GÅ‚uchoÅ‚azy: Przebudowa gminnych dróg w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011 etap I - ul. Opolska w GÅ‚uchoÅ‚azach [droga nr 107132 O].
Numer ogłoszenia: 36197 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
- Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Przebudowa gminnych dróg w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011 etap I - ul. Opolska w GÅ‚uchoÅ‚azach [droga nr 107132 O]..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przebudowa gminnych dróg w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011 etap I - ul. Opolska w GÅ‚uchoÅ‚azach [droga nr 107132 O]. Dane techniczne; orientacyjny zakres prac do wykonania : - rozbiórka chodników z pÅ‚ytek 50 x 50 - 214,35 m2 - rozbiórka chodników z pÅ‚ytek 35 x 35 - 99,84 m2 - rozbiórka pÅ‚yt drogowych bet. - 172,82 m2 - rozbiórka nawierzchni bitumicznych - 2.626,90 m2 - rozbiórka nawierzchni z klinkieru - 72,08 m2 - rozbiórka krawężników betonowych - 200,00 mb - wywóz gruzu - 237,98 m 3 - wykopy pod krawężniki - 943,00 mb - korytowanie mechaniczne do gÅ‚. 30 cm - 2313,47 m2 - korytowanie mechaniczne do gÅ‚. 20 cm - 1313,41 m2 - wywóz ziemi - 1763,92 m3 - montaż krawężników kamiennych na Å‚awach betonowych - 943,00 mb - montaż obrzeży kamiennych na podsypce - 154,00 mb - Å›cieki uliczne z kostki kamiennej - 738,50 mb - podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem - 2313,47 m2 , warstwa odsÄ…czajÄ…ca - 2313,47 m2, podbudowa z kruszyw kamiennych - 3479,77 m2 - chodniki z kostki betonowej 20x20x8 - 183,85 m2 - nawierzchnie z kostki rzÄ™dowej 16 cm - 2165,77 m2 - chodnik z kostki granitowej 5x7 - 934,00 m2 - chodniki z kostki kamiennej 10 cm - 306,15 m2 - wykopy i przekopy pod rurociÄ…gi - 142,21 m3 - wywóz nadmiaru urobku - osypki i podsypki pod rurociÄ…gi - 77,17 m3 - rurociÄ…gi fi 200 - 125,50 mb - studnie rewizyjne - 2 szt. - Å›cieki uliczne - 26 szt. - wykopy pod uziomy z bednarki i kable ziemne - 533 mb - montaż kabli energetycznych w rurach ochronnych - 309 mb - montaż kabli energetycznych w wykopach - 334 mb - montaż latarÅ„ oÅ›wietleniowych - 9 kpl. - przewody ukÅ‚adane w bruzdach - 54 mb - skrzynki i rozdzielnice skrzynkowe ZN- 9 kpl. Wykonanie robót zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym oraz zgodnie z specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiÄ…cymi integralnÄ… część niniejszej SIWZ. Wykonawca sporzÄ…dzi i zatwierdzi projekt organizacji ruchu na czas wykonywanych robót (powyższe opracowanie należy uwzglÄ™dnić w kosztach zÅ‚ożonej oferty). Uwaga! ObowiÄ…zkiem Wykonawcy prac , bÄ™dzie uzgodnienie i skoordynowanie wykonywania robót z planowanÄ… wymianÄ… sieci wodno - kanalizacyjnej w ulicy Opolskiej planowanych do wymiany w tym samym okresie czasu - po rozstrzygniÄ™ciu postÄ™powania przetargowego na wyżej wymienione roboty , przeprowadzonym przez sp. z o.o. WodociÄ…gi w GÅ‚uchoÅ‚azach .W celu zminimalizowania uciążliwoÅ›ci prowadzonych prac drogowych, Wykonawca , po wyborcze ofert , opracuje i przedÅ‚oży harmonogram planowanych do realizacji prac..
II.1.4) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.13.00-8, 45.11.27.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAÅU
- Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: 1. Wykonawca musi zÅ‚ożyć dokumenty okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego na podstawie RozporzÄ…dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U.NR.87, poz.605, z 2008 r Dz.U. Nr.188, poz. 1155) potwierdzajÄ…ce, że Wykonawca speÅ‚nia warunki udziaÅ‚u w postepowaniu i nie podlega wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych (t.jedn.2007 r. Dz.U.Nr 223poz.1655 z 2008r. Dz.U.Nr.171,poz.1058, Nr.220,poz.1420).Wykonawcy ubiegajÄ…cy siÄ™ o zamówienie publiczne muszÄ… speÅ‚niać niżej wymienione warunki udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci oraz nie podlegać wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych (jednolity tekst ustawy - Dz.U. z 29 listopada 2007 r. Nr 223 poz. 1655 , z późn. zm). 2) posiadać niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie oraz dysponować potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególnoÅ›ci Wykonawca musi speÅ‚niać nastÄ™pujÄ…ce warunki : wykazać doÅ›wiadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich piÄ™ciu lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy w tym okresie, w zrealizowaniu minimum jednej roboty polegajÄ…cej na wykonaniu budowy lub przebudowy dróg ,lub przebudowy lub budowy parkingów, placów o nawierzchni z kostki o powierzchni co najmniej 1500 m2. Uwaga! Dokonywanie oceny speÅ‚niania warunków odbÄ™dzie siÄ™ wedÅ‚ug formuÅ‚y speÅ‚nia-nie speÅ‚nia, na podstawie zÅ‚ożonych przez Wykonawców wymaganych dokumentów..
- Informacja o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: 1. Wykonawca zobowiÄ…zany jest do zÅ‚ożenia nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: a) aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualne zaÅ›wiadczenie o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenia do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, wystawionego nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert b) oÅ›wiadczenie, sporzÄ…dzone wedÅ‚ug wzoru stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do SIWZ o speÅ‚nieniu udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy u.p.z.p., wystawiona nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy u.p.z.p., wystawiona nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert, e) aktualne zaÅ›wiadczenia wÅ‚aÅ›ciwego Naczelnika UrzÄ™du Skarbowego oraz wÅ‚aÅ›ciwego oddziaÅ‚u ZakÅ‚adu UbezpieczeÅ„ SpoÅ‚ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia SpoÅ‚ecznego potwierdzajÄ…ce odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opÅ‚acaniem podatków, opÅ‚at oraz skÅ‚adek na ubezpieczenie zdrowotne i spoÅ‚eczne, lub zaÅ›wiadczenia, że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu, wystawionych nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert; f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich piÄ™ciu lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy w tym okresie, zrealizowanych minimum jednej roboty polegajÄ…cej na wykonaniu budowy lub przebudowy dróg ,lub przebudowy lub budowy parkingów, placów o nawierzchni z kostki o powierzchni co najmniej 1500 m2 oraz doÅ‚Ä…czyć dokumenty od zamawiajÄ…cych potwierdzajÄ…ce, że roboty te zostaÅ‚y zakoÅ„czone i wykonane należycie (opinie, referencje, protokoÅ‚y, itp.) 2. Stosownie do treÅ›ci § 2 RozporzÄ…dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z 2008r Dz.U.Nr. 188, poz. 1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać ZamawiajÄ…cy od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogÄ… być skÅ‚adane, jeżeli Wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów okreÅ›lonych powyżej skÅ‚ada dokumenty wymagane § 2 niniejszego rozporzÄ…dzenia. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegajÄ…cy siÄ™ o udzielenie niniejszego zamówienia powinni speÅ‚niać warunki udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz zÅ‚ożyć dokumenty potwierdzajÄ…ce speÅ‚nianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiajÄ… PeÅ‚nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postÄ™powaniu albo reprezentowania ich w postÄ™powaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegajÄ…cy siÄ™ o udzielenie zamówienia publicznego sÄ… zobowiÄ…zani do zÅ‚ożenia w ofercie peÅ‚nomocnictwa ustanawiajÄ…cego peÅ‚nomocnika, o którym mowa w siwz..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostÄ™pna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1.
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy , WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pok. nr 14.
IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 11:30, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy , sekretariat pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga:
Program do przeglÄ…dania plików z rozszerzeniem dwf można przeglÄ…dać i drukować z bezpÅ‚atnego programu Autodesk Design Review.