| Plan Zrządzania Kryzysowego Gminy |
| Zagospodarowanie przestrzenne |
| Sprawozdania z realizacji programów |
|
Głuchołazy, 24 stycznia 2006r.
BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- Głównego Specjalisty ds. Kontroli i Nadzoru
w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub prawa,
- dobra znajomość języka obcego,
- biegła obsługa komputera,
- staż pracy minimum 5 lat.
2. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy w kontroli,
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków Głównego Specjalisty ds. Kontroli i Nadzoru należeć będzie w szczególności:
- przeprowadzanie kontroli kompleksowych, problemowych, wstępnych, bieżących i sprawdzających poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu pod względem: legalności, gospodarności, rzetelności, celowości, terminowości, skuteczności,
- ustalanie przyczyn i skutków ewentualnych nieprawidłowości, ustalanie osób odpowiedzialnych za stwierdzone nieprawidłowości oraz określanie sposobów naprawienia stwierdzonych nieprawidłowości i przeciwdziałania im w przyszłości.
4. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
- list motywacyjny,
- dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
- kwestionariusz osobowy,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 10 lutego 2006r. godz. 1430. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, Rynek 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
Ilość odwiedzin: | 1259 | Osoba, która wytworzyła informację: | Administrator | Osoba, która odpowiada za treść: | Administrator | Osoba, która wprowadzała dane: | Administrator | Data wytworzenia informacji: | 2006-01-24 08:13:14 | Data udostępnienia informacji: | 2006-01-24 08:13:14 | Data ostatniej aktualizacji: | 2006-01-24 09:17:46 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|