logo
Wersja dla niedowidzących
  Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Konsultacje Społeczne
 URZĄD MIEJSKI
minus Telefony
minus Regulamin Urzędu
plus Wydziały Urzędu
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Unia Eropejska - realizowane projekty
plus Miejsca Pracy
plus Oświadczenia majątkowe
plus Informacja dla planujących zgromadzenia na terenie Gminy Głuchołazy
minus Rejestry umów
minus Rejestr instytucji kultury
minus Ponowne wykorzystanie
 KONTROLE
plus Zewnętrzne
plus Wewnętrzne
 PRAWO LOKALNE
minus Statut gminy
minus Strategia Gminy
plus Odpady komunalne
plus Gospodarka komunalna i mieszkaniowa
plus Opłaty lokalne
plus Podatki
plus Dopłaty do paliwa rolniczego
plus Budżet gminy i sprawozdania
plus Ochrona środowiska
plus Decyzje środowiskowe
plus Wybory samorządowe -2006r.
plus Wybory Samorządowe 2010
minus Wybory Parlamentarne 2011
minus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014
minus Wybory Samorządowe - 2014
plus Wybory Prezydenckie 2015
plus Wybory Sołeckie 2015
plus Wybór ławników na kadencję 2016-2019
plus Referendum Ogólnokrajowe 2015
plus Wybory Parlamentarne 2015
minus Karta prywatyzacji Spółki ECO S.A.
plus Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Głuchołazach 2017
 Ogłoszenia pozostałe
plus 2005r.
plus 2006r.
plus 2007r.
plus 2008r.
plus 2009r.
plus 2010r.
plus 2011r.
plus 2012r.
plus 2013r.
plus 2015
plus 2014r.
plus 2016
plus 2017r.
plus Budżet Obywatelski 2016
plus Ogłoszenie o głosowaniu
plus Budżet Obywatelski 2017
minus Porady prawne
plus Konkursy ofert na zadania z zakresu zdrowia publicznego
plus Budżet Obywatelski 2018
 Jednostki organizacyjne
minus Spółki
minus Jednostki oświatowe
minus Inne jednostki
 Organizacje pozarządowe
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Nieruchomości
plus Wykazy nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży
plus Nieruchomości przeznaczone do dzierżawy, najmu
plus Przetargi nieruchomości
plus Rokowania na sprzedaż nieruchomości
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
plus 2015
plus 2016
minus Informacja o udzieleniu zamówienia na zadanie:Konserwacja cząstkowa-remonty cząstkowe dróg na terenie g. Gł-zy
plus 2017
 Zarządzenia Burmistrza
plus 2011 rok
plus 2012 rok
plus 2013 rok
plus 2014 rok
minus Zarządzenie Nr 1364-PR.310/2014 z dnia 16 kwietnia 2014r. w sprawie Regulaminu postepowania o udzielenie zamówienia publicznego
minus Zarządzenie Nr 1492-PR.341/2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 14 lipca 2014 r.Burmistrza Głuchołaz
minus Zarządzenie Nr 41-PR.7.2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 31 grudnia 2014 r.
plus 2015 rok
plus 2016 rok
plus 2017
 Plan Zrządzania Kryzysowego Gminy
minus Plan zarządzania kryzysowego Gminy Głuchołazy
 Zagospodarowanie przestrzenne
minus GMINNA EWIDENCJA ZABYTKÓW
minus Instrukcja obsługi portalu "Opolskie w internecie"
minus Informacje ogólne. Wykaz obowiązujących planów miejscowych
minus STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY GŁUCHOŁAZY
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA SPRAWY Z 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA 2016r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2015r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2016r.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 5 planów
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY 3 PLANÓW
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY STUDIUM
minus Ogłoszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego w rejonie ul. Lompy w Głuchołazach
minus Ogloszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego obszaru wsi Podlesie
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 3 planów
minus OBWIESZCZENIE O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU MIEJSCOWEGO STAREGO MIASTA W GŁUCHOŁAZACH wraz z prognozą
minus Zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.17.2015
minus zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.18.2016
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU W REJONIE UL. TARGOWEJ W GŁUCHOŁAZACH
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II wraz z prognozą
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar działalności gospodarczej we wsi Charbielin i Bodzanów w gminie Głuchołazy
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 przy ul. Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu: projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy obejmującego obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ul. Grunwaldzkiej, Prymasa S. Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Nowy Świętów oraz do sporządzenia prognozy oddziaływania na środow
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA O ODSTĄPIENIU OD PRZEPROWADZENIA OCENY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO DO ZMIANY PLANU W REJONIE AL. JANA PAWŁA II
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie zakładu Malta – Decor sp. z o.o.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu ulicy Bohaterów Warszawy obejmującego teren położony przy ulicy Bohaterów Wars
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II
minus OBWIESZCZENIE o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ulic Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, Skłodowskiej, Targowej w Gł-zach
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy obejmującego obszar działki nr 1350/4 w rejonie ul. Pr. Stefana Wyszyńskiego
minus odwieszczenie o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagosp. przestrz. miasta Głuchołazy w rej. ul. gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przyjęciu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki oraz o możliwościach zapoznania się z jeg
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp w rejonie ul. Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp m. Głuchołazy obejm. obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Pr. S. Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA o odstąpieniu od przeprowadzenia oceny SOOŚ do zmiany mpzp m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
 Sprawozdania z realizacji programów
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Preciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2015r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2015r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2016r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2016r
 Audyt wewnętrzny
minus Audyt 2014
minus Audyt 2015
minus Audyt 2017
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
 Miejska Rada Seniorów
plus 2015
plus 2016
 Głuchołaskie Podwórko
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Uchwały Rady Miejskiej
minus Uchwały Rady Miejskiej podjęte po 2012r.
 Informacje
plus Uchwały
plusPrzetargi
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


 

GÅ‚uchoÅ‚azy: PeÅ‚nienie obowiÄ…zków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad przebudowÄ… gminnej drogi - ul. Chopina w GÅ‚uchoÅ‚azach.
Numer ogłoszenia: 77401 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usÅ‚ugi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
  • Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: PeÅ‚nienie obowiÄ…zków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad przebudowÄ… gminnej drogi - ul. Chopina w GÅ‚uchoÅ‚azach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usÅ‚ugi.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: PeÅ‚nienie obowiÄ…zków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad przebudowÄ… gminnej drogi - ul. Chopina w GÅ‚uchoÅ‚azach. Nadzór obejmuje : - roboty drogowe - roboty instalacyjne - roboty elektryczne /oÅ›wietlenie uliczne/ Orientacyjny zakres prac planowanych do wykonania i nadzoru: -rozebranie nawierzchni chodników i wjazdów z pÅ‚yt betonowych - 1.934,57 m2 - rozebranie nawierzchni jezdni z kostki betonowej szeÅ›ciokÄ…tnej - 2.16,91 m2 - rozebranie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej - 3.982,46 m2 - rozebranie istniejÄ…cej podbudowy jezdni i chodników - 8.282,62 m2 - rozebranie krawężników - 1.116,30 mb - wykonanie nowych chodników i wjazdów na posesje z kostki betonowej 1.832,50 m2 - wykonanie nowej Å›cieżki rowerowej z kostki betonowej - 1.105,50 m2 - uÅ‚ożenie nowych krawężników betonowych - 1.510,00 mb - wykonanie nowej zatoki parkingowej - 415,00 m2 - wykonanie zatoki autobusowej - 110,00 m2 - wykonanie nowej bitumicznej nawierzchni jezdni - 4.454,00 m2 - wykonanie muru oporowego - 90,00 mb - wykonanie ciÄ…gu pieszo - rowerowego - 183,00 m2 - nasadzenie drzew - 35 szt - wykonanie nowych trawników - 971,00 m2 - wykonanie nowej kanalizacji deszczowej - 920,00 mb - wykonanie nowych wpustów kanalizacji deszczowej - 33 szt - wykonanie nowych studni rewizyjnych - 24 szt - montaż separatora - 3 szt - zabezpieczenie infrastruktury podziemnej sieci elektroenergetycznej - 935,00 mb - wykonanie nowego oÅ›wietlenia ulicy - 31 latarnie - wykonanie oznakowania pionowego dla nowo projektowanych odcinków - 4 kpl. - wykonanie schodów terenowych, żelbetowych - 1 kpl. - osadzenie elementów maÅ‚ej architektury - montaż koszy na Å›mieci - 20 szt - pÅ‚otek ozdobny - 90,00 mb. 2.Do obowiÄ…zków inspektorów nadzoru należy: a) opiniowanie dziaÅ‚aÅ„ administracyjno - prawnych wykonawców na etapie realizacji inwestycji, w terminie siedmiu dni od daty ich otrzymania; b) przekazywanie placu budowy wykonawcy robót przy udziale przedstawiciela ZamawiajÄ…cego; c) zabezpieczenie wykonania inwestycji zgodnie z projektem budowlanym, sztukÄ… budowlanÄ… i pozwoleniem na budowÄ™; d) peÅ‚nienie nadzoru inwestorskiego poprzez bieżący nadzór i kontrolÄ™ technicznÄ… nad realizacjÄ… robót, w sposób umożliwiajÄ…cy ocenÄ™ prawidÅ‚owoÅ›ci i zgodnoÅ›ci wykonania robót z projektem technicznym, zasadami sztuki budowlanej oraz interesem inwestora; e) kontrola kosztów w trakcie realizacji inwestycji, f) sprawdzanie kalkulacji i faktur wykonawcy w terminie siedmiu dni od daty otrzymania; g) kontrolowanie rozliczeÅ„ budowy w zakresie robót dodatkowych i zamiennych; h) uzgadnianie z ZamawiajÄ…cym w trakcie realizacji robót zmian zakresów rzeczowych majÄ…cych wpÅ‚yw na koszt inwestycji; i) przygotowanie inwestycji do odbiorów technicznych poszczególnych faz robót oraz przygotowanie inwestycji do odbioru koÅ„cowego; j) uczestniczenie w odbiorze inwestycji (potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, potwierdzanie usuniÄ™cia wad); k) uczestniczenie w przeglÄ…dach gwarancyjnych w okresie trwania niniejszej umowy; l) informowanie ZamawiajÄ…cego o problemach, sugerowanie zmian w projektach itp; m) kontrola prawidÅ‚owoÅ›ci prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzajÄ…cych wszystkie okolicznoÅ›ci majÄ…ce znaczenie dla procesu budowlanego oraz wyceny robót; n) sprawdzenie jakoÅ›ci wykonanych robót, a w szczególnoÅ›ci zapobieganiu stosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; o) sprawdzenie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, Å›wiadectw jakoÅ›ci, wyników badaÅ„) dotyczÄ…cych dostarczonych elementów prefabrykowanych i innych wyrobów oraz dokonania ich oceny jakoÅ›ci na placu budowy przed ich wbudowaniem; p) sprawdzenie kompletnoÅ›ci przedstawionych przez wykonawcÄ™ robót dokumentów i zaÅ›wiadczeÅ„ niezbÄ™dnych do przeprowadzenia odbioru oraz doÅ‚Ä…czenia do nich opracowanej przez siebie oceny jakoÅ›ciowo -iloÅ›ciowo- kosztowej wraz z jej uzasadnieniem; q) rozstrzyganie wÄ…tpliwoÅ›ci natury technicznej w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciÄ…ganie opinii autora projektu, z wyjÄ…tkiem spaw majÄ…cych wpÅ‚yw na zmianÄ™ kosztów budowy; r) przekazanie Zleceniodawcy protokoÅ‚ów odbiorów oraz dokumentacji powykonawczej i projektu technicznego, podpisanych przez siebie i wykonawcÄ™ robót na zgodność z tym projektem; s) potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiÄ™dzy ZleceniodawcÄ… a wykonawca robót budowlanych, a także akceptowanie faktur częściowych i faktury koÅ„cowej, po uprzedniej kontroli prawidÅ‚owoÅ›ci zafakturowania wykonanych robót; t) uczestniczenie przy przeprowadzeniu prób, pomiarów i sprawdzeÅ„; u) udziaÅ‚ w spotkaniach organizowanych przez ZleceniodawcÄ™ w sprawach dotyczÄ…cych realizacji robót budowlanych a także inicjowanie takich spotkaÅ„, jeżeli zachodzi taka konieczność; kontrola realizacji przez wykonawcÄ™ obsÅ‚ugi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 71247000-1.
II.1.4) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.1.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ wyÅ‚Ä…cznie Wykonawcy speÅ‚niajÄ…cy wymogi art. 22 pkt 1 i nie wykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieÅ„ publicznych wraz z późniejszymi zmianami oraz speÅ‚niajÄ…cy wymogi SIWZ. 2.O udzielenie zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ Wykonawcy, którzy posiadajÄ… doÅ›wiadczenie w prowadzeniu dziaÅ‚alnoÅ›ci bÄ™dÄ…cej przedmiotem zamówienia tj. wykazać doÅ›wiadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy w tym okresie, w zrealizowaniu minimum dwóch prac dotyczÄ…cych nadzoru w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o powierzchni 4.000,0 m2 każda. 3.DysponujÄ… pracownikami posiadajÄ…cych niezbÄ™dne kwalifikacje do wykonania zamówienia w branżach instalacyjnej, elektrycznej i drogowej tj. a) posiadajÄ…cych uprawnienia wykonawcze do peÅ‚nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; b) posiadajÄ…cych wiedzÄ™ z zakresu polskiego prawa budowlanego; c) posiadajÄ…cych wyksztaÅ‚cenie techniczne, praktykÄ™ zawodowÄ…; d) sÄ… czÅ‚onkami odpowiedniej Izby SamorzÄ…du Zawodowego, Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; e) posiadajÄ…cych stosownÄ… wiedzÄ™ z zakresu kosztorysowania robót budowlanych. f) posiadajÄ…cych gruntownÄ… wiedzÄ™ z zakresu polskich norm budowlanych oraz doÅ›wiadczenie w realizacji robót budowlanych lub przestawiÄ… pisemne zobowiÄ…zanie innych podmiotów do udostÄ™pnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena speÅ‚nienia warunków dokonywana bÄ™dzie na podstawie analizy i weryfikacji przedstawionych dokumentów. Brak speÅ‚nienia któregokolwiek warunku wymienionego poniżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z niniejszego postÄ™powania..
  • Informacja o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: I. Wykonawcy przedstawiÄ… : a)OÅ›wiadczenie Wykonawcy dotyczÄ…ce Art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówieÅ„ publicznych wraz z późniejszymi zmianami b.. aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualne zaÅ›wiadczenie o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej wystawione nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed terminem skÅ‚adania ofert,. c. wykaz wykonanych, usÅ‚ug w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajÄ…cych swoim rodzajem i wartoÅ›ciÄ… usÅ‚ugom stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia, z podaniem powierzchni nadzorowanej roboty budowlanej oraz zaÅ‚Ä…czenia dokumentów potwierdzajÄ…cych, że te usÅ‚ugi zostaÅ‚y wykonane należycie (np. referencje) d. wykaz osób które bÄ™dÄ… wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (doÅ›wiadczenia i wyksztaÅ‚cenia) niezbÄ™dnych do wykonania zamówienia, w branżach ogólnobudowlanej, instalacyjnych, elektrycznych. a także zakresu wykonywanych przez nich czynnoÅ›ci. e. dokumenty stwierdzajÄ…ce, że osoby, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadajÄ… wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„. e. dokumenty potwierdzajÄ…ce przynależność do OkrÄ™gowej Izby Inżynierów Budownictwa poszczególnych osób W przypadku wnoszenia oferty przez WykonawcÄ™ majÄ…cego siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy zÅ‚ożyć na zasadach okreÅ›lonych w § 2 RozporzÄ…dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiajÄ…cy od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogÄ… być skÅ‚adane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). W przypadku ubiegania siÄ™ o udzielenie zamówienia wspólnie przez dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców dokumenty wymienione w punkcie b. muszÄ… zÅ‚ożyć wszyscy Wykonawcy ubiegajÄ…cy siÄ™ o udzielenie zamówienia. Wymienione dokumenty mogÄ… być przedstawione w formie oryginaÅ‚ów lub kserokopii poÅ›wiadczonych za zgodność z oryginaÅ‚em przez WykonawcÄ™, osobÄ™ dziaÅ‚ajÄ…cÄ… w jego imieniu zgodnie z przedstawionym peÅ‚nomocnictwem., Uwaga! Dokonywanie oceny speÅ‚niania warunków odbÄ™dzie siÄ™ wedÅ‚ug formuÅ‚y speÅ‚nia/ nie speÅ‚nia , na podstawie zÅ‚ożonych przez Wykonawców wymaganych dokumentów. II. Do Wykonawcy majÄ…cego siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP ma zastosowanie ponadto § 2 RozporzÄ…dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.( Dz.U. Nr 87, poz..605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiajÄ…cy od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogÄ… być skÅ‚adane . III. W przypadku oferty skÅ‚adanej przez podmiot wystÄ™pujÄ…cy wspólnie ZamawiajÄ…cy, dokonujÄ…c oceny, czy ów podmiot speÅ‚nia wymagania okreÅ›lone w SIWZ, uwzglÄ™dni uprawnienia, posiadanÄ… wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie, czÅ‚onków tego podmiotu Å‚Ä…cznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostÄ™pna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2009.
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pok. nr 14.
IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 10:00, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pok. nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczÄ…ce finansowania projektu/programu ze Å›rodków Unii Europejskiej: Realizacja z dofinansowaniem Europejskiego Funduszu Rozwoju w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2007 - 2013..

Nazwa dokumentu: Przetarg nieograniczony nr ZP.341-20/09 pn. PeÅ‚nienie obowiÄ…zkÃłw Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad przebudowÄ… gminnej drogi - ul. Chopina w GÅ‚uchoÅ‚azach.
Podmiot udostępniający: Burmistrz GÅ‚uchoÅ‚az
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna SokoÅ‚owska
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna SokoÅ‚owska
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna SokoÅ‚owska
Data wytworzenia informacji: 2009-05-19 14:53:59
Data udostępnienia informacji: 2009-05-19 14:53:59
Data ostatniej aktualizacji: 2009-05-19 14:56:30

Wersja do wydruku...

corner   corner