Głuchołazy, dnia 31.10.2017 r.
IRG.7021.4.14.2017.TJ
Zamawiający:
Gmina Głuchołazy
ul. Rynek 15
48-340 Głuchołazy
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawców o przedstawienie oferty cenowej na realizację n/w robót z rozbiciem kosztów na: koszty sporządzenia dokumentacji, koszty wykonania robót elktryczno-budowlanych.
Przedmiotem zapytania ofertowego jest realizacja zadania pod nazwą: „Zaprojektowanie i wykonanie linii kablowej oświetlenia ulicznego w miejscowości Głuchołazy przy ul. Moniuszki„.
Lokalizacja:
Miejscowość :Głuchołazy, gmina Głuchołazy
Działka o nr: 1287
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie linii kablowej oświetlenia ulicznego przy ciągu pieszym na działce Gminnej nr 1287 w miejscowości Głuchołazy. Zamówienie polegać będzie na wykonaniu dokumentacji projektowej (w trybie pozwolenia zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt 4 oraz ust. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.)oraz wykonaniu robót elektryczno- budowlanych.
Wykonawca jest odpowiedzialny za koordynację i zorganizowanie całego procesu budowlanego.
Realizacja robót rozumiana jest jako wykonanie wszelkich niezbędnych prac projektowych oraz wykonanie na podstawie wykonanego projektu robót.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z warunkami przyłączenia i wymaganych przepisami uzgodnień i zezwoleń, niezbędnych do przedłożenia w organie administracji architektoniczno – budowlanej:
a) uzyskanie mapy do celów projektowych,
b) sporządzenie projektu architektoniczno – budowlanego linii kablowej – 3 egz. w wersji papierowej,
b) kompletna dokumentacja w wersji elektronicznej (płyta CD).
2) Wykonanie robót:
a) wybudowanie linii kablowej elektrycznej zgodnie z warunkami przyłączenia na odcinku, przy ciągu pieszym na działce Gminnej nr 1287 w miejscowości Głuchołazy, z zabudowaniem 3 szt. słupów z oprawami oświetleniowymi LED na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej (w tym złożenie do organu administracji architektoniczno – budowlanej wniosku i uzyskanie pozwolenia na roboty budowlane ).
b) opracowanie dokumentacji powykonawczej (m. in. uwierzytelnionej mapy powykonawczej) w formie papierowej oraz elektronicznej (płyta CD) – 1egz.
c) zgłoszenie do odbioru przez Przedsiębiorstwo Energetyczne
Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie stosowane materiały, sprzęt powinny odpowiadać polskim normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat zgodności.
2) Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w terenie z warunkami i odległościami pod kątem
przywrócenia terenu po zakończeniu robót.
Warunki postępowania:
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto za całość zadania – 100%
- Warunki gwarancji i rękojmi:
rozpoczyna swój bieg od daty protokolarnego potwierdzenia prawidłowości i kompletności wykonania dokumentacji i kończy swój bieg po upływie 3 lat od odbioru końcowego robót wykonanych na podstawie dokumentacji, będącej przedmiotem umowy.
- Pożądany termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 20 grudnia 2017 r.
- Istotne warunki umowy:
- wynagrodzenie ryczałtowe za w/w zadanie płatne będzie w terminie 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wraz z dokumentacją i mapą powykonawczą
- uzyskania niezbędnych dokumentów formalno-prawnych,
- złożenie do organu administracji architektoniczno – budowlanej wniosku i uzyskanie pozwolenia na roboty budowlane
- opracowanie dokumentacji powykonawczej (w tym mapy powykonawczej),
- ubezpieczenie i zabezpieczenie terenu budowy,
- prace projektowe oraz ujęte w nich rozwiązania muszą zostać zatwierdzone przez Zamawiającego
- Opis wymagań stawianych wykonawcy:
- posiadanie wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia,
- dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunki szczegółowe w tym zakresie:
- 1 (jedną) osobą - projektantem branży elektrycznej. Minimalne wymagania: uprawnienia umożliwiające projektowanie robót w specjalności elektrycznej,
- 1 (jedną) osobą – pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności elektryczno - budowlanej wydane zgodnie z Prawem energetycznym i budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia elektryczne i budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi:
- koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót,
- koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp.,
- koszty dozoru budowy,
- inne koszy, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia.
Ofertę Wykonawca może złożyć:
- w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
- w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl
Oferta musi być złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny jednostkowej i/ lub ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 06.11.2017 r., do godziny 10:00.
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze rozeznanie cenowe rynku ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Osoba do kontaktu: Tadeusz Jakimiszyn, tel. 77 40 92 113