Głuchołazy: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Głuchołazach, w ramach realizacji projektu: Moja szkoła - uczy, informuje i doradza
Numer ogłoszenia: 257681 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usÅ‚ugi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głuchołazy , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 77 4092100, faks 77 4092101.
- Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: UsÅ‚ugi edukacyjne obejmujÄ…ce prowadzenie zajęć dodatkowych w Publicznym Gimnazjum nr 1 w GÅ‚uchoÅ‚azach, w ramach realizacji projektu: Moja szkoÅ‚a - uczy, informuje i doradza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usÅ‚ugi.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia sÄ… usÅ‚ugi edukacyjne obejmujÄ…ce prowadzenie zajęć dodatkowych w Publicznym Gimnazjum nr 1 w GÅ‚uchoÅ‚azach, w ramach realizacji projektu:Moja szkoÅ‚a - uczy, informuje i doradza. Część 1. Realizacja zajęć z doradztwa zawodowego dla mÅ‚odzieży z uwzglÄ™dnieniem technologii informatycznej zawierajÄ…cych informacje na temat wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci i znaczenia różnych zawodów, ich charakterystyki, wymagaÅ„ stawianych kandydatom, pokonywanie stereotypów pÅ‚ci. ZajÄ™cia bÄ™dÄ… obejmować dwie grupy uczniów z klas pierwszych, drugich i trzecich Publicznego Gimnazjum Nr 1 im PowstaÅ„ców ÅšlÄ…skich w GÅ‚uchoÅ‚azach. ÅÄ…cznie godzin lekcyjnych (45 minutowych) 30 w roku szkolnym 2012/2013. Część 2. Realizacja zajęć doskonalÄ…cych posÅ‚ugiwanie siÄ™ jÄ™zykiem angielskim dla mÅ‚odzieży z uwzglÄ™dnieniem treÅ›ci odnoszÄ…cych siÄ™ do nazw i opisów różnych zawodów wystÄ™pujÄ…cych na terenie UE z wykorzystaniem interaktywnych pomocy naukowych w roku szkolnym 2012/2013, w Publicznym Gimnazjum Nr 1 im PowstaÅ„ców ÅšlÄ…skich w GÅ‚uchoÅ‚azach. ZajÄ™cia bÄ™dÄ… obejmować dwie grupy uczniów z klas pierwszych, drugich i trzecich. ÅÄ…cznie godzin lekcyjnych (45 minutowych) 60 w roku szkolnym 2012/2013. Część 3. Realizacja zajęć wyrównawczych z jÄ™zyka niemieckiego, posÅ‚ugiwanie siÄ™ jÄ™zykiem niemieckim dla mÅ‚odzieży z wykorzystaniem interaktywnych pomocy naukowych z uwzglÄ™dnieniem treÅ›ci odnoszÄ…cych siÄ™ do nazw i opisów różnych zawodów wystÄ™pujÄ…cych na terenie UE w roku szkolnym 2012/2013, w Publicznym Gimnazjum Nr 1 im PowstaÅ„ców ÅšlÄ…skich w GÅ‚uchoÅ‚azach. ZajÄ™cia bÄ™dÄ… obejmować jednÄ… grupÄ™ uczniów z klas pierwszych, drugich i trzecich. ÅÄ…cznie godzin lekcyjnych (45 minutowych) 30 w roku szkolnym 2012/2013 Część 4. Realizacja zajęć doskonalÄ…cych posÅ‚ugiwanie siÄ™ jÄ™zykiem niemieckim dla mÅ‚odzieży z wykorzystaniem interaktywnych pomocy naukowych z uwzglÄ™dnieniem treÅ›ci odnoszÄ…cych siÄ™ do nazw i opisów różnych zawodów wystÄ™pujÄ…cych na terenie UE w roku szkolnym 2012/2013, w Publicznym Gimnazjum Nr 1 im PowstaÅ„ców ÅšlÄ…skich w GÅ‚uchoÅ‚azach. ZajÄ™cia bÄ™dÄ… obejmować jednÄ… grupÄ™ uczniów z klas pierwszych, drugich i trzecich. ÅÄ…cznie godzin lekcyjnych (45 minutowych) 30 w roku szkolnym 2012/2013 Część 5. Realizacja zajęć z treningu komunikacji interpersonalnej z elementami mediacji rówieÅ›niczych i psychoedukacji dla mÅ‚odzieży majÄ…cej problemy w nauce, uzależnionej od używek, komputera, Internetu w roku szkolnym 2012/2013, w Publicznym Gimnazjum Nr 1 im PowstaÅ„ców ÅšlÄ…skich w GÅ‚uchoÅ‚azach. ZajÄ™cia bÄ™dÄ… obejmować uczniów z klas pierwszych, drugich i trzecich. ÅÄ…cznie godzin lekcyjnych (45 minutowych) 60 w roku szkolnym 2012/2013. Część 6. Realizacja zajęć z profilaktyki uzależnieÅ„ z elementami edukacji spoÅ‚ecznej dla mÅ‚odzieży majÄ…cej problemy w nauce, uzależnionej od używek, komputera, Internetu w roku szkolnym 2012/2013, w Publicznym Gimnazjum Nr 1 im PowstaÅ„ców ÅšlÄ…skich w GÅ‚uchoÅ‚azach. ZajÄ™cia bÄ™dÄ… obejmować uczniów z klas pierwszych, drugich i trzecich. ÅÄ…cznie godzin lekcyjnych (45 minutowych) 30 w roku szkolnym 2012/2013r. Część 7. Realizacja zajęć: Przyroda Opolszczyzny, majÄ…cych na celu poznanie różnych form ochrony przyrody wystÄ™pujÄ…cych na terenie województwa opolskiego ze szczególnym uwzglÄ™dnieniem miejsc przyrodniczo cennych dla tego regionu Polski z wykorzystaniem interaktywnych pomocy naukowych. ZajÄ™cia Å‚Ä…czyć bÄ™dÄ… ze sobÄ… treÅ›ci z zakresu biologii, geografii i ochrony przyrody w roku szkolnym 2012/2013 w Publicznym Gimnazjum Nr 1 im PowstaÅ„ców ÅšlÄ…skich w GÅ‚uchoÅ‚azach. ZajÄ™cia bÄ™dÄ… obejmować jednÄ… grupÄ™ uczniów z klas pierwszych, drugich i trzecich. ÅÄ…cznie godzin lekcyjnych (45 minutowych) 30 w roku szkolnym 2012/2013 Do obowiÄ…zków Wykonawcy usÅ‚ugi edukacyjnej bÄ™dzie należaÅ‚o m.in.: a) realizacja projektu w najlepszej woli, zgodnie z posiadanÄ… wiedzÄ… fachowÄ…, starannie, uczciwie i odpowiedzialnie b) przestrzeganie obowiÄ…zujÄ…cych przepisów prawa, wewnÄ™trznych uregulowaÅ„ szkoÅ‚y, w której bÄ™dÄ… odbywać siÄ™ zajÄ™cia oraz wytycznych Programu Operacyjnego KapitaÅ‚ Ludzki, szczególnie w zakresie zasady równych szans oraz zasady promocji i informacji, c) wspóÅ‚praca z przedstawicielami ZamawiajÄ…cego, szczególnie Koordynatorem Projektu, d) wspóÅ‚praca z Dyrektorem danej szkoÅ‚y oraz wyznaczonym przez niego Koordynatorem Szkolnym w zakresie spraw majÄ…cych wpÅ‚yw na rytm pracy szkoÅ‚y w zwiÄ…zku z prowadzeniem zajęć, e) Realizacja zajęć objÄ™tych zamówieniem nie może kolidować z kalendarzem roku szkolnego w województwie opolskim. Wykonawcy bÄ™dÄ… zobowiÄ…zani bezwzglÄ™dnie dostosować siÄ™ do ustalonego przez dyrektora szkoÅ‚y planu zajęć. Dotyczy to również organizacji wycieczek, spotkaÅ„ i wyjazdów w ramach zajęć, a także organizowanych imprez. f) informowanie na bieżąco o wszelkich ryzykach zwiÄ…zanych z realizacjÄ… projektu, szczególnie mogÄ…cych mieć wpÅ‚yw na zakres merytoryczny, budżet czy harmonogram projektu oraz reagowanie na te sytuacje i proponowanie dziaÅ‚aÅ„ zaradczych, g) utrzymywanie staÅ‚ego kontaktu z przedstawicielem ZamawiajÄ…cego osobiÅ›cie lub drogÄ… telefonicznÄ… i wskazanie stale dostÄ™pnego adresu poczty elektronicznej oraz bieżące odbieranie korespondencji w sprawach zwiÄ…zanych z realizacjÄ… projektu i niezwÅ‚ocznego udzielania odpowiedzi, informacji czy wyjaÅ›nieÅ„, h) opracowanie materiaÅ‚ów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć, i) dokumentowanie na bieżąco odbycia siÄ™ zajęć oraz ich przebiegu poprzez prowadzenie dzienników zajęć i miesiÄ™cznych kart czasu pracy. PrzedÅ‚ożenie niniejszej dokumentacji do 6 dnia nastÄ™pnego miesiÄ…ca Szkolnemu Koordynatorowi Projektu, j) dokumentowanie czasu wÅ‚asnej pracy poprzez sporzÄ…dzenie i przedÅ‚ożenie do 15 czerwca 2013r. Szkolnemu Koordynatorowi Projektu sprawozdania z wykonanych zadaÅ„, k) skÅ‚adanie ZamawiajÄ…cemu innych sprawozdaÅ„ i informacji zwiÄ…zanych z wykonywanÄ… usÅ‚ugÄ…, na każdÄ… zgÅ‚aszanÄ… przez ZamawiajÄ…cego proÅ›bÄ™, l) dbanie o bezpieczeÅ„stwo uczniów/uczennic - Wykonawca ponosi peÅ‚nÄ… odpowiedzialność za bezpieczeÅ„stwo uczniów/uczennic w czasie trwania zajęć oraz jakość i terminowość prowadzonych zajęć, m) dbanie o stan nieodpÅ‚atnie udostÄ™pnionych sal dydaktycznych oraz materiaÅ‚ów dydaktycznych, sprzÄ™tu i urzÄ…dzeÅ„ wykorzystywanych w trakcie realizacji zajęć, n) ponoszenie odpowiedzialnoÅ›ci materialnej za powierzone mienie..
II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 15.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAÅU W POSTÄśPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEÅNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEÅNIANIA WARUNKÓW UDZIAÅU W POSTÄśPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, należy przedÅ‚ożyć:
- wykaz osób, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególnoÅ›ci odpowiedzialnych za Å›wiadczenie usÅ‚ug, kontrolÄ™ jakoÅ›ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doÅ›wiadczenia i wyksztaÅ‚cenia niezbÄ™dnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynnoÅ›ci, oraz informacjÄ… o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oÅ›wiadczenie, że osoby, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadajÄ… wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oÅ›wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powoÅ‚ujÄ…cy siÄ™ przy wykazywaniu speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu na potencjaÅ‚ innych podmiotów, które bÄ™dÄ… braÅ‚y udziaÅ‚ w realizacji części zamówienia, przedkÅ‚ada także dokumenty dotyczÄ…ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okreÅ›lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania potwierdzajÄ…cy, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci - wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. a)Formularz Oferty, sporzÄ…dzony na podstawie wzoru stanowiÄ…cego ZaÅ‚Ä…cznik Nr 1 do SIWZ, b) stosowne PeÅ‚nomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpoÅ›rednio ze zÅ‚ożonego w ofercie odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiajÄ…cy PeÅ‚nomocnika do reprezentowania ich w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postÄ™powaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) program zajęć - oceniany jako jedno z kryteriów oceny ofert. W przypadku nie zÅ‚ożenia przez WykonawcÄ™ programu zajęć dla części przedmiotu zamówienia, do której Wykonawca przystÄ…piÅ‚, oferta podlegać bÄ™dzie odrzuceniu w myÅ›l art. 87 ust. 2 ustawy Pzp. e) pozostaÅ‚e dokumenty wymienione w pkt. 10 niniejszej SIWZ. 2. Pożądane przez ZamawiajÄ…cego jest zÅ‚ożenie przez WykonawcÄ™ w ofercie dokumentów potwierdzajÄ…cych kwalifikacje (lub dla części 1 ukoÅ„czone szkolenie) do wykonania przedmiotu zamówienia dla odpowiedniej części zamówienia oraz spisu treÅ›ci z wyszczególnieniem iloÅ›ci stron wchodzÄ…cych w skÅ‚ad oferty.
III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - doÅ›wiadczeniu w prowadzeniu zajęć bÄ™dÄ…cych przedmiotem zamówienia - 10
- 3 - program zajęć - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian
ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy, w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w n/w przypadkach: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji: Jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dajÄ…cych siÄ™ przypisać zamawiajÄ…cemu lub innemu zleceniodawcy czy wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiajÄ…cego 2) Zmiany sposobu speÅ‚nienia Å›wiadczenia na skutek zmian spowodowanych nastÄ™pujÄ…cymi okolicznoÅ›ciami: konieczność usuniÄ™cia bÅ‚Ä™dów lub wprowadzenia zmian w przedmiocie zamówienia, 3) PozostaÅ‚e rodzaje zmian spowodowane nastÄ™pujÄ…cymi okolicznoÅ›ciami: a) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami prawa, b) w przypadku wynikniÄ™cia rozbieżnoÅ›ci lub niejasnoÅ›ci w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana bÄ™dzie umożliwiać usuniÄ™cie rozbieżnoÅ›ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony c) w przypadku wystÄ…pienia zmian powszechnie obowiÄ…zujÄ…cych przepisów prawa w zakresie majÄ…cym wpÅ‚yw na realizacjÄ™ umowy d) w wypadku wszystkich zamian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla ZamawiajÄ…cego w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystÄ…pienia strony nie mogÅ‚y przewidzieć pomimo zachowania należytej starannoÅ›ci e) w przypadku wystÄ…pienia siÅ‚y wyższej. Forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważnoÅ›ci. UWAGA: ZamawiajÄ…cy dopuszcza zmiany osobowe w kadrze dydaktycznej po pisemnym zgÅ‚oszeniu przez WykonawcÄ™ oraz speÅ‚nieniu warunku dot. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia podanego w rozdz. 9.2.1) specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tej osoby i pisemnej akceptacji ze strony ZamawiajÄ…cego. Zmiana ta nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2012&mc=12
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pok. nr 16.
IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 11.12.2012 godzina 09:00, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, sekretariat pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczÄ…ce finansowania projektu/programu ze Å›rodków Unii Europejskiej: Zadanie wspóÅ‚finansowane przez UniÄ™ EuropejskÄ… ze Å›rodków Europejskiego Funduszu SpoÅ‚ecznego (Projekt pn. Moja szkoÅ‚a -uczy, informuje i doradza - w ramach Programu Operacyjnego KAPITAÅ LUDZKI poddziaÅ‚anie 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostÄ™pie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakoÅ›ci usÅ‚ug edukacyjnych). PostÄ™powanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy Pzp ( art. 39 w zwiÄ…zku z art. 5 ust. 1 ustawy Pzp).
IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: tak