GÅ‚uchoÅ‚azy: SporzÄ…dzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi JarnoÅ‚tówek na terenie nieobjÄ™tym miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego, z wyÅ‚Ä…czeniem terenu górniczego
Numer ogłoszenia: 86035 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usÅ‚ugi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
- Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: SporzÄ…dzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi JarnoÅ‚tówek na terenie nieobjÄ™tym miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego, z wyÅ‚Ä…czeniem terenu górniczego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usÅ‚ugi.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: 1. SporzÄ…dzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi JarnoÅ‚tówek na terenie nieobjÄ™tym miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego, z wyÅ‚Ä…czeniem terenu górniczego, zgodnie z UchwaÅ‚Ä… Nr IV/30/10 Rady Miejskiej w GÅ‚uchoÅ‚azach z dnia 29 grudnia 2010r. o przystÄ…pieniu do sporzÄ…dzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi JarnoÅ‚tówek na terenie nieobjÄ™tym miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego, z wyÅ‚Ä…czeniem terenu górniczego. Granice terenu objÄ™tego projektem planu zaznaczone sÄ… na zaÅ‚Ä…czniku nr 7 niniejszej IDW (kopia uchwaÅ‚y Nr IV/30/10 Rady Miejskiej w GÅ‚uchoÅ‚azach z dnia 29 grudnia 2010r. o przystÄ…pieniu do sporzÄ…dzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi JarnoÅ‚tówek na terenie nieobjÄ™tym miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego, z wyÅ‚Ä…czeniem terenu górniczego). Obszar objÄ™ty granicami administracyjnymi wsi wynosi ok. 1075 ha. W granicach administracyjnych wsi JarnoÅ‚tówek znajdujÄ… siÄ™ 3 tereny objÄ™te miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego (jak na zaÅ‚Ä…czniku graficznym do ww. uchwaÅ‚y). Na terenie JarnoÅ‚tówka wystÄ™pujÄ… obszary objÄ™te ochronÄ… (m.in. zabytki, Park Krajobrazowy Góry Opawskie, Obszar Natura 2000 Góry Opawskie) oraz teren górniczy. 2. Wymagania techniczne: Zakres zamówienia: merytoryczne i techniczne opracowanie projektu planu. a) SporzÄ…dzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w formie projektu uchwaÅ‚y wraz z wymagalnymi zaÅ‚Ä…cznikami, w tym zaÅ‚Ä…cznikiem graficznym - rysunkiem planu w skali 1:1000 i zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cÄ… ustawÄ… z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.), rozporzÄ…dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 poz. 1587), oraz przepisami innych ustaw zwiÄ…zanych z problematykÄ… planowania przestrzennego oraz zgodnie z projektem umowy. b) Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaÅ‚ywania na Å›rodowisko w tym: sporzÄ…dzenie prognozy oddziaÅ‚ywania na Å›rodowisko przyrodnicze, o której mowa w art. 17 pkt. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - zgodnie z ustawÄ… z dnia 3 października 2008r. o udostÄ™pnianiu informacji o Å›rodowisku i jego ochronie, udziale spoÅ‚eczeÅ„stwa w ochronie Å›rodowiska oraz o ocenach oddziaÅ‚ywania na Å›rodowisko (Dz.U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.), speÅ‚niajÄ…cej wymogi przepisów szczególnych co do formy i zakresu prognozy, w iloÅ›ci koniecznej do uzyskania uzgodnieÅ„ + egzemplarz dla ZamawiajÄ…cego. c) SporzÄ…dzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, o której mowa w art. 17 pkt. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, uwzglÄ™dniajÄ…c wymagania rozporzÄ…dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 poz. 1587). d) UdziaÅ‚ w czynnoÅ›ciach zwiÄ…zanych z sporzÄ…dzeniem projektu planu miejscowego, udziaÅ‚ w spotkaniach merytorycznych w siedzibie ZamawiajÄ…cego dot. przedmiotu wykonywanych prac, czynny udziaÅ‚ w dyskusji publicznej podczas wyÅ‚ożenia projektów do publicznego wglÄ…du, w razie potrzeby udziaÅ‚ w spotkaniu z RadÄ… MiejskÄ…, posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej e) Czynny udziaÅ‚ w dyskusji publicznej, o której mowa w art. 17 pkt 10 cyt. ustawy, a także sesjach Rady Miejskiej, na których bÄ™dÄ… rozpatrywane sprawy przedmiotowego planu. f) Czynny udziaÅ‚ w analizie i rozpatrywaniu wniosków, o których mowa w art. 17 pkt 12 cyt. ustawy. g) Przygotowanie i zredagowanie projektów wszystkich ogÅ‚oszeÅ„, obwieszczeÅ„, pism i odpowiednich dokumentów zwiÄ…zanych z trybem formalno - prawnym (sporzÄ…dzania, uzgadniania i opiniowania projektu planu i prognozy). h) Uzyskanie opinii i uzgodnieÅ„ dotyczÄ…cych projektu planu, zgodnie z art. 17 pkt 6a i 6b cyt. ustawy. Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu planu przez wÅ‚aÅ›ciwe organy, w zakresie wynikajÄ…cym z rzetelnoÅ›ci realizacji przedmiotu zamówienia. i) W razie potrzeb - przygotowanie wniosków o zgodÄ™ na zmianÄ™ przeznaczenia gruntów rolnych lub leÅ›nych na terenach, które tego wymagajÄ…. j) Wprowadzenie zmian do projektu planu, o których mowa w art. 17 pkt 9 cyt. ustawy. k) Analiza wydanych decyzji administracyjnych (w tym decyzji o warunkach zabudowy) w celu ustalenia ich zgodnoÅ›ci z projektem planu i stwierdzenia koniecznoÅ›ci wygaÅ›niÄ™cia decyzji, zgodnie z art. 65 cyt. ustawy. l) SporzÄ…dzenie dokumentacji prac planistycznych, o której mowa w §12 rozporzÄ…dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. nr 164, poz. 1587 z 2003 r.). m) ZakoÅ„czenie czynnoÅ›ci formalno-prawnych zwiÄ…zanych z opracowaniem planu wraz z wprowadzeniem zmian do projektu planu wynikajÄ…cych z rozpatrzenia uwag i wniosków zÅ‚ożonych do projektu planu. n) Projekt planu wykonany zostanie w nastÄ™pujÄ…cej formie: - Część tekstowa - w formie uchwaÅ‚y w formacie Word i w standardzie Edytora Aktów Prawnych XML; - Część graficzna - w formie map w skali 1:500 lub 1:1000 zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.) i odpowiednich przepisów wykonawczych, oraz w formacie PDF, jpg na odpowiednich noÅ›nikach. 3. Wymagania użytkowe: a) Opracowanie projektu planu miejscowego winno nastÄ…pić w oparciu o obowiÄ…zujÄ…ce przepisy prawa, a w szczególnoÅ›ci zgodnie z ustawÄ… z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. nr 80, poz. 717, z późn. zm.), rozporzÄ…dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. nr 164 poz. 1587) i ustawÄ… z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony Å›rodowiska (Dz. U. z 2008 r. nr 25, poz. 150 tekst jednolity z późn. zm.) oraz ustawÄ… z dnia 3 października 2008 r. o udostÄ™pnieniu informacji o Å›rodowisku i jego ochronie, udziale spoÅ‚eczeÅ„stwa o ochronie Å›rodowiska oraz o ocenach oddziaÅ‚ywania na Å›rodowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199 poz. 1227). b) Zakres ustaleÅ„ planu winien speÅ‚niać wymagania okreÅ›lone w art. 15 ust. 2 i 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. c) Wykonawca zamówienia zobowiÄ…zany jest do przedstawienia koncepcji planu ZamawiajÄ…cemu przed przekazaniem projektu planu do zaopiniowania przez GminnÄ… KomisjÄ™ Urbanistyczno - ArchitektonicznÄ…. d) Wykonawca zamówienia zobowiÄ…zany jest do przygotowania projektów korespondencji, wykazów i innych dokumentów, których potrzeba wyÅ‚oni siÄ™ w trakcie opracowania projektu planu miejscowego i przekazywania ich ZamawiajÄ…cemu. e) Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu planu przez wÅ‚aÅ›ciwe organy, w zakresie wynikajÄ…cym z rzetelnoÅ›ci realizacji przedmiotu zamówienia. f) ZamawiajÄ…cemu należy przekazać 2 egz. planu w wersji cyfrowej i 2 egz. planu w wersji papierowej w nawiÄ…zaniu do pkt 2n. g) Wykonawca zamówienia zobowiÄ…zany jest do przeniesienia na ZamawiajÄ…cego praw autorskich do wykorzystania ich w realizacji planu. h) Wykonawca zamówienia zobowiÄ…zany jest do przygotowania dokumentacji planistycznej celem przedÅ‚ożenia wojewodzie do oceny zgodnoÅ›ci z prawem, a w razie koniecznoÅ›ci ponowienia procedury ( w caÅ‚oÅ›ci lub części), i ewentualnie do ponownego udziaÅ‚u w procedurze..
II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 71.41.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: RozpoczÄ™cie: 23.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAÅU W POSTÄśPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEÅNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawcy muszÄ… speÅ‚nić nastÄ™pujÄ…ce warunki (w przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana bÄ™dzie ich Å‚Ä…czna wiedza i doÅ›wiadczenie): wykażą siÄ™ posiadaniem wiedzy i doÅ›wiadczenia,tj.: wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert, a jeÅ›li okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali usÅ‚ugi o charakterze i zÅ‚ożonoÅ›ci podobnej do przedmiotu niniejszego zamówienia: tj. minimum dwie usÅ‚ugi polegajÄ…ce na opracowaniu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w obszarze wiejskim, o powierzchni min. 1050 ha każda, z podaniem ich rodzaju i wartoÅ›ci brutto, daty i miejsca wykonania oraz zaÅ‚Ä…czeniem dokumentów potwierdzajÄ…cych, że usÅ‚ugi te zostaÅ‚y wykonane należycie.
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawcy muszÄ… speÅ‚nić nastÄ™pujÄ…ce warunki (w przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany bÄ™dzie ich Å‚Ä…czny potencjaÅ‚ kadrowy oraz Å‚Ä…czne kwalifikacje): wykażą siÄ™ osobÄ… zdolnÄ… do wykonania zamówienia tj.: dysponowaniem wykwalifikowanÄ… osobÄ…, która bÄ™dzie uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia, w szczególnoÅ›ci odpowiedzialnej za Å›wiadczenie usÅ‚ug, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych niezbÄ™dnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynnoÅ›ci, oraz informacjÄ… o podstawie do dysponowania tÄ… osobÄ…; Wykonawca winien dysponować osobÄ…, która bÄ™dzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymujÄ…ca siÄ™ kwalifikacjami zawodowymi, wyksztaÅ‚ceniem odpowiednim do stanowiska, jakie jej zostanie powierzone oraz informacjÄ… o podstawie do dysponowania tÄ… osobÄ…: GÅ‚ówny projektant planu posiadajÄ…cy uprawnienia w specjalnoÅ›ci urbanistycznej zgodnie z art. 2 ust. 3 oraz art.6 ust. 1 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorzÄ…dach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów /Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42, z późn. zm./
III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEÅNIANIA WARUNKÓW UDZIAÅU W POSTÄśPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, należy przedÅ‚ożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku Å›wiadczeÅ„ okresowych lub ciÄ…gÅ‚ych również wykonywanych, dostaw lub usÅ‚ug w zakresie niezbÄ™dnym do wykazania speÅ‚niania warunku wiedzy i doÅ›wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartoÅ›ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz zaÅ‚Ä…czeniem dokumentu potwierdzajÄ…cego, że te dostawy lub usÅ‚ugi zostaÅ‚y wykonane lub sÄ… wykonywane należycie
- wykaz osób, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególnoÅ›ci odpowiedzialnych za Å›wiadczenie usÅ‚ug, kontrolÄ™ jakoÅ›ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doÅ›wiadczenia i wyksztaÅ‚cenia niezbÄ™dnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynnoÅ›ci, oraz informacjÄ… o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oÅ›wiadczenie, że osoby, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadajÄ… wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oÅ›wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powoÅ‚ujÄ…cy siÄ™ przy wykazywaniu speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu na potencjaÅ‚ innych podmiotów, które bÄ™dÄ… braÅ‚y udziaÅ‚ w realizacji części zamówienia, przedkÅ‚ada także dokumenty dotyczÄ…ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okreÅ›lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania potwierdzajÄ…cy, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci - wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz Oferty, sporzÄ…dzony na podstawie wzoru stanowiÄ…cego ZaÅ‚Ä…cznik Nr 1 do IDW, b) stosowne PeÅ‚nomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpoÅ›rednio ze zÅ‚ożonego w ofercie odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiajÄ…cy PeÅ‚nomocnika do reprezentowania ich w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postÄ™powaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) pozostaÅ‚e dokumenty wymienione w pkt. 10 IDW.
III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian
ZamawiajÄ…cy, przewiduje nastÄ™pujÄ…ce możliwoÅ›ci dokonania istotnej zmiany zawartej umowy oraz okreÅ›la warunki takiej zmiany w przypadku: 1) Zmiany Wykonawcy w zwiÄ…zku z sukcesjÄ… generalnÄ…, przeksztaÅ‚ceniami spóÅ‚ek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesjÄ… z mocy prawa 2) W wypadku wszystkich zmian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla ZamawiajÄ…cego w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystÄ…pienia strony nie mogÅ‚y przewidzieć pomimo zachowania należytej starannoÅ›ci. 3) Jeżeli na skutek zmiany przepisów prawnych, które regulujÄ… tryb i sposób opracowania miejscowego planu, bÄ™dzie wymagane sporzÄ…dzenie dodatkowych dokumentów (opracowaÅ„), niezbÄ™dnych do uchwalenia miejscowego planu, oraz gdy w toku uzgadniania dokumentacji wyniknie konieczność sporzÄ…dzenia dodatkowych dokumentów (opracowaÅ„), niezbÄ™dnych do uchwalenia miejscowego planu, Wykonawca ma prawo domagać siÄ™ od ZamawiajÄ…cego zmiany terminu wykonania umowy. 4) W przypadku koniecznoÅ›ci uzyskania zgód na przeznaczenie gruntów rolnych lub leÅ›nych na cele nierolne i nieleÅ›ne zgodnie z ustawÄ… o ochronie gruntów rolnych i leÅ›nych, termin zgÅ‚oszenia do zatwierdzenia może zostać przesuniÄ™ty do czasu uzyskania stosownych zgód. 5) W przypadku uwzglÄ™dnienia zgÅ‚oszonych uwag w trakcie wyÅ‚ożenia do publicznego wglÄ…du projektu planu i koniecznoÅ›ci wprowadzenia zmian do projektu planu oraz dokonania dodatkowych uzgodnieÅ„ i ewentualnie ponownego wyÅ‚ożenia do publicznego wglÄ…du, termin zgÅ‚oszenia projektu planu do zatwierdzenia może zostać przedÅ‚użony o czas niezbÄ™dny do przeprowadzenia w/w procedur wynikajÄ…cych z przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz. U. Nr 80, poz. 717, z późn. zm./ 6) Czas przewidziany na realizacjÄ™ poszczególnych etapów przedmiotu umowy ulega przedÅ‚użeniu o czas pozyskiwania materiaÅ‚ów wejÅ›ciowych (objÄ™tych harmonogramem rzeczowo-terminowym stanowiÄ…cym zaÅ‚Ä…cznik do umowy) przez WykonawcÄ™ w przypadku zlecenia przez ZamawiajÄ…cego Wykonawcy pozyskania takich materiaÅ‚ów 7) zmiany personalnej osób uprawnionych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych z branż wymaganych przez ZamawiajÄ…cego, która może nastÄ…pić za zgodÄ… ZamawiajÄ…cego, na pisemny wniosek Wykonawcy lub na żądanie ZamawiajÄ…cego wskazujÄ…c powody i konieczność dokonania takiej zmiany, a przedstawiony do zmiany we wniosku kandydat na powyższe stanowiska musi speÅ‚niać odpowiednio warunki udziaÅ‚u w niniejszym postÄ™powaniu, zgodnie z SIWZ Część I - IDW, pkt. 9.2.2 .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2012
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pok. nr 16.
IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 25.04.2012 godzina 10:30, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, sekretariat pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie