ™ w pomieszczeniu magazynowym zaplecza kontenerowego Orlik 2012 w wymiarach 2500mm x 2500mm i wysokoÅ›ci 2500mm 4. Wysokość 2000mm ± 100 5. SkÅ‚adowanie 130 par Å‚yżew z butami CZÄśÅšÄ† 6 - Dostawa NAMIOTU 1. 2 szt. 2. Wymiary 3x3 m 3. Typ mastertent szybko rozkÅ‚adany 4. Kolor niebieski 7) Wymagania użytkowe (w tym też gwarancje, serwis, konserwacje): a) gwarancja - zgodnie z kartami gwarancyjnymi producenta, b) Na naprawiony lub wymieniony w ramach gwarancji element, okres udzielonej gwarancji, ulega przedÅ‚użeniu o czas, w ciÄ…gu którego, wskutek awarii, usterki lub wady elementu ZamawiajÄ…cy nie mógÅ‚ z niego korzystać, c) Termin gwarancji liczony jest od daty ostatecznego, bezusterkowego, protokolarnego przyjÄ™cia przez zamawiajÄ…cego przedmiotu umowy, podpisanego przez obie strony. d) SERWIS .BezpÅ‚atny serwis gwarancyjny bÄ™dzie Å›wiadczony przez WykonawcÄ™ 7 dni w tygodniu w ustalonych godzinach. e) PodjÄ™cie czynnoÅ›ci zmierzajÄ…cych do usuniÄ™cia awarii, usterki lub wady, nastÄ…pi w ciÄ…gu 48 godzin od momentu przekazania przez ZamawiajÄ…cego zgÅ‚oszenia. W przypadku braku możliwoÅ›ci usuniÄ™cia awarii, usterki lub wady, w tym terminie, Wykonawca dostarczy ZamawiajÄ…cemu elementy zamienne, na czas niezbÄ™dny do usuniÄ™cia awarii, usterki lub wady. Maksymalny czas usuniÄ™cia awarii, usterki lub wady wynosi 5 dni. Może on zostać wydÅ‚użony jedynie za zgodÄ… ZamawiajÄ…cego wyrażonÄ… w formie pisemnej. f) Wykonawca przeszkoli osoby wskazane przez ZamawiajÄ…cego w zakresie obsÅ‚ugi maszyny do pielÄ™gnacji i konserwacji lodu. g) Wykonawca zobowiÄ…zany jest wyposażyć przedmiot zamówienia w instrukcje użytkowania w jÄ™zyku polskim. O ile w dokumentach opisujÄ…cych przedmiot zamówienia zostaÅ‚y wskazane znaki towarowe, patenty lub okreÅ›lenia wskazujÄ…ce na pochodzenie produktów lub nazwy wÅ‚asne wyrobów, urzÄ…dzeÅ„, materiaÅ‚ów należy rozumieć jako okreÅ›lenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakoÅ›ciowych jakim majÄ… odpowiadać wymagane rozwiÄ…zania techniczne i materiaÅ‚owe. ZamawiajÄ…cy zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy PZP dopuszcza skÅ‚adanie ofert zawierajÄ…cych rozwiÄ…zania równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane w siwz. W takiej sytuacji ZamawiajÄ…cy wymaga zÅ‚ożenia w ofercie stosownych dokumentów, potwierdzajÄ…cych speÅ‚nienie wymaganych parametrów technicznych i jakoÅ›ciowych oraz okreÅ›lonych przepisów i podanych norm..
II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 19.52.00.00-7, 37.41.12.20-0, 37.48.10.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 20.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEÅNIANIA WARUNKÓW UDZIAÅU W POSTÄśPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, należy przedÅ‚ożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oÅ›wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania potwierdzajÄ…cy, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci - wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJÄ„CYCH, Å»E OFEROWANE DOSTAWY , USÅUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJÄ„ OKREÅšLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urzÄ…dzeÅ„ technicznych, instrukcjÄ™ obsÅ‚ugi oraz Å›rodków stosowanych przez wykonawcÄ™ dostaw lub usÅ‚ug oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakoÅ›ci realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- odpowiednio dla danej części przedmiotu zamówienia: karta gwarancyjna producenta - stosowne PeÅ‚nomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpoÅ›rednio ze zÅ‚ożonego w ofercie odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiajÄ…cy PeÅ‚nomocnika do reprezentowania ich w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postÄ™powaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, - pozostaÅ‚e dokumenty wymienione w pkt. 10 niniejszej SIWZ.
III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian
ZamawiajÄ…cy, przewiduje nastÄ™pujÄ…ce możliwoÅ›ci dokonania istotnej zmiany zawartej umowy oraz okreÅ›la warunki takiej zmiany w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usÅ‚ug (VAT), wówczas zmienione zostanie wynagrodzenie Wykonawcy o procent wzrostu podatku VAT, 2) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami prawa, 3) w wypadku wszystkich zamian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla ZamawiajÄ…cego w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystÄ…pienia strony nie mogÅ‚y przewidzieć pomimo zachowania należytej starannoÅ›ci. 4) okolicznoÅ›ci spowodowanych dziaÅ‚aniem siÅ‚y wyższej. Przez siÅ‚Ä™ wyższÄ… rozumie siÄ™ wszelkie wydarzenia, których nie można byÅ‚o przewidzieć przy podpisywaniu umowy spowodowane wyjÄ…tkowymi okolicznoÅ›ciami takimi jak: wojna, rozruchy, pożar, powódź, trzÄ™sienie ziemi i inne kataklizmy przyrodnicze oraz zdarzenia losowe posiadajÄ…ce charakter siÅ‚y wyższej. 5) zmiana terminu realizacji zamówienia z powodu: 5.1 przestojów i opóźnieÅ„ zawinionych przez zamawiajÄ…cego; 5.2 dziaÅ‚ania siÅ‚y wyższej(np. klÄ™ski żywioÅ‚owe, strajki generalne i lokalne); 5.3 przerw w realizacji dostaw powstaÅ‚ych z przyczyn niezależnych od wykonawcy. Warunkiem zmiany terminu umownego realizacji przedmiotu zamówienia jest stwierdzenie przez ZamawiajÄ…cego, na wniosek Wykonawcy, koniecznoÅ›ci zmiany terminu umownego. Zmiana postanowieÅ„ umowy nastÄ™pujÄ… w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2010
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pok. nr 16.
IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 06.12.2010 godzina 10:00, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, sekretariat - pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie