Gmina Głuchołazy
OGŁASZA
I przetarg pisemny nieograniczony na dzierżawę na okres 3 lat pomieszczeń o pow. 24,47 m² znajdujących się w budynku administracyjno-socjalno-szatniowym położonym na części działki nr 132/19 o pow. 2,7960 ha przy ul. Opolskiej w Głuchołazach objętej KW nr OP1P/00058152/7, będącym częścią składową kompleksu rekreacyjnego „Nad Białką” w Głuchołazach z przeznaczeniem na prowadzenie działalności handlowo-gastronomicznej.
Część działki nr 132/19, na której posadowiony jest budynek z pomieszczeniami przeznaczonymi do wydzierżawienia zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy wchodzi w kompleks terenu o symbolu „15aUS” – tj. tereny o podstawowym przeznaczeniu pod tereny sportu i rekreacji.
Część jawna przetargu odbędzie się w dniu 25 czerwca 2014 r. o godz. 10:00 w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, ul. Rynek 15,
Cenę wywoławczą czynszu dzierżawnego ustala się w wysokości 2.000,00 zł netto rocznie.
Do ceny wyłonionej w drodze przetargu należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.
Przedmiotowe pomieszczenia znajdują się w wolnostojącym budynku administracyjno-socjalno-szatniowym położonym na części działki nr 132/19 o pow. 2,7960 ha przy ul. Opolskiej w Głuchołazach objętej KW nr OP1P/00058152/7, będącym częścią składową kompleksu rekreacyjnego „Nad Białką” w Głuchołazach. Bryła budynku oparta jest na rzucie w kształcie litery L. W skrzydle poprzecznym budynku mieści się zespół gastronomiczny składający się z podgrzewalni wraz z ze zmywalnią oraz magazynu i WC. Powierzchnia pomieszczeń przeznaczonych do wydzierżawienia wynosi 24,47m². Wyżej wymienione pomieszczenia przeznaczone są na prowadzenie działalności o charakterze handlowo-gastronomicznym.
Wszelkie koszty związane z utrzymaniem i eksploatacją nieruchomości, ponosić będzie dzierżawca.
Dzierżawca będzie zobowiązany do odbioru pomieszczeń zespołu gastronomicznego przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Nysie.
Działy III i IV księgi wieczystej prowadzonej dla tej nieruchomości nie zawierają żadnych wpisów.
Pisemne oferty w zamkniętych kopertach z napisem ”I pisemny przetarg nieograniczony na dzierżawę na okres 3 lat pomieszczeń o pow. 24,47 m² w budynku położonym na części działki nr dz. 132/19 w Głuchołazach przy ul. Opolskiej z przeznaczeniem na prowadzenia działalności handlowo-gastronomicznej” należy składać do dnia 20 czerwca 2014 r. do godz. 14:00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach.
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest dokonanie wpłaty wadium w wysokości 400,00 zł na konto Urzędu Miejskiego w Głuchołazach prowadzone przez Bank Zachodni WBK SA O/Głuchołazy Nr 29-1090-2167-0000-0005-6200-0051.
Wadium wpłacone przez oferenta, który wygra przetarg, zostanie zaliczone na poczet ceny rocznego czynszu. Pozostałym uczestnikom przetargu, wadium zwraca się nie później niż przed upływem 3 dni, od daty przetargu.
Pisemna oferta powinna zawierać:
- imię, nazwisko i adres oferenta lub nazwę firmy oraz siedzibę, jeżeli oferentem jest osoba prawna lub inny podmiot;
- datę sporządzenia oferty;
- oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń;
- oferowaną cenę;
- kopię dowodu wniesienia wadium.
Należność ustalona w przetargu, winna zostać wniesiona najpóźniej do 14 dni od zawarcia umowy. W razie uchylenia się dzierżawcy ustalonego w przetargu od zawarcia umowy w wyznaczonym miejscu i terminie, wadium nie będzie podlegać zwrotowi.
Od dnia zawarcia umowy, dzierżawca zobowiązany będzie do ponoszenia opłat dodatkowych m.in. należnego podatku, naliczonego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Uczestnicy przetargu winni:
- legitymować się dowodami osobistymi,
- w przypadku osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, a podlegającym wpisom do rejestrów – przedłożyć aktualny wypis z właściwego rejestru, stosowne pełnomocnictwo (ewentualnie zgodę organów statutowych na dzierżawę przedmiotowej nieruchomości), dowód osobisty osoby reprezentującej podmiot.
Gmina Głuchołazy zastrzega sobie prawo odstąpienia od przetargu z podaniem uzasadnionej przyczyny.
Ogłoszenie podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez m.in. wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach oraz na stronie internetowej Urzędu.
Szczegółowych informacji udziela Wydział Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury (parter, pok. nr 4, tel. (077) 40 92 112.