GÅ‚uchoÅ‚azy: Utworzenie szkolnych placów zabaw w ramach realizowanego programu Radosna SzkoÅ‚a na terenie 1. Publicznej SzkoÅ‚y Podstawowej nr 1 w GÅ‚uchoÅ‚azach , ul. M.C SkÅ‚odowskiej 7, 2. Filii Publicznej SzkoÅ‚y Podstawowej nr 2 w GÅ‚uchoÅ‚azach , ul. Jana PawÅ‚a II 19.
Numer ogłoszenia: 217487 - 2010; data zamieszczenia: 12.08.2010
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
- Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Utworzenie szkolnych placów zabaw w ramach realizowanego programu Radosna SzkoÅ‚a na terenie 1. Publicznej SzkoÅ‚y Podstawowej nr 1 w GÅ‚uchoÅ‚azach , ul. M.C SkÅ‚odowskiej 7, 2. Filii Publicznej SzkoÅ‚y Podstawowej nr 2 w GÅ‚uchoÅ‚azach , ul. Jana PawÅ‚a II 19..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Utworzenie szkolnych placów zabaw w ramach realizowanego programu Radosna SzkoÅ‚a na terenie 1. Publicznej SzkoÅ‚y Podstawowej nr 1 w GÅ‚uchoÅ‚azach, ul. M.C SkÅ‚odowskiej 7, 2. Filii Publicznej SzkoÅ‚y Podstawowej nr 2 w GÅ‚uchoÅ‚azach, ul. Jana PawÅ‚a II 19 Zadanie 1-część 1 Utworzenie szkolnego placu zabaw w ramach realizowanego programu Radosna SzkoÅ‚a na terenie Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w GÅ‚uchoÅ‚azach, ul. M.C. SkÅ‚odowskiej 7, - pow. 240,1 m2 - prace geodezyjne (tyczenie) - zerwanie istniejÄ…cych nawierzchni betonowych i asfaltowych - wybranie ziemi do gÅ‚Ä™bokoÅ›ci 40 cm - wykonanie podbudowy z kruszyw pod nawierzchnie elastyczne wraz z drenażem - osadzenie krawężników - przygotowanie podÅ‚oża pod projektowane nasadzenia oraz pod trawniki darniowe - montaż ogrodzenia - wykonanie fundamentów pod urzÄ…dzenia zabawowe, tablicÄ™ informacyjnÄ…; - montaż urzÄ…dzeÅ„ zabawowych: UrzÄ…dzenie do zabawy (zestaw zabawowy), konstrukcja do wspinaczki, Å›cianka wspinaczkowa (obrotowe i zwrotne lusterko, rurka do wspinania i zjeżdżalnia z odpornej na korozjÄ™ stali szlachetnej), elementy edukacyjne (przesuwne krążki, labirynt) - montaż elementów maÅ‚ej architektury: tablica informacyjna z regulaminem, Å‚awka metalowo-drewniana z oparciem w iloÅ›ci 2 szt., Å‚awka metalowo-drewniana w iloÅ›ci 1 szt., kosz na Å›mieci 45 L w iloÅ›ci 2 szt., pÅ‚otek metalowy (wys. 100cm, przÄ™sÅ‚o dÅ‚. 200 cm ) - wykonanie nawierzchni bezpiecznej gr.80 mm - kolor pomaraÅ„czowy (RAL 2011) - wykonanie nawierzchni bezpiecznej gr.45 mm - kolor pomaraÅ„czowy (RAL 2011) - wykonanie nawierzchni komunikacyjnej gr.40 mm - kolor niebieski (RAL 5003) - uÅ‚ożenie trawników darniowych, nasadzenia drzew i krzewów. Zadanie 2-część 2 Utworzenie szkolnego placu zabaw w ramach realizowanego programu Radosna SzkoÅ‚a na terenie Filii Publicznej SzkoÅ‚y Podstawowej nr 2 w GÅ‚uchoÅ‚azach, ul. Jana PawÅ‚a II 19, - pow.512,0 m2 - prace geodezyjne (tyczenie) - usuniÄ™cie humusu - wybranie ziemi do gÅ‚Ä™bokoÅ›ci 38 cm - wykonanie podbudowy z kruszyw pod nawierzchnie elastyczne wraz z systemem drenaży - osadzenie krawężników - przygotowanie podÅ‚oża pod projektowane nasadzenia oraz pod trawniki darniowe - montaż ogrodzenia - wykonanie fundamentów pod urzÄ…dzenia zabawowe, tablice informacyjnÄ… - montaż urzÄ…dzeÅ„ zabawowych: belka do balansowania na sprężynach, bujak sprężynowy podwójny, zestaw zabawowy zÅ‚ożony, Å›cianka wspinaczkowa (obrotowe i zwrotne lusterko, rurka do wspinania i zjeżdżalnia z odpornej na korozjÄ™ stali szlachetnej), tor sprawnoÅ›ciowy, urzÄ…dzenie zrÄ™cznoÅ›ciowe gimnastyczne (zestaw 5- elementowy) - montaż elementów maÅ‚ej architektury: tablica informacyjna z regulaminem, Å‚awka metalowo-drewniana z oparciem w iloÅ›ci 4 szt., Å‚awka metalowo-drewniana w iloÅ›ci 2 szt., kosz na Å›mieci KM-2 45 L w iloÅ›ci 4 szt., pÅ‚otek metalowy (wys. 100cm, przÄ™sÅ‚o dÅ‚. 200 cm) - wykonanie nawierzchni bezpiecznej gr.80 mm - kolor pomaraÅ„czowy (RAL 2011) - wykonanie nawierzchni bezpiecznej gr.45 mm - kolor pomaraÅ„czowy (RAL 2011) - wykonanie nawierzchni bezpiecznej gr.30 mm - kolor pomaraÅ„czowy (RAL 2011) - wykonanie nawierzchni komunikacyjnej gr.40 mm - kolor niebieski (RAL 5003) - uÅ‚ożenie trawników darniowych, nasadzenia drzew i krzewów.
Poniższe informacje dotyczą obu zadań.
Okresy gwarancyjne: gwarancja na nasadzenia - min. 12 miesięcy, gwarancja na nawierzchnie - min. 36 miesięcy, gwarancja na sprzęt rekreacyjny - min. 36 miesięcy.
Koszty po stronie wykonawcy: - obsÅ‚ugÄ™ geodezyjnÄ…, ewentualne odszkodowania należy ująć w kosztach wykonania robót. ZamawiajÄ…cy żąda wykonania robót zgodnie z projektem architektoniczno - budowlanym oraz zaÅ‚Ä…cznikiem nr 2 do RozporzÄ…dzenia Rady Ministrów z dn. 07 lipca 2009 r. w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzÄ…cych w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkóÅ‚ podstawowych i ogólnoksztaÅ‚cÄ…cych szkóÅ‚ muzycznych I stopnia /Dz. U. Nr 110, poz. 915/.
SzczegóÅ‚owy zakres robót jest ujÄ™ty w projekcie architektoniczno - budowlanym i specyfikacjach technicznych.
Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej w terenie..
II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 45.10.00.00-8, 45.21.20.00-6, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.11.27.10-5, 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.11.00.00-1, 45.22.00.00-5, 45.11.12.00-0, 45.11.27.10-5, 45.22.38.21-7, 45.23.32.00-1, 45.26.25.00-6, 45.44.20.00-7, 45.22.38.00-4, 45.23.62.10-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 15.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAÅU W POSTÄśPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEÅNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawcy muszÄ… speÅ‚nić nastÄ™pujÄ…ce warunki (w przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana bÄ™dzie ich Å‚Ä…czna wiedza i doÅ›wiadczenie): Wykonawcy wykażą siÄ™ posiadaniem wiedzy i doÅ›wiadczenia, tj.: wykażą, że w okresie ostatnich piÄ™ciu lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert a jeÅ›li okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali robotÄ™ budowlanÄ… o charakterze i zÅ‚ożonoÅ›ci podobnej do przedmiotu niniejszego zamówienia tj. co najmniej 1 robotÄ™ budowlanÄ… o wartoÅ›ci netto min. 50 tys. zÅ‚ polegajÄ…cÄ… na budowie boiska o nawierzchni sztucznej np. boisko tenisowe lub boisko wielofunkcyjne lub budowie placów zabaw o nawierzchni sztucznej lub budowie bieżni o nawierzchni sztucznej; z podaniem ich rodzaju i wartoÅ›ci, daty i miejsca wykonania oraz zaÅ‚Ä…czeniem dokumentów potwierdzajÄ…cych, że roboty zostaÅ‚y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidÅ‚owo ukoÅ„czone.
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca musi speÅ‚nić nastÄ™pujÄ…ce warunki (w przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana bÄ™dzie ich Å‚Ä…czna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiÄ…zek zÅ‚ożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać bÄ™dÄ… speÅ‚nienie tego warunku): posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialnoÅ›ci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci zwiÄ…zanej z przedmiotem zamówienia w wysokoÅ›ci co najmniej 15 000,00 PLN (sÅ‚ownie: piÄ™tnaÅ›cie tysiÄ™cy zÅ‚otych).
III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEÅNIANIA WARUNKÓW UDZIAÅU W POSTÄśPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, należy przedÅ‚ożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbÄ™dnym do wykazania speÅ‚niania warunku wiedzy i doÅ›wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piÄ™ciu lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartoÅ›ci, daty i miejsca wykonania oraz zaÅ‚Ä…czeniem dokumentu potwierdzajÄ…cego, że roboty zostaÅ‚y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidÅ‚owo ukoÅ„czone
- opÅ‚aconÄ… polisÄ™, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzajÄ…cy, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnoÅ›ci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci zwiÄ…zanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oÅ›wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania potwierdzajÄ…cy, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci - wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz Oferty, sporzÄ…dzony na podstawie wzoru stanowiÄ…cego ZaÅ‚Ä…cznik Nr 1 do SIWZ, b) stosowne PeÅ‚nomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpoÅ›rednio ze zÅ‚ożonego w ofercie odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiajÄ…cy PeÅ‚nomocnika do reprezentowania ich w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postÄ™powaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) wypeÅ‚niony przedmiar robót ze wskazaniem cen jednostkowych pozycji przedmiaru robót oraz wartoÅ›ci tych pozycji w ukÅ‚adzie zgodnym z zaÅ‚Ä…czonym do SIWZ przedmiarem robót dla caÅ‚oÅ›ci przedmiotu zamówienia, celem udokumentowania podanej ceny ryczaÅ‚towej w ofercie Wykonawcy. e) pozostaÅ‚e dokumenty wymienione w pkt. 10 SIWZ.
III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian
1. ZamawiajÄ…cy, przewiduje nastÄ™pujÄ…ce możliwoÅ›ci dokonania istotnej zmiany zawartej umowy oraz okreÅ›la warunki takiej zmiany w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usÅ‚ug (VAT), wówczas zmienione zostanie wynagrodzenie Wykonawcy o procent wzrostu podatku VAT, 2) W wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami prawa, 3) W wypadku zmian nr rachunku bankowego wykonawcy, na który jest pÅ‚acone wynagrodzenie 4) W wypadku, gdy podczas realizacji zamówienia konieczne stanie siÄ™ wprowadzenie zmian projektowych lub technologicznych, 5) W wypadku wszystkich zamian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla ZamawiajÄ…cego w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystÄ…pienia strony nie mogÅ‚y przewidzieć pomimo zachowania należytej starannoÅ›ci.
2.Warunki poszczególnych zmian umowy sÄ… okreÅ›lone w Wzorze umowy stanowiÄ…cÄ… Część II SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2010
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pok. nr 16.
IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 31.08.2010 godzina 10:30, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, sekretariat - pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczÄ…ce finansowania projektu/programu ze Å›rodków Unii Europejskiej: ZamawiajÄ…cy ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postÄ™powania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokoÅ›ci 5 % ceny caÅ‚kowitej podanej w ofercie (z podatkiem VAT)..
IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie