Głuchołazy, 21.12.2006r.
BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- Specjalista ds. Kadr
Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe,
c) biegła obsługa komputera,
d) doświadczenie w pracy na stanowisku ds. kadrowych,
e) biegła znajomość przepisów Kodeksu Pracy,
f) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym i ustawy o pracownikach samorządowych,
g) wymagany staż pracy minimum 3 lata.
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w pracy administracji publicznej,
b) znajomość języka obcego.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków Specjalisty ds. Kadr Urzędu Miejskiego w Głuchołazach należeć będzie w szczególności realizacja zadań:
a) prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
b) zapewnienie dyscypliny pracy w Urzędzie,
c) szkolenie i doskonalenie zawodowe pracowników,
d) nadzór nad terminowym wykonywaniem przez pracowników Urzędu badań lekarskich wstępnych, okresowych i kontrolnych.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem