IRG.7011.15.1.2017.JG
Zamawiający:
Gmina Głuchołazy
ul. Rynek 15
48-340 Głuchołazy
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację n/w robót z rozbiciem kosztów na: koszty sporządzenia dokumentacji, koszty wykonania robót budowlanych.
Przedmiotem zapytania ofertowego jest realizacja zadania pod nazwą: „Remont boiska sportowego w miejscowości Bodzanów – zaprojektowanie i wybudowanie”.
Lokalizacja:
Miejscowość/wieś: Bodzanów, gmina Głuchołazy
Działka: nr 568/1 o pow. 1,9500 ha
Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie zadania pod nazwą: „Remont boiska sportowego w miejscowości Bodzanów – zaprojektowanie i wybudowanie” polegać będzie na wykonaniu dokumentacji projektowej na remont boiska sportowego zlokalizowanego na dz. nr 568/1 w Bodzanowie oraz wykonaniu robót budowlanych [w trybie zgłoszenia zgodnie z art. 29 ust. 2 pkt 1 i art. 30 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.)] polegających na dostawie i montażu urządzeń. Wykonawca jest odpowiedzialny za koordynację i zorganizowanie całego procesu budowlanego.
Realizacja robót rozumiana jest jako wykonanie wszelkich niezbędnych prac projektowych oraz wykonanie na podstawie wykonanego projektu robót budowlanych.
Dz. nr 568/1 jest położona na terenie nieobjętym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, leży natomiast na obszarze narażonym na zalanie w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wału przeciwpowodziowego, zgodnie z art. 88d ust. 2 pkt 3 lit. b. ustawy Prawo wodne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1121).
Przed sporządzeniem oferty cenowej zaleca się dokonanie wizji w terenie.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie dokumentacji projektowej:
a) projekt zagospodarowania działki nr 568/1 w Bodzanowie wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami uzgodnień i zezwoleń, niezbędnych do przedłożenia w organie administracji architektoniczno – budowlanej (mapa zasadnicza w skali 1:500 – w posiadaniu Zamawiającego; nie jest wymagana mapa do celów projektowych),
b) projekt architektoniczno – budowlany boiska sportowego – 3 egz. w wersji papierowej,
c) kosztorys inwestorski uproszczony i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – po 2 egz. w wersji papierowej (pdf, ath),
d) kompletna dokumentacja w wersji elektronicznej (płyta CD).
2) wykonanie robót (na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej) oraz złożenie do organu administracji architektoniczno – budowlanej zgłoszenia robót budowlanych):
a) dostawa i montaż jednego piłkochwytu (o wysokości min. 4m i długości 30m) na słupach metalowych wraz z siatkami (sznurkową i metalową) oraz elementami metalowymi do montażu siatek w szczególności: linki stalowe nierdzewne, śruby rzymskie naciągowe z hakami, zaciski na linki, ząbki metalowe do zawieszania siatek itp.;
b) dostawa i montaż dwóch wiat dla zawodników rezerwowych montowanych na stałe (dla 14 osób każda) o profilach aluminiowych; siedziska (o szerokości min. 41 cm, głębokości min. 36cm) z oparciem z tworzywa polipropylenowego (min. 11cm), odporne na niskie i wysokie temperatury oraz promieniowanie UV, (kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym),
c) wymiana dwóch pełnowymiarowych bramek piłkarskich (o wym. 7,32m x 2,44m), stacjonarnych, aluminiowych, tulejowanych; profil aluminiowy wzmocniony – ożebrowany, owalny 100/120mm; słupki i odciągi do siatki mocowane w tulejach; rama dolna wykonana z profilu aluminiowego 60 x 40mm z specjalnym przetłoczeniem umożliwiającym mocowanie siatki za pomocą metalowych haczyków PP; rama mocująca siatkę do podłoża połączona ze słupkami zawiasem, siatki na dwie bramki – o wym. 7,50m x 2,50m, głębokość siatki (góra/dół) min.2m, siatki wykonane z polipropylenu o wysokiej wytrzymałości, grubość splotu min. 3mm,
d) remont trybun obejmujący wymianę siedzisk drewnianych na plastikowe, z wysokiej jakości stabilizowanego polipropylenu, odpornego na niskie i wysokie temperatury oraz promieniowanie UV, trudnopalne; siedziska montowane na stałe, do betonowych stopni - w ilości nie mniejszej niż 200 szt.,
e) wykonanie ogrodzenia o wys. 1,2m i długości 140mb z paneli ogrodzeniowych, wykonanych ze stalowych ocynkowanych drutów (min. 40 g/m2), lakierowane na kolor szary; słupki stalowe w kolorze szarym;
f) opracowanie dokumentacji powykonawczej (mapy powykonawczej) w formie papierowej oraz elektronicznej (płyta CD) – 1egz.
Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia:
1) Urządzenia wykonane z materiałów odpornych na warunki atmosferyczne i próby zniszczeń;
2) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie stosowane materiały, sprzęt powinny odpowiadać polskim normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest lub świadectwo lub certyfikat lub deklaracja zgodności.
Warunki postępowania:
-
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto za całość zadania – 100%
-
Warunki gwarancji i rękojmi:
rozpoczyna swój bieg od daty protokolarnego potwierdzenia prawidłowości i kompletności wykonania dokumentacji i kończy swój bieg po upływie 36 miesięcy od odbioru końcowego robót wykonanych na podstawie dokumentacji, będącej przedmiotem umowy.
-
Pożądany termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 31 sierpnia 2017 r.
-
Istotne warunki umowy:
-
wynagrodzenie ryczałtowe za w/w zadanie – płatne do 30 dni, od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury,
-
dopuszczalna płatność częściowa (w 2 ratach) po spisaniu protokołu odbioru dokumentacji i protokołu odbioru końcowego robót,
-
uzyskania niezbędnych dokumentów formalno-prawnych,
-
dokonanie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę,
-
opracowanie dokumentacji powykonawczej (w tym mapy powykonawczej),
-
ubezpieczenie i zabezpieczenie terenu budowy,
-
prace projektowe oraz ujęte w nich rozwiązania muszą zostać zatwierdzone przez Zamawiającego
-
Opis wymagań stawianych wykonawcy:
-
posiadanie wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia,
-
dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunki szczegółowe w tym zakresie:
- 1 (jedną) osobą - projektantem branży architektonicznej. Minimalne wymagania: uprawnienia budowlane umożliwiające projektowanie robót w specjalności architektonicznej,
- 1 (jedną) osobą – pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
-
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi:
-
koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót,
-
koszty organizacji zaplecza budowy / terenu budowy wraz z kosztami energii, wody itp.,
-
koszty dozoru budowy,
-
inne koszy, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia.
Ofertę Wykonawca może złożyć:
-
w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
-
faksem na numer: 77 40 92 101
-
w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl
Oferta musi być złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny jednostkowej i/ lub ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 17 lipca 2017 r., do godziny 11:00.
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze rozeznanie cenowe rynku ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Osoba do kontaktu: Joanna Gruszecka, tel. 77 40 92 110