Głuchołazy, 21.12.2006r.
BURMISTRZ GÅUCHOÅAZ
ogÅ‚asza nabÃłr na wolne stanowisko pracy
- inspektora w Wydziale Gospodarki Komunalnej,
Inwestycji i Architektury Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe,
c) doświadczenie zawodowe z zakresu: geodezji, inżynierii miejskiej, budownictwa, architektury i administracji
d) biegła obsługa komputera,
e) wymagany staż pracy minimum 3 lata.
2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność czytania map sytuacyjno-wysokościowych i ewidencyjnych
b) ogÃłlna znajomość zagadnieÅ„ uregulowanych ustawami o:
- gospodarce nieruchomoÅ›ciami ze szczegÃłlnym uwzglÄ™dnieniem:
-
gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność jednostki samorządu terytorialnego,
-
tryb zbywania nieruchomości stanowiących własność jednostki samorządu terytorialnego,
- własności lokali,
- prawa budowlanego,
c) dobra znajomość języka obcego,
d) staż pracy minimum 2 lata w administracji samorządowej.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiÄ…zkÃłw inspektora w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach należeć bÄ™dzie w szczegÃłlnoÅ›ci realizacja zadaÅ„ z zakresu WydziaÅ‚u okreÅ›lonych w Regulaminie Organizacyjnym UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach, dostÄ™pnym do wglÄ…du na stronie (http://gmina.glucholazy.sisco.info).
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poÅ›wiadczajÄ…cy wyksztaÅ‚cenie (dyplom lub zaÅ›wiadczenie o stanie odbytych studiÃłw),
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy skÅ‚adać w zamkniÄ™tych kopertach z napisem „NabÃłr na stanowisko inspektora w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury” w siedzibie UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 11 stycznia 2007r. godz. 1430. Aplikacje, ktÃłre wpÅ‚ynÄ… do UrzÄ™du po wyżej okreÅ›lonym terminie nie bÄ™dÄ… rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru bÄ™dzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w UrzÄ™dzie Miejskim w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegÃłÅ‚owe CV (z uwzglÄ™dnieniem dokÅ‚adnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulÄ…:
„Wyrażam zgodÄ™ na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbÄ™dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawÄ… z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawÄ… z 22.03.1999r. o pracownikach samorzÄ…dowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z pÃłÅºniejszymi zmianami)”.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński