Głuchołazy: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu inwestycyjnego w kwocie 800.000 zł.
Numer ogłoszenia: 235827 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usÅ‚ugi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
- Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: ZaciÄ…gniÄ™cie dÅ‚ugoterminowego kredytu inwestycyjnego w kwocie 800.000 zÅ‚..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usÅ‚ugi.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: 1. Kredyt dÅ‚ugoterminowy w kwocie 800.000 zÅ‚ przeznaczony na refundacje wydatków poniesionych na realizacjÄ™ nastÄ™pujÄ…cych inwestycji: - 300.000 zÅ‚ - inwestycja pn. Budowa kompleksu sportowego w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012. - 500.000 zÅ‚ - inwestycja pn. Przebudowa gminnych dróg w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011 - przebudowa ulicy Opolskiej w GÅ‚uchoÅ‚azach. 2. Termin spÅ‚aty spÅ‚ata kredyty w 48 ratach, poczynajÄ…c od dnia 20 stycznia 2010 roku do 20 grudnia 2013 roku - wedÅ‚ug tabeli poniżej. 1 rata 20 stycznia 2010 roku 16 667 zÅ‚ 2 rata 20 lutego 2010 roku 16 667 zÅ‚ 3 rata 20 marca 2010 roku 16 667 zÅ‚ 4 rata 20 kwietnia 2010 roku 16 667 zÅ‚ 5 rata 20 maja 2010 roku 16 667 zÅ‚ 6 rata 20 czerwca 2010 roku 16 667 zÅ‚ 7 rata 20 lipca 2010 roku 16 667 zÅ‚ 8 rata 20 sierpnia 2010 roku 16 667 zÅ‚ 9 rata 20 wrzeÅ›nia 2010 roku 16 667 zÅ‚ 10 rata 20 października 2010 roku 16 667 zÅ‚ 11 rata 20 listopada 2010 roku 16 667 zÅ‚ 12 rata 20 grudnia 2010 roku 16 667 zÅ‚ 13 rata 20 stycznia 2011 roku 16 667 zÅ‚ 14 rata 20 lutego 2011 roku 16 667 zÅ‚ 15 rata 20 marca 2011 roku 16 667 zÅ‚ 16 rata 20 kwietnia 2011 roku 16 667 zÅ‚ 17 rata 20 maja 2011 roku 16 667 zÅ‚ 18 rata 20 czerwca 2011 roku 16 667 zÅ‚ 19 rata 20 lipca 2011 roku 16 667 zÅ‚ 20 rata 20 sierpnia 2011 roku 16 667 zÅ‚ 21 rata 20 wrzeÅ›nia 2011 roku 16 667 zÅ‚ 22 rata 20 października 2011 roku 16 667 zÅ‚ 23 rata 20 listopada 2011 roku 16 667 zÅ‚ 24 rata 20 grudnia 2011 roku 16 667 zÅ‚ 25 rata 20 stycznia 2012 roku 16 667 zÅ‚ 26 rata 20 lutego 2012 roku 16 667 zÅ‚ 27 rata 20 marca 2012 roku 16 667 zÅ‚ 28 rata 20 kwietnia 2012 roku 16 667 zÅ‚ 29 rata 20 maja 2012 roku 16 667 zÅ‚ 30 rata 20 czerwca 2012 roku 16 667 zÅ‚ 31 rata 20 lipca 2012 roku 16 667 zÅ‚ 32 rata 20 sierpnia 2012 roku 16 667 zÅ‚ 33 rata 20 wrzeÅ›nia 2012 roku 16 667 zÅ‚ 34 rata 20 października 2012 roku 16 667 zÅ‚ 35 rata 20 listopada 2012 roku 16 667 zÅ‚ 36 rata 20 grudnia 2012 roku 16 667 zÅ‚ 37 rata 20 stycznia 2013 roku 16 667 zÅ‚ 38 rata 20 lutego 2013 roku 16 667 zÅ‚ 39 rata 20 marca 2013 roku 16 667 zÅ‚ 40 rata 20 kwietnia 2013 roku 16 667 zÅ‚ 41 rata 20 maja 2013 roku 16 667 zÅ‚ 42 rata 20 czerwca 2013 roku 16 667 zÅ‚ 43 rata 20 lipca 2013 roku 16 667 zÅ‚ 44 rata 20 sierpnia 2013 roku 16 667 zÅ‚ 45 rata 20 wrzeÅ›nia 2013 roku 16 667 zÅ‚ 46 rata 20 października 2013 roku 16 667 zÅ‚ 47 rata 20 listopada 2013 roku 16 667 zÅ‚ 48 rata 20 grudnia 2013 roku 16 651 zÅ‚ 3. Odsetki od kredytu - pÅ‚atne do 20 dnia każdego miesiÄ…ca w terminie pÅ‚atnoÅ›ci rat kapitaÅ‚owych, rozpoczynajÄ…c od dnia 20 stycznia 2010 roku. 4. ZamawiajÄ…cy nie przewiduje ponoszenia kosztów (prowizji i opÅ‚at bankowych) zwiÄ…zanych z obsÅ‚ugÄ… kredytu innych niż prowizja od udzielonego kredytu oraz oprocentowania kredytu opartego na zaoferowanej przez Bank stawce. ZamawiajÄ…cy nie przewiduje ponoszenia kosztów zwiÄ…zanych z ewentualnÄ… zmianÄ… postanowieÅ„ umowy z Bankiem KredytujÄ…cym. 5. Prowizja Banku od udzielanego kredytu nie może przekroczyć 0,75% kwoty zaciÄ…ganego kredytu. 