Świadczenie kompleksowej obsługi pocztowej w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek i paczek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Głuchołazach na okres 3 lat Numer ogłoszenia: 62100 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usÅ‚ugi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głuchołazy , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 77 4092100, faks 77 4092101.
Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Åšwiadczenie kompleksowej obsÅ‚ugi pocztowej w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorÄ™czania przesyÅ‚ek i paczek na potrzeby UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach na okres 3 lat.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usÅ‚ugi.
II.1.4) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Å›wiadczenie kompleksowej obsÅ‚ugi pocztowej w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012r. (Dz.U. z 2012r. , poz. 1529), w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorÄ™czania przesyÅ‚ek i paczek oraz ich ewentualnych zwrotów na potrzeby UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach na okres 3 lat. SzczegóÅ‚owy opis przedmiotu zamówienia zawiera zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do SIWZ. Rodzaje przesyÅ‚ek oraz szacunkowe iloÅ›ci tych przesyÅ‚ek okreÅ›lono w zaÅ‚Ä…czniku nr 3 do SIWZ- Formularz asortymentowo-cenowy..
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiÄ…cach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAÅU W POSTÄśPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEÅNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ Wykonawcy, którzy speÅ‚niÄ… warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczÄ…ce : posiadania uprawnieÅ„ do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„. W szczególnoÅ›ci Wykonawcy muszÄ… (w przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców , oceniane bÄ™dzie ich Å‚Ä…czne posiadanie uprawnieÅ„ do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci) posiadać aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzony przez Prezesa UrzÄ™du Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie dziaÅ‚alnoÅ›ci pocztowej w zakresie przyjmowania przemieszczania i dorÄ™czania przesyÅ‚ek w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012, poz. 1529) w zakresie uprawniajÄ…cym do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie speÅ‚niony, jeżeli wykonawca zaÅ‚Ä…czy aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych. Ocena speÅ‚nienia powyższego warunku udziaÅ‚u w niniejszym postÄ™powaniu bÄ™dzie polegać na sprawdzeniu kompletnoÅ›ci i poprawnoÅ›ci zÅ‚ożonych dokumentów. Z treÅ›ci zaÅ‚Ä…czonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż, ww. warunek wykonawca speÅ‚niÅ‚. Ocena speÅ‚nienia warunków zostanie dokonana wg formuÅ‚y:speÅ‚nia - nie speÅ‚nia.
III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEÅNIANIA WARUNKÓW UDZIAÅU W POSTÄśPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu należy przedÅ‚ożyć:
potwierdzenie posiadania uprawnieÅ„ do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci, jeżeli przepisy prawa nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek ich posiadania, w szczególnoÅ›ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert;
wykonawca powoÅ‚ujÄ…cy siÄ™ przy wykazywaniu speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu na zasoby innych podmiotów, które bÄ™dÄ… braÅ‚y udziaÅ‚ w realizacji części zamówienia, przedkÅ‚ada także dokumenty dotyczÄ…ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okreÅ›lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania potwierdzajÄ…cy, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci - wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitaÅ‚owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitaÅ‚owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)formularz ofertowy - sporzÄ…dzony wedÅ‚ug wzoru stanowiÄ…cego ZaÅ‚Ä…cznik Nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy, b)formularz asortymentowo-cenowy - sporzÄ…dzony wedÅ‚ug wzoru stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy, c)aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzony przez Prezesa UrzÄ™du Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie dziaÅ‚alnoÅ›ci pocztowej w zakresie przyjmowania przemieszczania i dorÄ™czania przesyÅ‚ek w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012, poz. 1529) w zakresie uprawniajÄ…cym do wykonania zamówienia, d)stosowne PeÅ‚nomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpoÅ›rednio ze zÅ‚ożonego w ofercie odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, e)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiajÄ…cy PeÅ‚nomocnika do reprezentowania ich w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postÄ™powaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, f)pozostaÅ‚e dokumenty wymienione w pkt. 10 niniejszej SIWZ, g) w przypadku polegania Wykonawcy na wiedzy i doÅ›wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnoÅ›ciach finansowych innych podmiotów, na zasadach okreÅ›lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca zobowiÄ…zany jest doÅ‚Ä…czyć do oferty: -pisemne zobowiÄ…zanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbÄ™dnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia -w przypadku, gdy podmioty trzecie bÄ™dÄ… braÅ‚y udziaÅ‚ w realizacji części zamówienia, Wykonawca zobowiÄ…zany jest przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt. 9.3 SIWZ w zakresie dotyczÄ…cym tych podmiotów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp ZamawiajÄ…cy dopuszcza możliwość dokonywania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. a)ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość dokonania zmian postanowieÅ„ zawartej umowy w przypadku wszystkich zamian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla ZamawiajÄ…cego w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystÄ…pienia strony nie mogÅ‚y przewidzieć pomimo zachowania należytej starannoÅ›ci. b)ZamawiajÄ…cy na pisemny wniosek Wykonawcy dopuszcza zmianÄ™ podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia, wprowadzenie podwykonawcy, rezygnacjÄ™ z podwykonawcy, z zastrzeżeniem zapisów pkt. 29 SIWZ, c)ZamawiajÄ…cy dopuszcza zmianÄ™ umowy spowodowanej zmianÄ… powszechnie obowiÄ…zujÄ…cych przepisów prawa, w zakresie majÄ…cym wpÅ‚yw na realizacjÄ™ przedmiotu umowy, d)ZamawiajÄ…cy dopuszcza zmiany przepisów prawnych o podatku od towarów i usÅ‚ug VAT. Wykonawca bÄ™dzie uprawniony do wystawienia faktury VAT z uwzglÄ™dnieniem stawki podatku VAT, obowiÄ…zujÄ…cej na dzieÅ„ powstania obowiÄ…zku podatkowego, e)ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku wynikniÄ™cia rozbieżnoÅ›ci lub niejasnoÅ›ci w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana bÄ™dzie umożliwiać usuniÄ™cie rozbieżnoÅ›ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, f)ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku wystÄ…pienia okolicznoÅ›ci , których nie można byÅ‚o przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszÄ…cej znamiona siÅ‚y wyższej. g)ZamawiajÄ…cy dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany cen jednostkowych brutto w poszczególnych pozycjach wpisanych przez ZamawiajÄ…cego w formularzu asortymentowo-cenowym, tylko w w sytuacjach spowodowanych zmianami tych cen zgodnie z przedÅ‚ożonym przez WykonawcÄ™ dokumentem potwierdzajÄ…cym konieczność tych zmian, przy czym zmiany cen jednostkowych brutto nie może wpÅ‚ywać na zmianÄ™ wynagrodzenia za realizacjÄ™ zamówienia. O powyższych zmianach Wykonawca zawiadamia ZamawiajÄ…cego co najmniej na 14 dni przed wprowadzeniem zmian cen jednostkowych brutto podajÄ…c uzasadnienie zmian cen. Powyższe postanowienia stanowiÄ… katalog zmian, na które ZamawiajÄ…cy może wyrazić zgodÄ™. Wszelkie zmiany do umowy wymagajÄ… formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważnoÅ›ci. O zmianach teleadresowych, zmianach rachunku bankowego, zmianach osoby przedstawiciela strony, zmianach zasad wystawiania i przesyÅ‚ania faktur Vat i tym podobnych Wykonawca powiadomi pisemnie ZamawiajÄ…cego. Takie zmiany nie wymagajÄ… sporzÄ…dzenia aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2014&mc=3 SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach , 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy ul. Rynek 15 , WydziaÅ‚ Planowania, ZamówieÅ„ Publicznych i DziaÅ‚alnoÅ›ci Gospodarczej , I p. pok. nr. 16.
IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 03.03.2014 godzina 11:30, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach , 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy ul. Rynek 15 , Sekretariat, I p., pok nr. 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie
Nazwa dokumentu:
przetarg nieograniczony Nr ZP.271.4.2014.JSz na usługę pod nazwą:Świadczenie kompleksowej obsługi pocztowej w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miejskiego w Głuchołazach na