| Plan Zrządzania Kryzysowego Gminy |
| Zagospodarowanie przestrzenne |
| Sprawozdania z realizacji programów |
|
BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- Naczelnika Wydziału Spraw Społecznych
Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, administracji lub prawa,
- biegła obsługa komputera,
- staż pracy minimum 5 lat.
2. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy socjalnej lub pomocy społecznej,
- doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
- doświadczenie w pracy administracji publicznej,
- dobra znajomość języka obcego.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków Naczelnika Wydziału Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Głuchołazach należeć będzie w szczególności realizacja zadań określonych:
- ustawą z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych,
- ustawą z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych,
- ustawą z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- ustawą z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
- ustawą z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu narkomanii,
- ustawą z dnia 22 kwietnia 2005r. o postępowaniu wobec dłużników alimentacyjnych oraz zaliczce alimentacyjnej,
- ustawą z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej,
- ustawą z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych.
4. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
- list motywacyjny,
- dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
- kwestionariusz osobowy,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 20 stycznia 2006r. godz. 1430. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, Rynek 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
Ilość odwiedzin: | 1697 | Osoba, która wytworzyła informację: | Administrator | Osoba, która odpowiada za treść: | Administrator | Osoba, która wprowadzała dane: | Administrator | Data wytworzenia informacji: | 2006-01-02 14:21:11 | Data udostępnienia informacji: | 2006-01-02 14:21:11 | Data ostatniej aktualizacji: | 2006-06-02 20:31:59 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|