Głuchołazy, 18.07.2007r.
BURMISTRZ GÅUCHOÅAZ
ogÅ‚asza nabÃłr na wolne stanowisko pracy
- podinspektora w Referacie ds. Obsługi Finansowej
PlacÃłwek OÅ›wiatowo “ Wychowawczych
Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne,
c) udokumentowane doÅ›wiadczenie w pracy w pÅ‚acach i/lub kadrach (preferowana znajomość wynagrodzeÅ„ w oÅ›wiacie) “ okres 3 lata,
d) znajomość przepisÃłw prawnych ze szczegÃłlnym uwzglÄ™dnieniem:
1) zakresu wynagrodzeń za pracę,
2) ubezpieczeń społecznych,
3) podatku od osÃłb fizycznych,
4) Karty Nauczyciela,
5) Kodeksu Pracy,
e) biegła obsługa komputera.
2. Wymagania dodatkowe:
a) dokładność, zdolności analityczne, odporność na trudne sytuacje zawodowe, asertywność,
b) znajomość języka obcego mile widziana,
c) kreatywność,
d) zdolność analizy trudnych zagadnień,
e) umiejętność podejmowania decyzji,
f) zdolność i otwartość na komunikowanie się w grupie pracowniczej i poza nią,
g) poczucie odpowiedzialności.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiÄ…zkÃłw podinspektora w Referacie ds. ObsÅ‚ugi Finansowej PlacÃłwek OÅ›wiatowo “ Wychowawczych WydziaÅ‚u Finansowo - Budżetowego UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach należeć bÄ™dzie w szczegÃłlnoÅ›ci:
 naliczanie wynagrodzeÅ„ osobowych, nagrÃłd z zakÅ‚adowego funduszu nagrÃłd, nagrÃłd jubileuszowych dla nauczycieli i pracownikÃłw administracji i obsÅ‚ugi placÃłwek oÅ›wiatowych podlegÅ‚ych Gminie GÅ‚uchoÅ‚azy,
 rozliczenia ZUS “ skÅ‚adki, zasiÅ‚ki, deklaracje, dokumentacja emerytalno “ rentowa,
 rozliczenia PZU “ skÅ‚adki, polisy, odszkodowania,
 rozliczenia US “ naliczanie podatku, deklaracje, PIT-y, NIP-y,
 sporządzanie sprawozdań zbiorczych ZUS, US, PZU, GUS, WUS.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poÅ›wiadczajÄ…cy wyksztaÅ‚cenie (dyplom lub zaÅ›wiadczenie o stanie odbytych studiÃłw),
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy skÅ‚adać w zamkniÄ™tych kopertach z napisem „NabÃłr na stanowisko podinspektora w Referacie ds. ObsÅ‚ugi Finansowej PlacÃłwek OÅ›wiatowo “ Wychowawczych WydziaÅ‚u Finansowo - Budżetowego UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach†w siedzibie UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 03 sierpnia 2007r. godz. 1430. Aplikacje, ktÃłre wpÅ‚ynÄ… do UrzÄ™du po wyżej okreÅ›lonym terminie nie bÄ™dÄ… rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru bÄ™dzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w UrzÄ™dzie Miejskim w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegÃłÅ‚owe CV (z uwzglÄ™dnieniem dokÅ‚adnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulÄ…:
„Wyrażam zgodÄ™ na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbÄ™dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawÄ… z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawÄ… z 22.03.1999r. o pracownikach samorzÄ…dowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z pÃłÅºniejszymi zmianami)â€.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński