| Plan Zrządzania Kryzysowego Gminy |
| Zagospodarowanie przestrzenne |
| Sprawozdania z realizacji programów |
|
BURMISTRZ GÅUCHOÅAZ ogÅ‚asza nabÃłr na stanowisko pracy Kierownika Referatu PodatkÃłw i OpÅ‚at
w Wydziale Finansowo “ Budżetowym UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe: prawnicze lub ekonomiczne lub administracyjne
- co najmniej 5-letni staż pracy, w tym 2-letni staż pracy speÅ‚niajÄ…cy wymagania art. 3 ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorzÄ…dowych (Dz. U. z 2001 r. nr 142 poz. 1593 z pÃłÅºniejszymi zmianami),
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych i posiadanie pełni praw publicznych,
- dobry stan zdrowia pozwalajÄ…cy na zatrudnienie na stanowisku,
- biegła obsługa komputera, w tym pakiet Office (Word, Excel), Windows, DOS, Internet Explorer.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość regulacji prawnych z zakresu: Ustawy Ordynacja podatkowa, Ustawy o podatku rolnym, Ustawy o podatku leśnym, Ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ewidencji podatkowej, pomocy publicznej, samorządu gminnego, Ustawy o finansach publicznych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
- doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym,
- zdolności organizacyjne, kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, rzetelność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność podejmowania trudnych i szybkich decyzji,
- znajomość języka obcego.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiÄ…zkÃłw Kierownika Referatu PodatkÃłw i OpÅ‚at należeć bÄ™dzie w szczegÃłlnoÅ›ci realizacja zadaÅ„ z zakresu Referatu PodatkÃłw i OpÅ‚at WydziaÅ‚u Finansowo-Budżetowego okreÅ›lonego w Regulaminie Organizacyjnym UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach, dostÄ™pnym do wglÄ…du na stronie (http://gmina.glucholazy.sisco.info).
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
- list motywacyjny,
- dokument poÅ›wiadczajÄ…cy wyksztaÅ‚cenie (dyplom lub zaÅ›wiadczenie o stanie odbytych studiÃłw),
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie o niekaralności,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy skÅ‚adać w zamkniÄ™tych kopertach z napisem „NabÃłr na stanowisko Kierownika Referatu PodatkÃłw i OpÅ‚at†w siedzibie UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 4 stycznia 2008r. do godz. 11:00. Aplikacje, ktÃłre wpÅ‚ynÄ… do UrzÄ™du po wyżej okreÅ›lonym terminie nie bÄ™dÄ… rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, Rynek 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą
„Wyrażam zgodÄ™ na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbÄ™dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawÄ… z dnia 29.08.1997r.o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawÄ… z dnia 22.03.1999r. o pracownikach samorzÄ…dowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z pÃłÅºniejszymi zmianami)â€.
Dodatkowych informacji udzielała będzie Pan Romana Zimocha Skarbnika Miasta Głuchołazy - tel. 077-40-92-162.
Burmistrz Głuchołaz mgr Edward Szupryczyński
Osoba, która wytworzyła informację: | Tomasz OleÅ› | Osoba, która odpowiada za treść: | Tomasz OleÅ› | Osoba, która wprowadzała dane: | Tomasz OleÅ› | Data wytworzenia informacji: | 2007-12-18 09:09:38 | Data udostępnienia informacji: | 2007-12-18 09:09:38 | Data ostatniej aktualizacji: | 2007-12-18 09:15:25 |
Wersja do wydruku...
|