6. Prowizja okreÅ›lona w % od kwoty wykorzystanego kredytu, bÄ™dzie pÅ‚atna w terminie uruchomienia kredytu. 7. Bank KredytujÄ…cy nalicza prowizjÄ™ tylko od kwoty wykorzystanego kredytu i nie pobiera prowizji ani innych opÅ‚at od kwoty kredytu, który nie zostaÅ‚ wykorzystany przez ZamawiajÄ…cego. 8. ZamawiajÄ…cy zastrzega sobie oprawo wczeÅ›niejszej spÅ‚aty kredytu bez pobierania przez Bank prowizji i opÅ‚at..
II.1.4) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 66.11.30.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 29.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAÅU
- Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: W przetargu mogÄ… brać udziaÅ‚ wykonawcy, którzy speÅ‚niajÄ… nastÄ™pujÄ…ce warunki. a) nie podlegajÄ… wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, b) speÅ‚niajÄ… warunki okreÅ›lone w art. 22 ust. 1 Ustawy, c) udzielenia zamówienia ubiegać siÄ™ mogÄ… oferenci, którzy zÅ‚ożą ważnÄ… ofertÄ™, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji, d)sÄ… uprawnieni do wystÄ™powania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbÄ™dnych do realizacji zamówienia, e)zrealizujÄ… zamówienie w ustalonym terminie , f)przedstawiÄ… zaÅ‚Ä…czniki, oÅ›wiadczenia i dokumenty zgodnie z RozdziaÅ‚em III pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, g) posiadajÄ… niezbÄ™dne uprawnienia i zezwolenia w zakresie objÄ™tym niniejszym zamówieniem, h) Nie bÄ™dÄ… pobierać żadnych dodatkowych opÅ‚at i prowizji z tytuÅ‚u udzielenia i obsÅ‚ugi kredytu poza wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena speÅ‚nienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie zÅ‚ożonych dokumentów wymaganych w Rozdziale III pkt. 3.1. SIWZ, które sÄ… potwierdzeniem wymaganych kryteriów od wykonawców postawionych w Rozdziale III pkt. 2.1. SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisjÄ™ przetargowÄ… na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie speÅ‚nia - nie speÅ‚nia, czyli zero jedynkowo. Nie speÅ‚nienie chociażby jednego z warunków skutkować bÄ™dzie wykluczeniem Wykonawcy z ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne o czym zamawiajÄ…cy zawiadomi niezwÅ‚ocznie wykluczonego WykonawcÄ™, podajÄ…c uzasadnienie faktyczne i prawne. OfertÄ™ wykonawcy, który zostaÅ‚ wykluczony z postÄ™powania, uznaje siÄ™ za odrzuconÄ…..
- Informacja o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: 1) aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo zaÅ›wiadczenie o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenia do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej (wystawionego nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy prze upÅ‚ywem skÅ‚adania ofert), 2) zezwolenie Prezesa NBP lub inny dokument upoważniajÄ…cy do wykonywania czynnoÅ›ci bankowych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostÄ™pna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2009.
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15, 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pok. nr 14.
IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 11:00, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15, 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, sekretariat pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).