Głuchołazy, 26.01.2007r.
BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- stanowisko podinspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich
Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
na czas określony
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe,
c) udokumentowane doświadczenie w pracy w administracji samorządowej,
d) znajomość ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
e) biegła obsługa komputera.
2. Wymagania dodatkowe:
a) wykształcenie o kierunku administracyjnym.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków na stanowisku podinspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Głuchołazach należeć będzie w szczególności realizacja zadań z zakresu Wydziału określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, dostępnym do wglądu na stronie (http://gmina.glucholazy.sisco.info).
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem