BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- Radcy Prawnego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia,
-
wykształcenie wyższe prawnicze,
-
zaświadczenie o wpisie na listę Okręgowej Izby Radców Prawnych,
-
5-letni staż pracy w zakresie obsługi prawnej organów administracji samorządowej,
-
posiadanie dobrej znajomość obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym; o finansach publicznych;
-
prawo zamówień publicznych, kodeks postępowania cywilnego; kodeks postępowania administracyjnego; znajomość prawa wspólnotowego,
-
posiadanie umiejętności obsługi komputera, w tym korzystanie z pakietu MS Office i Internetu, programu prawniczego LEX.
2. Wymagania dodatkowe:
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków Radcy Prawnego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach należeć będzie w szczególności realizacja zadań określonych w Statucie oraz Regulaminie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, dostępnych do wglądu w Wydziale Organizacyjno – Prawnym Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, II piętro p. nr 25.
4. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
-
list motywacyjny,
-
dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów i uzyskanej specjalizacji),
-
kwestionariusz osobowy,
-
oświadczenie o niekaralności,
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko Radcy Prawnego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach” w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 16 września 2008r. godz. 14:30. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, Rynek 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z 22.03.1999r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński