| Plan Zrządzania Kryzysowego Gminy |
| Zagospodarowanie przestrzenne |
| Sprawozdania z realizacji programów |
|
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dnia 31.10.2008 r. przekazano ogÅ‚oszenie o zamówieniu UrzÄ™dowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJÄ„CA
I.1) Nazwa, adresy i Punkty kontaktowe
Oficjalna nazwa:
Burmistrz Głuchołaz
|
Adres pocztowy:
ul. Rynek 15
|
Miejscowość:
Głuchołazy
|
Kod pocztowy:
48-340
|
Kraj:
PL
|
Punkt kontaktowy:
sekretariat pok. 11
Osoba do kontaktów: Danuta Rzeszótko
|
Tel.:
(48-77) 409 21 24
|
E-mail:
zp@glucholazy.pl
|
Faks:
(48-77) 409 21 01
|
Adresy internetowe (jeżeli dotyczy)
Ogólny adres instytucji zamawiajÄ…cej (URL):
www.glucholazy.pl
Adres profilu nabywcy (URL):
www.glucholazy.pl
|
|
Więcej informacji można uzyskać pod adresem:
|
|
[] jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
X inny: proszę wypełnić załącznik A.I
|
|
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczÄ…ce dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem:
|
|
[] jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
X inny: proszę wypełnić załącznik A.II
|
|
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres:
|
|
[] jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
X inny: proszę wypełnić załącznik A.III
|
|
I.2) Rodzaj instytucji zamawiajÄ…cej i gÅ‚ówny przedmiot lub przedmioty dziaÅ‚alnoÅ›ci
[] Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne
[] Agencja/UrzÄ…d krajowy lub federalny
X Organ władzy regionalnej lub lokalnej
[] Agencja/UrzÄ…d regionalny lub lokalny
[] Podmiot prawa publicznego
[] Instytucja/agencja europejska lub organizacja międzynarodowa
[] Inne (proszę określić):____________
|
X Ogólne usÅ‚ugi publiczne
[] Obrona
[] Porządek i bezpieczeństwo publiczne
[] Åšrodowisko
[] Sprawy gospodarcze i finansowe
[] Zdrowie
[] Budownictwo i obiekty komunalne
[] Ochrona socjalna
[] Rekreacja, kultura i religia
[] Edukacja
[] Inne ( proszę określić): _______________
|
Instytucja zamawiajÄ…ca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiajÄ…cych tak [] nie X
|
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucjÄ™ zamawiajÄ…cÄ…
Przewóz uczniów z terenu Gminy GÅ‚uchoÅ‚azy w okresie od stycznia 2009 r. do 30 czerwca 2001 r."
|
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub Å›wiadczenia usÅ‚ug
(Wybrać wyÅ‚Ä…cznie jednÄ… kategoriÄ™ – roboty budowlane, dostawy lub usÅ‚ugi – która najbardziej odpowiada konkretnemu przedmiotowi zamówienia lub zakupu)
|
(a) Roboty budowlane []
|
(b) Dostawy []
|
(c) Usługi X
|
Wykonanie
Zaprojektowanie i wykonanie
Wykonanie, za pomocÄ… dowolnych Å›rodków, obiektu budowlanego odpowiadajÄ…cego wymogom okreÅ›lonym przez instytucjÄ™ zamawiajÄ…cÄ…
|
[]
[]
[]
|
Kupno
Dzierżawa
Najem
Leasing
Połączenie powyższych form
|
[]
[]
[]
[]
[]
|
Kategoria usług: nr 02
|
(dla usług kategorii 1-27 zob. załącznik II do dyrektywy 2004/18/WE)
|
GÅ‚ówne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych
_____________________
_____________________
Kod NUTS [][][][][]
|
GÅ‚ówne miejsce realizacji dostaw
_____________________
_____________________
Kod NUTS [][][][][]
|
GÅ‚ówne miejsce Å›wiadczenia usÅ‚ug
_____________________
_____________________
Kod NUTS PL521
|
|
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego X Utworzenia Dynamicznego Systemu Zakupów (DSZ) []
Zawarcia umowy ramowej []
|
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy)
|
Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami []
Liczba [][][] lub, jeżeli dotyczy, maksymalna liczba [][][]
uczestników planowanej umowy ramowej
|
Umowa ramowa z jednym wykonawcÄ… []
|
Czas trwania umowy ramowej Okres w latach: [][] lub miesiÄ…cach:[][][]
Uzasadnienie dla umowy ramowej, której czas trwania przekracza okres czterech lat:
_______________________________________________________
_______________________________________________________
|
Szacunkowa caÅ‚kowita wartość zakupów w caÅ‚ym okresie obowiÄ…zywania umowy ramowej (jeżeli dotyczy, podać wyÅ‚Ä…cznie dane liczbowe):
Szacunkowa wartość bez VAT: _______________ Waluta: __________
lub Zakres : między __________ a __________ Waluta: __________
CzÄ™stotliwość oraz wartość zamówieÅ„, które zostanÄ… udzielone (jeżeli możliwe do okreÅ›lenia) __________
|
|
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(-ów)
Przewóz uczniów z terenu Gminy GÅ‚uchoÅ‚azy w okresie od 1 stycznia 2009 r. do 30 czerwca 2011 r.
|
II.1.6) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV)
|
|
SÅ‚ownik gÅ‚ówny
|
Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)
|
GÅ‚ówny przedmiot
|
60.13.00.00-8
|
[][][][]-[] [][][][]-[]
|
Dodatkowe przedmioty
|
[][].[][].[][].[][]-[]
|
[][][][]-[] [][][][]-[]
|
|
[][].[][].[][].[][]-[]
|
[][][][]-[] [][][][]-[]
|
|
[][].[][].[][].[][]-[]
|
[][][][]-[] [][][][]-[]
|
|
[][].[][].[][].[][]-[]
|
[][][][]-[] [][][][]-[]
|
|
II.1.7) Zamówienie jest objÄ™te Porozumieniem w sprawie zamówieÅ„ rzÄ…dowych (GPA) tak X nie []
|
II.1.8) PodziaÅ‚ na części(w celu podania informacji o częściach zamówienia należy tak [] nie X
wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części)
Jeżeli tak, oferty należy składać w odniesieniu do (zaznaczyć tylko jedno pole):
|
tylko jednej części []
|
jednej lub więcej części []
|
wszystkich części []
|
|
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych tak [] nie X
|
II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres(w tym wszystkie części i opcje, jeżeli dotyczy)
Jeżeli jest znana, szacunkowa wartość bez VAT (podać wyłącznie dane liczbowe):1 541 549,18 Waluta: PLN
lub Zakres : między _______________ a _______________ Waluta: _____
Przewóz uczniów z terenu Gminy GÅ‚uchoÅ‚azy do Publicznego Gimnazjum Nr 1 w GÅ‚uchoÅ‚azach przy ul. Kraszewskiego, Publicznego Gimnazjum Nr 2 w GÅ‚uchoÅ‚azach przy ul. SÅ‚owackiego, Publicznej SzkoÅ‚y Podstawowej Nr 2 w GÅ‚uchoÅ‚azach przy ul. Aleja Jana PawÅ‚a II, Publicznej SzkoÅ‚y Podstawowej w Charbielinie, Publicznej SzkoÅ‚y Podstawowej w Polskim ÅšwiÄ™towie, Publicznego Przedszkola Nr 2 w GÅ‚uchoÅ‚azach przy ul. PowstaÅ„ców ÅšlÄ…skich, Publicznego Przedszkola w Nowym Lesie, Specjalnego OÅ›rodka Szkolno-Wychowawczego w Nysie przy ul. Kordeckiego, Åšrodowiskowego Ochotniczego Hufca Pracy w Nysie przy ul. SÅ‚owiaÅ„skiej, Zasadniczej SzkoÅ‚y Zawodowej Specjalnej ZespóÅ‚ SzkóÅ‚ Technicznych w Nysie przy ul. Szopena.
Powrót po zakoÅ„czeniu zajęć dydaktyczno-wychowawczych w poszczególnych placówkach.
|
II.2.2) Opcje (jeżeli dotyczy) tak [] nie X
|
Jeżeli tak, proszę podać opis takich opcji:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Jeżeli jest znany, wstępny harmonogram wykorzystania tych opcji:
w miesiÄ…cach: [][] lub dniach: [][][][] (od udzielenia zamówienia)
|
Liczba możliwych wznowień (jeżeli dotyczy): [][][] lub Zakres : między [][][] a [][][]
Jeżeli sÄ… znane, w przypadku odnawialnych zamówieÅ„ na dostawy lub usÅ‚ugi, szacunkowe ramy czasowe kolejnych zamówieÅ„: w miesiÄ…cach: [][] lub dniach: [][][][] (od udzielenia zamówienia)
|
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiÄ…cach: [][] lub dniach: [][][][] (od udzielenia zamówienia)
lub
Rozpoczęcie 01/01/2009 (dd/mm/ rrrr)
Zakończenie 30/06/2011 (dd/mm/ rrrr)
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczÄ…ce zamówienia
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje(jeżeli dotyczy)
Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10000.00 PLN.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
- pieniÄ…dzu,
- porÄ™czeniach bankowych lub porÄ™czeniach spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo-kredytowej, z tym że porÄ™czenie kasy jest zawsze zobowiÄ…zaniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- porÄ™czeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju PrzedsiÄ™biorczoÅ›ci (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
|
III.1.2) GÅ‚ówne warunki finansowania i pÅ‚atnoÅ›ci i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujÄ…cych
Wszelkie rozliczenia zwiÄ…zane z realizacjÄ… zamówienia publicznego dokonywane bÄ™dÄ… w PLN. ZamawiajÄ…cy bÄ™dzie rozliczać usÅ‚ugi bÄ™dÄ…ce przedmiotem zamówienia w terminach miesiÄ™cznych, do 10 każdego miesiÄ…ca za ubiegÅ‚y miesiÄ…c, w którym wykonano usÅ‚ugi przewozu dzieci. Należność z tytuÅ‚u realizacji przedmiotowych usÅ‚ug regulowana bÄ™dziÄ™ przez ZamawiajÄ…cego w terminie 14 dni od daty otrzymania rachunku przelewem na konto Wykonawcy lub gotówkÄ… w kasie siedziby ZamawiajÄ…cego.
|
III.1.3) Forma prawna, jakÄ… musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
(jeżeli dotyczy)
Wykonawcy wspólnie ubiegajÄ…cy siÄ™ o niniejsze zamówienie zobowiÄ…znani sÄ… do zÅ‚ożenia w ofercie peÅ‚nomocnictwa ustanawiajÄ…cego peÅ‚nomocnika do reprezentowania ich w postÄ™powaniu albo reprezentowania ich w postÄ™powaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przed podpisaniem umowy o realizacjÄ™ zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegajÄ…cy siÄ™ o niniejsze zamówienie, których oferta uznana zostanie za najkorzystniejszÄ…, zobowiÄ…zani sÄ… do dostarczenia ZamawiajÄ…cemu umowy regulujÄ…cej wspóÅ‚pracÄ™ Wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia.
|
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia tak [] nie []
(jeżeli dotyczy)
Jeżeli tak, opis szczególnych warunków
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
|
III.2) Warunki udziału
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczÄ…ce wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego
|
Informacje i formalnoÅ›ci konieczne do dokonania oceny speÅ‚niania wymogów:
Wykonawcy ubiegajÄ…cy siÄ™ o zamówienie publiczne muszÄ… posiadać uprawnienia do wykonywania dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci oraz nie podlegać wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ustawy ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiÄ…zani sÄ… przedÅ‚ożyć nastÄ™pujÄ…ce dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców w ofercie winny być zÅ‚ożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, które może być zÅ‚ożone przez PeÅ‚nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia lub przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców wspólnie skÅ‚adajÄ…cych ofertÄ™ wspólnÄ…):
1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. oświadczenie o spełnieniu udziału w postępowaniu;
3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u. Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4. aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 u. Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5. aktualne zaÅ›wiadczenia wÅ‚aÅ›ciwego Naczelnika UrzÄ™du Skarbowego oraz wÅ‚aÅ›ciwego oddziaÅ‚u ZakÅ‚adu UbezpieczeÅ„ SpoÅ‚ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia SpoÅ‚ecznego potwierdzajÄ…ce odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opÅ‚acaniem podatków, opÅ‚at oraz skÅ‚adek na ubezpieczenie zdrowotne i spoÅ‚eczne, lub zaÅ›wiadczenia, że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu, wystawionych nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert;
6. kopiÄ™ posiadanej licencji na wykonywanie transportu drogowego;
7. kopiÄ™ certyfikatu kompetencji zawodowych w transporcie drogowym.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej zobowiÄ…zany jest do przedÅ‚ożenia dokumentów zgodnie z treÅ›ciÄ… § 2 RozporzÄ…dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z 2008 r Dz.U. Nr. 188, poz. 1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać ZamawiajÄ…cy od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogÄ… być skÅ‚adane.
Uwaga! Dokonywanie oceny speÅ‚niania warunków odbÄ™dzie siÄ™ wedÅ‚ug formuÅ‚y speÅ‚nia/ nie speÅ‚nia , na podstawie zÅ‚ożonych przez Wykonawców wymaganych dokumentów.
|
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa
|
Informacje i formalnoÅ›ci konieczne do dokonania oceny speÅ‚niania wymogów:
______________________________
______________________________
______________________________
______________________________
______________________________
______________________________
|
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów
(jeżeli dotyczy):
______________________________
______________________________
______________________________
______________________________
______________________________
______________________________
|
III.2.3) Zdolność techniczna
|
Informacje i formalnoÅ›ci konieczne do dokonania oceny speÅ‚niania wymogów:
1. wykaz doÅ›wiadczenia w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy to w tym okresie, w zrealizowaniu usÅ‚ug zgodnych z przedmiotem zamówienia;
2. dokumenty od zamawiajÄ…cych potwierdzajÄ…ce, że usÅ‚ugi zgodne z przedmiotem zamówienia zostaÅ‚y zakoÅ„czone i wykonane należycie (opinie, referencje, protokoÅ‚y, itp.);
3. wykaz dysponowania lub możliwoÅ›ci dysponowania pojazdami - autobusami, przystosowanymi do przewozu dzieci szkolnych i oznakowanymi zgodnie z ustawÄ… z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t. jedn. Z 2005 r Dz.U.Nr.108, poz. 908 z późn. zm.)
Jeżeli Wykonawca w wymienionym wykazie przedstawiÅ‚ pojazdy, którymi bÄ™dzie dysponować , winien doÅ‚Ä…czyć do niniejszego wykazu, pisemne zobowiÄ…zanie podmiotów do udostÄ™pnienia tychże pojazdów, których Wykonawca lub Wykonawcy wskazali w przedmiotowym wykazie;
4. kserokopie dowodów rejestracyjnych wraz z aktualnymi przeglÄ…dami technicznymi.
W przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany bÄ™dzie ich Å‚Ä…czny potencjaÅ‚ kadrowy oraz Å‚Ä…czne kwalifikacje i doÅ›wiadczenie.
|
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów (jeżeli dotyczy):
1. wykazanie realizacji minimum jednej usÅ‚ugi zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartoÅ›ci minimum 500 000,00 PLN ;
2.wykazanie dysponowania lub możliwoÅ›ciÄ… dysponowania co najmniej szeÅ›cioma pojazdami - autobusami, przystosowanymi do przewozu dzieci szkolnych i oznakowanymi zgodnie z ustawÄ… z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t. jedn. z 2005 r Dz.U.Nr 108, poz. 908 z późn. zm.).
|
|
|
III. 3) Specyficzne warunki dotyczÄ…ce zamówieÅ„ na usÅ‚ugi
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu tak X nie []
Jeżeli tak, odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych:
1. Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. z 2007 r. Dz. U. Nr 125, poz. 874);
2. RozporzÄ…dzenie Ministra Infrastruktury z dnia 25 czerwca 2004 r. w sprawie wzorów licencji na wykonywanie transportu drogowego oraz wypisów z tych licencji (Dz. U. z 2004 r. Nr 153, poz. 1612);
3. RozporzÄ…dzenie Ministra Infrastruktury z dnia 8 października 2003 r. w sprawie uzyskiwania certyfikatów kompetencji zawodowych w transporcie drogowym (Dz.U. z 2003 r. Nr 176, poz. 1720, z późn. zm.).
|
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usÅ‚ugi
|
tak [] nie X
|
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Rodzaj procedury
IV.1.1) Rodzaj procedury
|
Otwarta
|
X
|
|
Ograniczona
|
[]
|
|
Ograniczona przyspieszona
|
[]
|
Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
______________________________
|
Negocjacyjna
|
[]
|
Kandydaci zostali już zakwalifikowani tak [] nie []
Jeżeli tak, należy podać nazwy i adresy zakwalifikowanych już wykonawców w pkt VI.3) Informacje dodatkowe
|
Negocjacyjna przyspieszona
|
[]
|
Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
______________________________
|
Dialog konkurencyjny
|
[]
|
|
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostanÄ… zaproszeni do skÅ‚adania ofert lub do udziaÅ‚u
(procedura ograniczona i negocjacyjna, dialog konkurencyjny)
Przewidywana liczba wykonawców [][][]
lub Przewidywana minimalna liczba [][][] oraz, jeżeli właściwe, maksymalna liczba [][][]
Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów:
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
|
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu(procedura negocjacyjna, dialog konkurencyjny)
Zastosowanie procedury etapowej w celu stopniowego zmniejszania liczby tak [] nie []
omawianych rozwiązań lub negocjowanych ofert
|
IV. 2) Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia (proszÄ™ zaznaczyć wÅ‚aÅ›ciwe pole (pola))
|
Najniższa cena X
lub
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzglÄ™dnieniem kryteriów []
[] kryteria okreÅ›lone poniżej (kryteria udzielenia zamówienia powinny zostać podane wraz z wagÄ… lub
w kolejności od najwazniejszego do najmniej ważnego, w przypadku gdy przedstawienie wag nie jest
możliwe z oczywistych przyczyn)
[] kryteria określone w specyfikacjach, w zaproszeniu do składania ofert lub do negocjacji
lub w dokumencie opisowym
|
Kryteria
1. ________________
2. ________________
3. ________________
4. ________________
5. ________________
|
Waga
________
________
________
________
________
|
Kryteria
6. ________________
7. ________________
8. ________________
9. ________________
10. ________________
|
Waga
________
________
________
________
________
|
|
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak [] nie X
|
Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej (jeżeli dotyczy)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
|
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą (jeżeli dotyczy)
ZP.341-34/08
|
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczÄ…ce tego samego zamówienia tak [] nie X
Jeżeli tak,
Wstępne ogłoszenie informacyjne [] Ogłoszenie o profilu nabywcy []
Numer ogłoszenia w Dz.U.:[][][][]/S[][][]-[][][][][][][] z dnia [][]/[][]/[][][][] (dd/mm/rrrr)
Inne wcześniejsze publikacje (jeżeli dotyczy) []
Numer ogłoszenia w Dz.U.:[][][][]/S[][][]-[][][][][][][] z dnia [][]/[][]/[][][][] (dd/mm/rrrr)
Numer ogłoszenia w Dz.U.:[][][][]/S[][][]-[][][][][][][] z dnia [][]/[][]/[][][][] (dd/mm/rrrr)
|
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych (z wyjÄ…tkiem Dynamicznego Systemu Zakupów) lub dokumentu opisowego (w przypadku dialogu konkurencyjnego)
|
Termin skÅ‚adania wniosków dotyczÄ…cych uzyskania dokumentów lub dostÄ™pu do dokumentów
Data: [][]/[][]/[][][][] (dd/mm/rrrr) Godzina: _____
|
Dokumenty odpłatne tak [] nie []
Jeżeli tak, podać cenę (podać wyłącznie dane liczbowe): _______________ Waluta: _____
Warunki i sposób pÅ‚atnoÅ›ci:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
|
IV.3.4) Termin skÅ‚adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu
Data: 11/12/2008 (dd/mm/rrrr) Godzina: 11:00
|
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom(jeżeli jest znana) (w przypadku procedur ograniczonej i negocjacyjnej oraz dialogu konkurencyjnego)
Data:[][]/[][]/[][][][](dd/mm/rrrr)
|
IV.3.6) JÄ™zyk(i), w których można sporzÄ…dzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu
|
Inne: ____________________________________________________________
|
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent bÄ™dzie zwiÄ…zany ofertÄ…(procedura otwarta)
Do: [][]/[][]/[][][][] (dd/mm/rrrr)
lubOkres w miesiÄ…cach: [][][] i/lub dniach: 60 (od ustalonej daty otrzymania ofert)
|
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert
Data: 11/12/2008 (dd/mm/rrrr) Godzina: 11:30
Miejsce (jeżeli dotyczy): Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy, pok. nr 14
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert (jeżeli dotyczy) tak [] nie []
____________________________________________________________ |
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEÅNIAJÄ„CE
VI.1) Jest to zamówienie o charakterze powtarzajÄ…cym siÄ™ (jeżeli dotyczy) tak [] nie X
Jeżeli tak, przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: ______________________________
|
VI.2) Zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego
ze Å›rodków wspólnotowych tak [] nie X
Jeżeli tak, odniesienie do projektów i/lub programów:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
|
VI.3) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
|
VI.4) PROCEDURY ODWOÅAWCZE
|
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
|
Oficjalna nazwa:Prezes UrzÄ™du ZamówieÅ„ Publicznych
|
Adres pocztowy:ul. Al. Szucha 2/4
|
Miejscowość:Głuchołazy
|
Kod pocztowy:48-340
|
Kraj: PL
|
E-mail:odwolania@uzp.gov.pl
|
Tel.:(48-22) 458 78 01
|
Adres internetowy (URL)::www.uzp.gov.pl
|
Faks:(48-22) 458 77 00
|
|
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne (jeżeli dotyczy)
|
Oficjalna nazwa:
|
Adres pocztowy:
|
Miejscowość:
|
Kod pocztowy:
|
Kraj:
|
E-mail:
|
Tel.:
|
Adres internetowy (URL)::
|
Faks:
|
|
VI.4.2) Składanie odwołań (proszę wypełnić pkt VI.4.2) LUB jeżeli jest to niezbędne, pkt VI.4.3))
DokÅ‚adne informacje na temat terminów skÅ‚adania odwoÅ‚aÅ„:
Od rozstrzygniÄ™cia protestu przysÅ‚uguje odwoÅ‚anie. OdwoÅ‚anie wnosi siÄ™ do Prezesa UrzÄ™du ZamówieÅ„ Publicznych w ciÄ…gu 10 dni od dnia dorÄ™czenia rozstrzygniÄ™cia lub upÅ‚ywu terminu rozstrzygniÄ™cia protestu, jednoczeÅ›nie przekazujÄ…c kopiÄ™ treÅ›ci odwoÅ‚ania ZamawiajÄ…cemu. SzczegóÅ‚owe kwestie dotyczÄ…ce procedury odwoÅ‚awczej przedstawione sÄ… w art. 184-193a u. Pzp.
|
VI.4.3) ÅąródÅ‚o, gdzie można uzyskać informacje na temat skÅ‚adania odwoÅ‚aÅ„
|
Oficjalna nazwa:UrzÄ…d ZamówieÅ„ Publicznych
|
Adres pocztowy:Al. Szucha 2/4
|
Miejscowość:Warszawa
|
Kod pocztowy:00-582
|
Kraj: PL
|
E-mail:odwolania@uzp.gov.pl
|
Tel.:(48-22) 458 78 01
|
Adres internetowy (URL)::www.uzp.gov.pl
|
Faks:(48-22) 458 77 00
|
|
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31/10/2008 (dd/mm/rrrr)
|
ZAÅÄ„CZNIK A
DODATKOWE ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
I) Adresy i Punkty kontaktowe, gdzie można uzyskać dalsze informacje
Oficjalna nazwa:
Burmistrz Głuchołaz
|
Adres pocztowy:
Rynek 15
|
Miejscowość:
Głuchołazy
|
Kod pocztowy:
48-340
|
Kraj:
PL
|
Punkt kontaktowy:
WydziaÅ‚ Planowania, ZamówieÅ„ Publicznych i DziaÅ‚alnoÅ›ci Gospodarczej
Osoba do kontaktów: Danuta Rzeszótko
|
Tel.:
(48-77) 409 01 24
|
E-mail:
zp@ glucholazy.pl
|
Faks:
(48-77) 409 01 01
|
Adres internetowy (URL):
|
II) Adresy i Punkty kontaktowe , gdzie można uzyskać specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczÄ…ce dialogu konkurencyjnego i dynamicznego systemu zakupów)
Oficjalna nazwa:
Urząd Miejski w Głuchołazach
|
Adres pocztowy:
Rynek 15
|
Miejscowość:
Głuchołazy
|
Kod pocztowy:
48-340
|
Kraj:
PL
|
Punkt kontaktowy:
WydziaÅ‚ Planowania, ZamówieÅ„ Publicznych i DziaÅ‚alnoÅ›ci Gospodarczej
Osoba do kontaktów: Danuta Rzeszótko
|
Tel.:
(48-77) 409 21 24
|
E-mail:
zp@glucholazy.pl
|
Faks:
(48-22) 409 21 01
|
Adres internetowy (URL):
http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1
|
III) Adresy i Punkty kontaktowe, gdzie należy przesyłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Oficjalna nazwa:
Burmistrz Głuchołaz
|
Adres pocztowy:
Rynek 15
|
Miejscowość:
Głuchołazy
|
Kod pocztowy:
48-340
|
Kraj:
PL
|
Punkt kontaktowy:
WydziaÅ‚ PLanowania, ZamówieÅ„ Publicznych
Osoba do kontaktów: Danuta Rzeszótko
|
Tel.:
(48-77) 409 21 24
|
E-mail:
|
Faks:
|
Adres internetowy (URL):
|
ZAÅÄ„CZNIK B
INFORMACJE NA TEMAT CZÄśÅšCI
Część nr [][][] N azwa ___________________________________
1) Krótki opis
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
|
2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV)
|
|
SÅ‚ownik gÅ‚ówny
|
Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)
|
GÅ‚ówny przedmiot
|
[][].[][].[][].[][]-[]
|
[][][][]-[] [][][][]-[]
|
Dodatkowe przedmioty
|
[][].[][].[][].[][]-[]
|
[][][][]-[] [][][][]-[]
|
|
[][].[][].[][].[][]-[]
|
[][][][]-[] [][][][]-[]
|
|
[][].[][].[][].[][]-[]
|
[][][][]-[] [][][][]-[]
|
|
[][].[][].[][].[][]-[]
|
[][][][]-[] [][][][]-[]
|
|
3) Wielkość lub zakres
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Jeżeli jest znany, szacunkowy koszt bez VAT (podać wyłącznie dane liczbowe): __________ Waluta: ______
LUB Zakres : między ________________ a ________________ Waluta: ______
|
4) Wskazanie innej daty rozpoczÄ™cia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia (jeżeli dotyczy)
Okres w miesiÄ…cach: [][] lub dniach: [][][][] (od udzielenia zamówienia)
lub
Rozpoczęcie [][]/[][]/[][][][] (dd/mm/ rrrr)
Zakończenie [][]/[][]/[][][][] (dd/mm/ rrrr)
|
5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
|
-------------------------( Wykorzystać powyższy Załącznik w liczbie odpowiadającej liczbie części)---------------
Nazwa dokumentu: | PRZETARG NIEOGRANICZONY NR ZP.341-34/08 NA PRZEWÃśZ UCZNIÃśW Z TERENU GMINY GÅUCHOÅAZY W OKRESIE 01.01.2009 R. - 30.06.2011 R. | Podmiot udostępniający: | Burmistrz GÅ‚uchoÅ‚az | Osoba, która wytworzyła informację: | Joanna SokoÅ‚owska | Osoba, która odpowiada za treść: | Joanna SokoÅ‚owska | Osoba, która wprowadzała dane: | Joanna SokoÅ‚owska | Data wytworzenia informacji: | 2008-10-31 13:11:23 | Data udostępnienia informacji: | 2008-10-31 13:11:23 | Data ostatniej aktualizacji: | 2008-12-11 13:39:13 |
Wersja do wydruku...
|